1. Gdy gasną światła

35 4 9
                                    

Jeśli kto nie kroczy drogą pana los jego przesądzony zostaje w piekle. Lecz kto przy tym spojrzał w oczy szatana po kres dni będzie demonem. Krew ich spadnie na nich.

S- Akaza przestań tak myśleć i zamartwiać się jestem Szatanem, Lucyferem znają mnie pod wieloma imionami.

A- Wiem ojcze, ale ciągle mam wrażenie jakby aniołowie czy też sam Bóg chciał wypowiedzieć nam wojnę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

A- Wiem ojcze, ale ciągle mam wrażenie jakby aniołowie czy też sam Bóg chciał wypowiedzieć nam wojnę.

A- Wiem ojcze, ale ciągle mam wrażenie jakby aniołowie czy też sam Bóg chciał wypowiedzieć nam wojnę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

S- Mój brat ma ważniejsze rzeczy na głowie mój drogi.
A- Wiem że wiele razy już o to pytałem, ale jak powstają demony a jak aniołowie?
S- Do nieba trafiają tylko prawe i sprawiedliwe istoty - doskonałe które były podobieństwem Boga na ziemi. Do piekła natomiast trafiają chciwi i pyszni, którzy odwrócili się od przykazań stwórcy.
A- Byłem dobry za życia ty także byłeś prawą ręką Boga.
S- Gadanie że piekło jest dla złych i niebo dla dobrych to bzdura. Sprzeciwiłem się bratu, bo nie zgadzaliśmy się ze sobą ja chciałem panować nad światem a on mnie zrzucił z nieba dla swoich idei idealnego świata. Prawda jest taka że piekło i niebo wygląda tak jak je sobie wyobrażamy.
A- Więc dlaczego jestem twoim synem?
S- Znam każdą żywa istotę stworzoną przez Boga i tylko ty mnie zainteresowałeś.
A- Jak to?
S- Byłeś kiedyś wierny i pobożny aż do momentu gdzie Bóg przestał ci pomagać. Zwróciłeś się wtedy do mnie a ja uczyniłem cię moim synem. Widziałem w tobie siebie dlatego nie miałem serca zostawiać cię samego.
A- Piekło nie jest takie złe, więc dlaczego ludzie tak tu cierpią.
S- Tamten wyobrażał sobie piekło jako tortury i takie je zastał a ten po lewej widział piekło jako lawę i ogień dlatego płonie.
A- A ja?
S- Ty znasz prawdę i niech tak zostanie jeśli mamy wygrać tą wojnę mam dla ciebie zadanie.
A- Tak ojcze?

...

B- Nie zaczynaj znowu Doma mówiłem Ci że aniołowie są idealni.

D- Wiem Boże, ale chciałem się tylko dowiedzieć co dzieje się ze złymi

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

D- Wiem Boże, ale chciałem się tylko dowiedzieć co dzieje się ze złymi.

B- Trafiają do mojego brata jak inni którzy są przeciwni moim przykazaniom

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

B- Trafiają do mojego brata jak inni którzy są przeciwni moim przykazaniom.
D- Czy w piekle jest tak źle jak to wszyscy opisują?
B- Jest takie jakie chcą żeby było.
D- Co to znaczy?
B- Znaczy to co znaczy daj już spokój.
D- No dobra.
B- Jesteś moim synem powinieneś już rozumieć kim jesteś i jaka jest twoja misja.
D- Nawracać ludzi.
B- Tak jest.
D- Na ziemi jest nudno.
B- Stworzyłem ludzi na swoje podobieństwo oni nie mają być ciekawi tylko prawi.
D- To jest twój idealny świat?
B- Nie, nasz idealny świat.
D- Więc żyjmy z demonami w zgodzie.
B- Zwariowałeś? Nie po to strąciłem z nieba szatana żeby teraz znowu go oglądać.
D- Skoro tak mówisz.
B- Mam dla ciebie zadanie.
D- Jakie ojcze?

...

S- Udasz się na ziemię i zniszczysz 5 artefaktów Boga.
A- Dlaczego?
S- Żeby piekło raz na zawsze wygrało.
A- Nie da się tego inaczej zrobić?
S- Nie, musisz tam iść i je zniszczyć.
A- Więc dlaczego ja?
S- Bo ja nie mogę zniszczyć jego artefaktów na ziemi a on nie może moich.
A- Te artefakty to są cząstki waszych mocy?
S- Tak, każdy z nas zostawił na ziemi 5 rzeczy, ale jeśli uda nam się je zniszczyć Piekło wygra i pochłonie ziemię.
A- Czym są te artefakty?
S- Pierwsza jest Biblia to święta księga z naukami Boga.
A- Zdobycie jej nie będzie łatwe.
S- Jest kopiowana na potęgę, ale ciebie interesuje pierwotna która spoczywa w zamknięciu a gdzie dokładnie to dowiesz się jak już będziesz na ziemi.
A- W porządku.
S- Drugi jest krzyż na którym kiedyś zabito samego Boga.
A- Zabili go a on dalej ich kocha?
S- Zabili go żeby dopełniło się słowo pisma.
A- No dobra.
S- Trzecia jest korona cierniowa.
A- Okej.
S- Czwarta to całun w którym chodził.
A- Taka szata?
S- Dokładnie.
A- Okej co dalej?
S- Ostatni jest opłatek.
A- Opłatek?
S- Tak, jest to jego fizyczne ciało na ziemi.
A- Aha...
S- Nie patrz tak na mnie przecież nikt go nie zniszczy.
A- Właśnie, dlaczego ich jeszcze nikt nie zniszczył?
S- Zniszczyć je może tylko ogień piekielny a że ja nie mogę być osobistym niszczycielem wysyłam tam moje najdroższe dziecko.
A- Zrobię co w mojej mocy ojcze. Przysięgam zwrócić piekło ku ziemi.
S- Jestem dumny że mogę nazwać cię moim dzieckiem a teraz ruszaj na ziemię, święta księga znajduje się na pustyni w jednej ze świątyń. Będę Ci wskazywał drogę.
A- Zrozumiałem.

...

D- Jak mogę Ci służyć ojcze?
B- Udasz się na ziemię i zniszczysz artefakty szatana.
D- Artefakty szatana?
B- Jak wiesz cząstka mojej mocy schowana jest w artefaktach które zostawiłem na ziemi, jednak mój brat też zostawił ich kilka a póki istnieją ziemia nigdy nie zostanie zbawiona.
D- Dlaczego ich nie zniszczysz?
B- Osobiście nie mogę ich zniszczyć tak jak szatan nie może moich, ale ty już możesz to zrobić.
D- Co to za artefakty?
B- Pierwszy jest pentagram narysowany jego własną krwią.
D- Gdzie się znajduje?
B- Potem dam ci współrzędne.
D- W porządku.
B- Druga jest włócznia którą mnie przebito.
D- Ciebie?
B- Co się dziwisz przecież kiedyś byłem człowiekiem.
D- A no tak opowiadałeś.
B- Trzecia to czarna szata w której mnie kusił na pustyni.
D- Dobra.
B- Czwarta to czaszka kozła, która służyła jako ofiara.
D- Ostatnia?
B- Czarna księga w której spisał wszystkie swoje przykazania.
D- Tak jak twoja Biblia.
B- Tak, ale on zawarł w niej samą obłudę więc nazywa się ją czarną Biblią.
D- Ludzie dalej ja czytają.
B- Tak bo wolą modlić się do niego, ale jak zniszczymy jego artefakty szatan przegra.
D- Zaraz, jak je zniszczymy to szatan zniknie?
B- Tak bez niego piekło upadnie i niebo zbawi wszystkich na ziemi.
D- Niesamowite.
B- Masz weź to.
D- Co to?
B- Woda święcona tylko tym możesz zniszczyć artefakty szatana.
D- Wyruszę w drogę najszybciej jak się da.
B- Doskonale pierwszy artefakt znajduje się na pustyni idź za moimi wskazówkami.
D- Tak jest ojcze.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Któremu uda się zniszczyć artefakty?
Czy piekło przezwycięży niebo a może niebo piekło?
Co się stanie kiedy synowie Boga i szatana się spotkają?

Aby się dowiedzieć czytajcie cześć 2 - „Przygoda na pustyni"
Pozdrawiam was ❤️

Dobro i zło Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz