"Eh takde ape kak.."
"Nape Nal, citer la kat akak.."
"Xde pe kak, cuma fikir pasal future je. Pasal taaruf.."
"ha, bersedialah.. tapi takde ape yg nak risau sgt.." jawab Kak SazilaAku pun citer la yg aku ni sebagai fly yang bukan dalam kalangan circle of the KRIS community, yg tak tahu apa2, mmg tak boleh nak predict dan put expectation on apa akan mendatang..
Kak Sazila diam saja sambil tgk aku.. Pastu dia kata la dai mmg takboleh la nak citer lebih2.. lgpn kadang2 tak sama setiap tahu, depends on the senior tu, the STUHICO communitu..
Pastu last sekali dia kata, dia akan cuba tuk bagitahu Nal utk ready apa2, kalau dia dapat apa2 info, tapi tu pun dia tak janji. Dan nnt lain kali dia akan ceritakan lah serba sikit apa yg berlaku sebelum ni..So utk harini aku balik bilik dulu..Sampai, dorm, aku masuk dorm ada sorg senior laki tgh baring kat katil Farah.B09el sampai Farah urut2 batang dia. Pastu dia suruh hisap. Farah ikut je. Pastu dia nak pancut dah, dia isyaratkan utk farah keluarkan b4tang di dari mulutnya, dan Farah sambung dgn k0cok kan k0t3 tu dan terpancut kat tangan dia. Pastu dia suruh farah Jilat bersih jarinya yg dah lenjun dengan air man1.
Waktu dia nak gerak keluar dari dorm tu dia sergah aku yg tgh tengok dia, "Tengok2 apa? ada masalah??!!"
"Eh takde bang." laju ku jawab dan melarikan pandangan ku. Dia pun berlalu pergi.Aku pun g ke Farah. "Weyh ko ok tak?" aku tanya dia
"ok jer.." Balas Farah selamba.. Aku tak tahu la sama ada dia mmg betul2 ok or saje taknak kecoh2. Dia pun beredar keluar, sambil ambil sesuatu dlm toieltress dia, maybe nak ke tandas utk cuci tangan... aku pun tunggu la dia kat katil dia, tgk ada beberapa tompokan air mani. AKu pun ambil tisu utk lap. Tgh lap tu, Farah pun masuk.."Buat apa tu?" tanya Farah
"Ada tumpah air mani, aku ltg lapkan sebelum dia kering.."
"Oh yeke, rajinnye tq2.."
"Ko betul ke ok ni?" (Aku)
"Betul ok. alah sikit jer ni.. Lgpn mmg expected akan kena camni.."
"Oh yeke?" (Aku)
"Iyee.."
"Oh.. aku pun baru kene tadi.." aku pun citer la kejadian dgn kakak angkat aku..
"Oh samelah, tu pun abg angkat aku jugak. Abg Akim.." jwb Farah
"Oh yeke.. haha, samelah nasib kite pagi ni..." Kami berdua pun tergelak.
"Apa yang rancak sgt gelak tuu?" Tanya Alida sebaik masuk dorm. Kami berdua pun cerita la apa yg berlaku kat kami tadi. Alida agak jeles ngn kak tu sbb tak dapat buat kat aku.. haha... Dia ckp dia so far belum lg kena apa2 macam tuLepastu kami lepak2 la sembang2.. Pastu aku & Alida igt nak g kelas jap. Ada nak buat kerja sekolah sikit. Aku mandi sama2 dgn Alida dalam satu cubicle. Lepas siap pakai baju pe semua..
Kami g kelas. Kosong. ada beberapa org je. kelas aku kosong. kelas alida ada sorg. kami pun dok study kat kelas alida. aku ke kelas aku utk ambil buku teks dan pencil case dari loker. KRIS ni mcm SBP dan MRSM yg lain, setiap org dpt loker kt kelas, boleh simpan barang2 mcm buku teks & alat tulis. So g kelas lenggang je, takyah bawak beg. Sapa bwk beg tu mmg rare. Selalunya budak2 nerd & budak2 pandai la, balik hostel pun nak study.. haha...Lepas ambil barang2 aku pun study kat kelas sebelah.
Blok akdemik mmg sgt sunyi time2 weekend mcmni, especially sebelum tengah hari. Sgt senyap dan tenang. A bit too sunyi pun ada. Kalau time hujan2, gelap, mcm scary pun ada jugak, sbb mmg takde orang. Mujur la blok akdemik dgn blok hostel tak jauh. Mcm sebelah2 jer.. Dari bawah blok hostel lalu susur gajah (covered walkway) dalam 4 minit je. Blok akedemik pulak mmg mcm kotak, interconnected with courtyard kat tengah. nampak semuanya. So nampak kelas yg kosong. Sunyi. Peaceful & serene.Memula ada la buat kerja sekolah sikit, study sikit, lepastu dah nak g dining utk lunch. Lepas lunch balik ke kelas semula, dah kenyang, dah jadi malas, banyak sembang2, main2.. haha....
Bersambung...
Sori sebab lambat gila update
dan sorilah update kali ni pun pendek dan tak ada langsung scene b4s*h dan geli2 pun tade...
busy teramat sgt.. Mood pun takde, kelaut..
Harap reader semua faham..
YOU ARE READING
Kolej Rendah Indera Sakti (KRIS)
Teen FictionCerita rekaan 18+ Kalau tak minat, jangan baca. KRIS merupakan satu sekolah menengah berasrama penuh swasta rahsia yang unik, lain dari yang lain. Hanya yang terpilih saja boleh masuk ke sekolah ini, mempunyai ciri yang tertentu, dipilih oleh ejen2...