Macam biasa hari ahad malam sabtu pasti akan ada roll call.
Roll call ni mcm headcount la, nk tgk sapa yg tak ada, tak balik lagi. Selalunya buat sebelum prep malam. Tapi kadang2 lepas prep malam, sebelum gerak ke dining hall utk supper. Ada juga kadang2 roll call time sebelum tido. Meaning just before lights off, beratur kat dalam dorm masing2, COP ajk hostel akan buat kiraan headcount.So utk malam tu kami beratur kat dorm sebelum bergerak ke kelas utk prep. Lepas siap headcount berjalan ramai2 ke kelas utk prep. Form 5 akan jalan dulu, yg lain kene tunggu bagi laluan kat form 5 diorg jalan dulu. Lepas tu the rest akan jalan, kecuali form 1, akan gerak last sekali. Tapi sambil2 tu ada je senior2 lain yg gerak lambat so waktu kami jalan tu ada jugala bercampur dgn senior2 lain.. Aku jalan ke kelas ni, pastu ada la satu senior ni jalan dari belakang, laju je potong semua orang, pastu masa tu agak ramai, dia dah sampai depan aku, tapi dia ambil masa juga nak ptong yg lain, sempat la dia jalan betul2 depan aku dlm seminit camtu, dia pakai t shirt putih dengan seluar track beige yg ketat dan jarang. Nampak la bra warna hitam dan panty warna merah belang kuning. hehe..
Kami jalani prep macam biasa.
Lepas supper time kami tengah siap2 nak tido, ada pulak roll call utk form 1. Benda apa la, tadi dah roll call nak kena roll call berapa kali? dah la form 1 saje pulak tu yg kena kali ni. Adoi, Kacau betul la, org nak tido ni.. Da la kena turun berkumpul ramai2 kat bawah lak tu..Kami pun turun la bawah. Mostly semua ready nak tido dah. Semua dgn pakaian tido masing2. Girls mostly pakai singlet & tshirt, & shortpant or seluar yg ketat mcm legging, moslty paras lutut or atas lutut. Laki pula semua pakai shorts dengan t shirt or singlet. Kami berkumpul kat bawah tu. Senior banyak juga yg dok tgk kami kat setiap aras kat koridor.
Lepas siap headcount, ada la diorg sembang2 sikit pasal rules lah, budaya lah, respect lah ape lah... bosan tul..
Aku tgk kwn2 perempuan punya pakaian mmg s3ks1.. stim lak... aku usha gak kwn2 laki yg lain, bnyk gak yg tgh st1m.. ada yg cover, ada yg tak cover.. haha...
most girls buat tak tahu je kat b0n3r laki2 lain.. haha..
Senior yg dok sekeliling kami pun boleh tahan jugak... sama je singlet la, bralette la, short pant, legging singkat paras peha, sweat short, hot pants.."Nakalnya kau ni, aku perati je kau dari tadi. Gatal eh? batang ni nak keras je taknak turun2?" aku senyap jer.. Aku tgk kiri kanan, ada la beberapa org lain pun kene gak cam aku.. Tapi tak ramai la.. mostly laki. Ada jugak perempuan yg kene.. Natasha, classmate aku. Dia ni mmg gatal sikit. Dia la yg suke kacau org tgh salin waktu pj. Kawan2 lain ckp, kat dorm dia, dai mmg suka kacau dan usik org nak mandi ke, tukar pakaian ke. laki ke perempuan ke semua dia suka kacau. Ada sampai dia b093lkan org.... Pastu dia b093l sekali. Mmg gila dia tu.
Kebetulan dia berdiri tak jauh dari aku. aku dgr dgr dia kantoi basah. Aku kantoi st1m, dia kantoi basah.. AKu tgk senior perempuan yg tangkap dia, pastu senior2 laki pun mula kerumun ke dia.. Tgk senior laki dok gosok2 c1p4p dia. Nampak dia mak1n st1m dan tak tahan, senior laki makin galak g0sok2, dia nampak menahan gel0ra sampai susah nak berdiri, ada 2 seniro laki pegang dan papah dia dari belakang dan tepi, nampak lutut dia lemah. Terdengar desahan yg panjang dan diikuti dengan hilai tawa senior2. Rasanya dia kl1mak$."Hah apa tgk2?" tanya senior yg aku lupa masih ada kat situ..
"Takyah sibuk tgk org, fikir diri sendiri dulu. Kau selamat atau tidak.." kat kak senior tu lagi..
Baru kak tu nak buat sesuatu, kak senior yg bising2 bebel2 kat depan pun habiskan sesi perjumpaan tu. Lega la..Lepas habis sesi kene bebel tu kami naik la balik semula ke dorm. Dah bersiap nak tido tu, dtg lagi senior nak check kononnya takut pegi mana2 mcm lfy ke apa ke.. Apebenda siot. Saje je nak kacau.. Dah la datang dgn pakai bra & panty saja pulak tu.. Lepastu buat nak check dorm, tertonggek sana, tertonggek sini. Mmg stim habis la kau... Pastu bila aku st1m, dia dok senyum... Ni kak senior lain.. Pastu kak senior yg kat bawah tadi pun sampai.
"Hai.. Jgn ingat kau boleh terlepas ye." kata kak tu. Kali ni dia salin, pakai thong lacey thong dengan baby doll lingerie dress yg jarang dan singat. br4 tak pakai. Nampak t3tek sbb mmg jarang sgt. Senior2 lain bersorak dan bergelak2. Pastu datang sorg senior laki, cuma pkai sp3nder je.. Dia tu g ke perempuan2. yg kak ni datang kat aku dgn Azfar...
Bersambung.....
Sorilah kalini pendek dan takde scene b4s*h sgt pun, dan mcm tergantung sikit....
Finally ada update setelah 2 bulan sepi..
Sori sebab lambat gila update dan update kali ni pun pendek dan takde scene b4s*h
Yg ada geli2 je sikit2.
Busy, takde mood, takde idea.Satu lagi, antara sebabnya, takde semangat sbb author punya celoteh Dino tu, banyak sembang2 tu pun takde sambutan...
rasa sedih dan demotivated sgt.
korg tolong la baca dan vote dan komen kat situ..
Kalau tak, rasa mcm taknak continue dah menulis kalau macamni punya feedback korang..
Tulis ni bukan senang, benda buat free je, tapi takda yg appreciate.. Mmg down sgt..
Yang menulis je faham perasaan dan situasi ni..Kalau ada bnyak vote, bnyk komen kat sini, dan celoteh dino pun bnyk sambutan dgn view, vote & komen yg banyak, maybe chapter next akan buat special sikit la scene b4sah, kalau tak, takde la, setakat sini sajelah scene ni, takde cerita apa yg berlaku kat Nal dan Dorm mates dia malam ni.. Akan sambung terus story ni.. tu pun maybe takde scene basah jugak, takde semangat.. dan entah bila pula nak update....
So make sure kroang vote dan komen banyak kat story ni dan Celoteh Dino tu ya.. Kalau boleh vote dan komen kat semua chapter.. Komen la apa pun, author suka nak berinteraksi dengan korang semua. Kita sembang2, santai2...
boleh?
Mesti kena boleh ya, kalau tak mmg story ni slow la nak update.
Silap2, stop sini je. Or worst, author delete story ni, deactivate wp ni, kalau dah terlalu teruk sgt engagement..
YOU ARE READING
Kolej Rendah Indera Sakti (KRIS)
Roman pour AdolescentsCerita rekaan 18+ Kalau tak minat, jangan baca. KRIS merupakan satu sekolah menengah berasrama penuh swasta rahsia yang unik, lain dari yang lain. Hanya yang terpilih saja boleh masuk ke sekolah ini, mempunyai ciri yang tertentu, dipilih oleh ejen2...