Aku agak terkejut pagi tu bila bunyi buzzer pukul 6 pagi. Nampak warga Hostel KRIS dah mula memulakan hari mereka. Aku tengok Farah buka lampu dorm. Terang. Aku pun turun dari katil, tengok Azfar mengeliat, mata terbuka separuh tapi still baring. Aku pun pakai towel, dan tanggalkan seluar dan baju, segan jugak nak bertowel je ke toilet ni, tapi dah semua orang pun buat macamtu, selamber jer lah.
Shower cubicle masih ada kosong, cantik! aku pun masuk. Sebelah shower cubicle aku, ada seorang ni senior la kot, pompuan, tengah mandi jugak, ye lah kan, dinding tepi pun tak tinggi mana, dengan material yang translucent. Aku tengok dia sempat jugak dok usha2 jeling2 aku. Aku buat dono je lah. Malu weh. Aku cuci muka kat sink, nampak satu senior laki ni, dtg masuk bilik air ni, berspender je. Dia gosok gigi sebelah aku. Morning wood dia boleh tahan, tegang spender dia. Dia gosok gigi tu, bergoncang sikit badan dia, terbuai buai lah bonjoloan tu sekali...
Lepastu ada sorg minah ni baru masuk, lalu, nampak laki ni, dia brenti jap, pastu ramas2 sikit benjolan laki ni, sambil sengih2 dengan muka separa mengantuk tak mandi.. laki tu selamber je continue gosok gigi mcm takde ape2. Pastu minah tu pun blah utk mandi.
Wtf did i just see...Breakfast pagi kat dewan makan selalunya very light meal, selalunya kuih aje, mcm popia, kuih lapis, seri muka, burger malaysia, roti sosej goreng, etc. Dan roti gardenia & biskut tu memang ada je setiap hari... Kaya, planta, jem, sardin & tuna jugak disediakan. Dengan air nescafe dan teh o. mula serve kul 6.30. Tapi tak ramai yang turun makan. Ada jugak yang tak makan kat dining hall, tapi pegi kantin utk makan nasi lemak, nasi goreng, mee goreng, etc..
Hari kedua Orientasi kami diberikan beberapa kumpulan. Utk pelbagai aktiviti yang fun dan bertujuan utk bersuai kenal. Diselang selikan dengan taklimat demi taklimat tentang peraturan dan kebudayaan sekolah. Kami banyak habis masa duduk kat dewan besar tu je.
Lepas habis sesi dan module dalam orientasi oleh pihak sekolah, senior2 kami pula akan selit2 dengan taklimat2 dan perbincangan diorang berkenaan rules dan norm di hostel. Antaranya, lelaki dan perempuan kena buang sifat malu, kena anggap sama je satu gender. So nak bersalin pakaian ke, main apa2 ke, semua campur takde hal. Memang kena buat macamtu. There is no such thing as gender differentation. Tandas dan dorm pun campur kan..
Bila waktu petang, adalah waktu riadah, para pelajar wajib berada di luar. 5.30ptg-6.30ptg. Kalau taknak bersukan pun, boleh berada di kelas, library, bilik muzik, makmal komputer, atau di mana2 saja selain dorm. Nak baca buku ke, melukis ke, berehat ke, boleh la cari bawah pokok ke ape ke, janji bukan di hostel. Sekolah ni memang nak pelajarnya rajin dan aktif. Kalau tak bersukan dan beriadah, buat la benda2 lain macam membaca ke, melukis ke, bertukang ke apa ke..
Kecuali tak sihat, baru boleh stay kat hostel dgn permission warden.Bagi kami pelajar form 1 yang baru masuk ni, kami ada la aktiviti riadah kami. Senam robik dan light exercise. Aku duduk belakang, memang syok usha2 pompuan2 tu semua. Kami kena pakai baju putih plain yang diberi. Kain yang nipis dan jarang. Rata2 perempuan suka ambil yang saiz kecik sikit, diorg pakai ketat2. Memey syok ler usha bra. Ada yang pakai warna terang & gelap. Contrast dgn baju putih. Macam sengaja nak tayang siot...
Sorang ni, Najiha namanya. Body dia peergh... solid bai, wlpn baru f1 kot.. Dah la montok, lentik.. Makan ape aku pun tak tahu la. Da la suka pakai seksi2. Ketat, jarang, nipis, dipadan dengan bra & panties yang cantik. Orang kaya ni. Selalu je terselak baju & seluar dia nampak panties dia. Dada dia jgn ckp le, memang ketat, tersembul tetek. Line bentuk dan kaler bra memang terang2 nampak dengan jelas. Susah lah, asyik stim je memanjang.
Kadang2 terkantoi dengan pompuan2 lain, diorg senyum2 jer, bisik2 sesama diorang, malu wey..Lepastu dinner. Aku & Azfar, dan beberapa lagi rakan lain yg kami baru kenal makan sekali lepas habis aktiviti petang tu. Yang lain ada yang naik hostel utk mandi, bersihkan diri sebelum makan. Kami berborak2 sambil makan. Makanan asrama ni org cakap tak sedap, tapi bagi aku so far okay lagi la. Selalunya nasi putih dengan 3 or 4 lauk. selalunya 2 lauk (ayam/ikan/telur) dan 2 sayur/lain lain lauk macam tempe... kicap & sos disediakan.
Malam kadang2 diorang serve makanan yang agak ringan dan simple macam nasi goreng, spaggheti, mee goreng, koay teow goreng. Tapi jarang la...
Ada la beberapa org yang cakap makanan tak sedap, aku syak diorang tu anak orang kaya. Haha. So diorang g makan kat kantin.Malam ada lagi aktiviti dan taklimat di dewan.
Waktu ni aku dah mula mengantuk. Ye lah, tak cukup tidur, kruang rehat. sebelum ni bangun dkt kul 7, tido kul 11mlm.. skrg ni, kurang2 6 suku dah bgun, tido kul 11,45 cmtu..
Lepas selesai, Aku & Azfar kami sama2 ke dining hall utk supper. standard ah roti krim, tapi gardenia mcm2 perisa kot, kalau asrama biasa takdenye nak bagi gardenia, dia bag iroti 70sen yg takde jenama tu. Biskut pun ada, memang sentiasa ada tersedia. Biskut cream cracker Hup Seng tuu.. Dengan biskut gula Julies. Air Milo ada, teh o pun ada.Aktiviti kami dari hari ke hari berterusan. Aku mula la lebih kenal kawan2 aku. Laki sikit aje, pompuan banyak. NI la susah sikit, aku ni kurang bersosial dengan perempuan. But somehow diorang ni sangat ramah. Tak sombong, mudah utk di approach. Diorg kebanyakannya takde rasa malu2 sgt. Mcm senang masuk kepala la citer die.. Walaupun diorang2 ni memang orang kaya semuanya. Aku rase la, macam aku sorg je miskin kat sini haha...
Okay lah semua till next time ye.
Bersambung....
Ok tak chapter kali ni? Sabar dulu ye, scene basah belum ada lagi ye.. Tunggu sikit je lagi ye..
Next chapter, akan makin rancak. Kalau nak, kena la komen dan vote ye...
YOU ARE READING
Kolej Rendah Indera Sakti (KRIS)
Ficção AdolescenteCerita rekaan 18+ Kalau tak minat, jangan baca. KRIS merupakan satu sekolah menengah berasrama penuh swasta rahsia yang unik, lain dari yang lain. Hanya yang terpilih saja boleh masuk ke sekolah ini, mempunyai ciri yang tertentu, dipilih oleh ejen2...