Aku memegang tangan Zaq dan membawanya ke bilik lukisan kami. Aku rindui saat-saat ini bersama Zaq."Kau nak lukis apa hari ini?" Aku bertanya semasa kami memasuki bilik, mata aku mengimbas pelbagai alatan seni dan kanvas.
"Dua lelaki bersama pada waktu malam."
Aku mengerling ke arah Zaq, tertarik dengan pilihan subjek tertentu. "Dua lelaki bersama pada waktu malam, ya? Macam menarik," aku termenung, membayangkan adegan itu dalam fikiran. "Ada sebab tertentu untuk tema khusus tu?"
"Kita"
Jantungku berdegup kencang apabila menyedari pilihannya."Kita?" Aku ulang. "Kau nak lukis kita di bawah langit malam?"
"Ya."
Senyuman terukir di tubir bibir, tersentuh dengan pilihannya yang bernas. "Alright," kataku lembut. "Jom start."
Aku mengumpulkan alatan yang diperlukan, menyediakan kanvas kosong dan mencampurkan warna untuk latar belakang. Aku melihat Zaq mengambil berus, senyuman di wajah aku. "Teruskan," aku menggalakkannya, melihat dia mula menggunakan latar belakang warna ke kanvas. "Aku tak sabar nak tengok art kau."
"Apa kata kita buat sama-sama..lagi menarik.."
"Alright" aku bersetuju. "Jom kita buat sama-sama, aku suka Zaq, maksud aku, aku suka painting." Pipi aku sedikit merah, aku bergerak lebih dekat, mengambil satu lagi berus dan menyertainya dalam menghidupkan langit malam di atas kanvas. Aku memandang Zaq, dia tersenyuman mesra, menampakkan lesung pipit comelnya yang jarang dilihat.
Tindakan mencipta seni bersama-sama terasa lebih bermakna, seolah-olah kami menuangkan sebahagian daripada diri kami ke atas kanvas. Semasa kami melukis bersama, aku kadang-kadang mencuri pandang kepadanya, mengagumi cara berus cat itu bergerak dengan anggun melintasi kanvas dengan penuh tumpuan pada mukanya.
Semasa aku mengelamun, Zaq dengan sengaja menampalkan cat air pada pipi aku dengan jari halusnya, aku terkejut apabila merasakan sensasi sejuk dan basah cat air di pipi aku. Aku menoleh memandang Zaq yang tersengih nakal di wajahnya. "Hei, budak kecik," usikku, berpura-pura kesal sambil cuba menahan senyuman. "Kau ni kan, habis basah pipi aku.. cium kang." Aku nampak Zaq melarikan diri. Aku tergelak melihat pelarian nakal Zaq.
"Hei sini kau, aku cium kau!" Aku meletakkan berus aku dan mengejarnya. Aku mengikuti Zaq, bertekad untuk membalas dendam. Aku hanya mampu tersengih mendengar gelak tawa Zaq memenuhi ruang bilik itu. Ianya comel.
"Kau jangan sayang.." aku mengejarnya di sekeliling bilik. "Aku akan balas dendam, tunggu kau!"
Aku akhirnya mengejar Zaq, memegang pinggangnya dan memutarnya supaya dia menghadap aku.
Badanku menolaknya ke atas sofa, kini tubuhku terbaring di atasnya. "Padan muka" usikku, suaraku dipenuhi dengan kegusaran olok-olok. "Kau cat muka aku, pastu lari macam tu je...Zaq ni gigit kang..""Bukan salah aku, kau tu yang handsome sangat!"
Aku dapat lihat Zaq merengek perlahan kepada aku. Aku ketawa, mengusutkan rambut Zaq dengan penuh kasih sayang. "Is that your way of saying I'm too hot to resist?"
"Maybe"
Aku tersengih, kilauan nakal di mata aku. "Well, in that case, I don't mind being irresistible to you" kataku sambil bersandar untuk berbisik di telinga Zaq. "Especially when it gets me certain... rewards."
Zaq memukul lengan aku dengan perlahan. Aku ketawa lagi. "Oh, Zaquan," kataku sambil tersengih.
"You know I can't resist you either. You're just too charming for your own good."Aku terus menunduk memandangnya, suka melihat wajahnya yang memerah dan sedikit bengang. Aku tersengih kecil dan perlahan-lahan melekapkan ibu jariku ke atas bibir bawahnya, perlahan-lahan menjejaki kemerahan bibirnya. Aku hampir hilang kawalan, rasa nak cium Zaq.. tapi aku nak usik dia dulu, hehe suka tengok dia camni .."Bibir kau merah..dan macam... boleh dicium..." Aku berbisik, suara aku perlahan dan mengusik..
"Hmph, just kiss me already! You don't have to tease me like that.." Zaquan merengek manja.
Aku tersengih dan mendekatkan muka aku kepadanya. Mata aku tertacap di atas bibirnya, kemerahan dan kelembapannya hampir terlalu menggoda. Aku bersuara dengan nada yang perlahan, nafas aku menempel di bibir Zaq.."Beg for it..." kataku, sedikit usikan dalam suaraku semasa aku bercakap.
"Taknak." Zaq mencebik sedikit.
Aku tergelak kecil, cara dia respon kelakar dan comel. Aku memicit dagunya perlahan-lahan. "Bukan itu caranya, sayang." sambungku lagi, suaraku mengusik sambil terus memperhatikan bibirnya.. Aku terus memegang dagunya, ibu jariku masih menjejak lembut bibir bawahnya. Wajah aku masih dekat dengannya dan aku berada beberapa inci dari bibirnya..
"Come on baby, say it.." Aku bersuara, suaraku perlahan, dipenuhi dengan sedikit usikan. Aku nak dengar suara Zaq merayu, untuk mendapat ciuman daripada aku.
Aku dapat rasakan tangan Zaq menggenggam baju aku, pipinya kelihatan memerah sambil bercakap perlahan, "Luq..cium aku, please.."
Aku tersengih mendengar dia menyebutnya, perkataan tu kedengaran begitu manis datang darinya. Aku mengalah, tak mampu menahannya lagi.."macam tulah...comel..." senyuman masih terpancar di wajahku. Tanpa berlengah lagi, aku merapatkan jurang antara kami dan serta-merta mengucup bibirnya lembutnya...
Aku rasa macam hilang kawalan apabila bibir kami bertemu, gelombang sensasi dan emosi yang kuat mengalir. Aku dapat rasakan kelembapan bibirnya terhadap bibirku dan aku semakin ketagih, semakin mendalamkan ciuman dan menggerakkan lidahku ke dalam mulutnya..tanganku merayau-rayau di bawah bajunya. Rengekan Zaq perlahan di bibirku, aku dapat rasakan Zaq melilitkan lengannya di sekeliling leher aku sambil kami terus bercium.
Ciuman kami menjadi terdesak apabila aku menekan badan aku di atasnya, bibir aku bergerak ke bawah perlahan-lahan, menggoda di lehernya dan bercakap dengan suara yang rendah dan serak, "Zaquan I love you..so damn much.."
"I love you too, Luqman.." tangannya menekup pipiku sambil mata kami bertentangan antara satu sama lain.
YOU ARE READING
Undeniable Love
Romance♡ [𝐋𝐮𝐪𝐦𝐚𝐧𝐗𝐙𝐚𝐪𝐮𝐚𝐧] ♡ 𝐁𝐋 ‼️ 𝐋𝐮𝐪𝐦𝐚𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐙𝐚𝐪𝐮𝐚𝐧 𝐢𝐚𝐥𝐚𝐡 𝐤𝐚𝐰𝐚𝐧 𝐫𝐚𝐩𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐣𝐚𝐤 𝐦𝐞𝐫𝐞𝐤𝐚 𝐤𝐞𝐜𝐢𝐥. 𝐓𝐚𝐧𝐩𝐚 𝐝𝐢𝐬𝐞𝐝𝐚𝐫𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐡 𝐙𝐚𝐪𝐮𝐚𝐧, 𝐋𝐮𝐪𝐦𝐚𝐧 𝐬𝐞𝐜𝐚𝐫𝐚 𝐝𝐢𝐚𝐦 𝐣�...