Part 11 - my beautiful man

465 5 0
                                    

******************************

Perlahan-lahan aku membuka mata, cahaya matahari pagi menyinar melalui tingkap. Senyuman terukir di tubir bibir apabila menyedari kejadian semalam. Aku memandang ke arah Zaq yang masih tidur di sebelah aku di atas katil. Badan kami masih tanpa pakaian sejak aktiviti semalam. Aku membelai lembut pipi Zaq, memerhatikan turun naik dadanya ketika dia bernafas dengan tenang.

"My love.." Aku berbisik perlahan, mencium dahinya dengan lembut.

Mata Zaq perlahan-lahan terbuka, dia memandang aku dengan mukanya yang masih mengantuk.

"Luq.."

"Ya sayang? Dah pagi dah."

"Kenapa tak gerak aku bangun..dah lewat ni nak pergi uni.." kata Zaq

"Hari ni cuti sayang..lupa ke?"

"Ouh ye eh.." Zaq memeluk aku, aku tersenyum, blushing dengan morning affection dia.

"Comel.." Aku meramas punggung Zaq bergurau.

"Luq..!" Zaq memuncungkan bibir, menyampah dengan aku.

"Sayang I love you."

"No thanks, I hate you."

"Hmph majok.." Aku berpaling ke arah lain, merajuk dengan Zaq.

"Orang gurau je lah..." Zaq memeluk aku erat, sebenarnya aku suka bila Zaq clingy macam ni..comel sangat..

"Nak kiss."

"Fine.." bibir Zaq melekat atas bibir aku dengan ciuman pantas.

"Ala nak lama sikit.."

"Mengada je.."

"Nak, sayang..please.."

"Taknak."

Aku kembali merajuk dan bangun dari tempat tidur, menuju ke arah bilik air, mengambil kain tuala untuk mandi.

"Luqman..sorry la.." Zaq mengikuti aku masuk ke dalam bilik air. Aku tak dapat menahan perasaan.

Dengan segera aku menariknya ke dalam bilik air, menolaknya ke dinding, badan aku menekan badannya. Tangan aku mengangkat sebelah pahanya ke pinggang aku.

Batang keras aku menggoda lubang pantatnya. Muka Zaq nampak annoying dengan aku.

"Luq, kau ni gatal sangat.."

"Kalau ye pun kenapa? Lagipun aku gatal dengan kau je sayang.."

"Masih sakit la..dah lah semalam kau henjut aku tak ingat dunia.."

"Alololo, sorry sayang..mana aku tahan dah kau sedap sangat.."

"Kau tu yang gatal.."

"Eleh, kau enjoy kan kalau aku gatal and nakal"

"Diam la kau" Zaq menjeling matanya.

"Mm make me, sweetie.." Aku tersenyum menggoda. Mukaku cukup dekat dengan mukanya sehingga aku dapat merasai nafas Zaq.

Batang aku frotting batang Zaq dengan laju.

"Ahh sakit Luq..aku punya pedih lagi la..kau frotting semalam kuat sangat.."

Aku meragut bibir Zaq dengan ciuman ghairah, bibir Zaq kelihatan merah selepas gigitan aku pada bibirnya.
"Mm sayang...biy h*rny.."

"Taknak.."

"Nak la.."

"Orang cakap tak nak..tunggu la sembuh dulu rasa sakit ni..pedih tau tak.."

"Fine..Luq tunggu Zaq..kalau dah sedia bagitau."

"Mm luqq.."

"Ye sayang?" Aku merapatkan badan dengannya, mencium pipinya.

"Aku benci kau..benci sangat..Kau jahat..tapi..aku tak boleh tahan dengan perasaan aku..mulut cakap benci tapi hati cakap sayang.." Zaq mengalirkan air mata, kedua tangannya menggenggam lengan aku. "I wish I never met you..it's really eats me up inside."

"Zaq.." Aku mengucup lembut bibirnya. "Please jangan cakap macam ni..aku mintak maaf..aku tak nak hilang kau lagi..sakit sangat.."

Aku memeluk Zaq rapat. Aku mengulangi ayat yang sama.
"Aku mintak maaf..aku mintak maaf sayang..aku nak mintak maaf jugak atas apa yang papa aku dah buat.."

Aku merenung ke dalam mata Zaq, mengusap pipinya dengan lembut, aku menghela nafas dan menariknya ke dalam pelukan sebelum bercakap, "I never want to let you go, I want to hold you like this forever, to spend every day and night with you. I never knew what it was like to truly be alive until I met you. You make every day worth living, and every night worth savoring."

"Janji ngan aku Luq..yang kau takkan tinggalkan aku? Aku taknak hilang orang yang aku sayang buat kali kedua selepas kehilangan mak ngan ayah aku.."

"Ya sayang, aku janji.." Bibir kami menyatu semula dalam ciuman lembut.

******************************

Kami bersiap untuk keluar rumah, "Pergi pantai nak?"

"Boleh juga."

"Lepas pergi pantai kita pergi cinema ya sayang?"

"Alright.."

Aku tersenyum apabila Zaq setuju dengan cadangan aku. "Jom."

.
.
.
.
.
.

Undeniable Love Where stories live. Discover now