,,Nikt prawie nie wie, dokąd go zaprowadzi droga, póki nie stanie u celu."
J.R.R. TolkienWSTĘP
Mówi się, że śmierć to nowy początek. Dla Katherine kolejna próba samobójcza faktycznie stała się początkiem – nieoczekiwaną szansą, którą zamierzała w pełni wykorzystać. Tym razem jednak nie chciała stawić czoła światu samotnie. Nauczywszy się na błędach przeszłości, postanowiła działać z kimś, z kim współpracy nigdy by się nie spodziewała.
Po odejściu Theo miał nadejść upragniony spokój, jednak los znów postanowił z niej zakpić. Kilka miesięcy po próbie samobójczej, Kate otrzymuje tajemniczy list z adresem dobrze jej znanego, opuszczonego szpitala. Na miejscu zastaje stolik z planszą do szachów, na której spoczywają dwaj królowie i wieża.
Teraz Katherine będzie musiała odpowiedzieć na pytanie – jaką figurą w tej niebezpiecznej grze stanie się ona sama?
━━ ♜ ━━
Z CZYM TO SIĘ JE
⚠️ W tej historii spotkacie: ⚠️
➙ Przemoc fizyczną i psychiczną.
➙ Seks, erotyzm, wulgarność – o wiele więcej, niż w pierwszej części.
➙ Przekleństwa.
➙ Toksyczne relacje, manipulacje.
➙ Krew, pot, łzy i śmierć.
➙ Alkohol i inne używki.
Zalecam czytanie osobom pełnoletnim, a przynajmniej świadomym, że liczne zachowania bohaterów są niewłaściwe i nie należy ich romantyzować. Nie zachęcam do powtarzania zachowań opisanych w tekście, a przestrzegam przed nimi.
━━ ♜ ━━
⚠️⚠️⚠️
W całej Polsce działają telefony zaufania, z których można skorzystać. Są to:
Kryzysowy telefon zaufania: 116 123
Telefon zaufania dla dzieci i młodzieży: 116 111
Ogólnopolski telefon zaufania dla osób LGBTQ+: 22 628 52 22
Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie: 800 120 002
Całodobowy telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka: 800121212
Antydepresyjny Telefon Zaufania: (22) 484 88 01 (Fundacji ITAKA)
Całodobowa Linia Wsparcia dla osób w kryzysie psychicznym: 800 70 2222
Telefon zaufania dla dzieci: 116 111 (Fundacja "Dajemy Dzieciom Siłę")
W Poznaniu w nagłych sytuacjach można zadzwonić do Miejskiego Centrum Interwencji Kryzysowej: 509 111 508
Wsparcie można znaleźć również w Internecie, m.in. na stronach takich jak:
Życie warte jest rozmowy: zwjr.pl
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę: fdds.pl
Twarze depresji: twarzedepresji.pl
⚠️⚠️⚠️
━━ ♜ ━━
Będę wdzięczna za zwracanie uwagi w komentarzach na literówki, błędy gramatyczne i logiczne. Staram się dopracować tekst i moje umiejętności zdecydowanie są na lepszym poziomie niż w PMO, dzięki waszym uwagom, zdobytej wiedzy i pomocy doświadczonej korektorki kuczynskaola ale mimo to nadal nie potrafię perfekcyjnie w język polski.
Proszę o nie wskazywanie błędnej interpunkcji, w tej kwestii chcę zdać się tylko i wyłącznie na osobę z doświadczeniem w tym zakresie. A jeśli będą takie komentarze to po prostu je zignoruję 🤣. Nie pogryzę, ale nie będę zwracać na nie uwagi, bo w poprzednich tekstach częściej wprowadzały mnie w błąd niż pomagały.
━━ ♜ ━━
W opowiadaniu używam półpauz, aczkolwiek przy publikacji rozdziałów w 99% przypadków Wattpad zmieniał je w dywizy, więc przestałam z tym walczyć i zostawiam już tak, jak jest.
CZYTASZ
Pomóż mi przetrwać
Misterio / SuspensoMówi się, że śmierć to nowy początek. Dla Katherine kolejna próba samobójcza faktycznie stała się początkiem - nieoczekiwaną szansą, którą zamierzała w pełni wykorzystać. Tym razem jednak nie chciała stawić czoła światu samotnie. Nauczywszy się na b...