28; an innocent, young throat-cutter

158 19 50
                                    

Massive Attack - Angel

***

Göğsünün içi balçık dolmuş gibi hissederken belki bir yudum nefes çekebilirmiş gibi bembeyaz olmuş olan suratıyla iç çekerken sanki dokunsa rahatlayacakmış gibi arabayı kullanan Minho'ya uzanarak kolunu yakaladı sıkıca.

"Geçti Jisung, geçti. Yok bir şey..."

Minho arabayı sürebileceği en hızlı şekilde sürmeye çalışırken Jisung'un kolunu sıkan elini yakalayarak dudaklarına götürdü.

Kocaman olmuş donuk gözleri bir an ona dönen Jisung Minho'nun öptüğü elinin üzerindeki kan damlalarını fark ettiği an sanki yine göğsünün ortasına bıçak darbesi almış gibi hissederek nefesi kesilmişti.

Konuşamıyordu. Doğru düzgün nefesini bile kontrol edemezken nasıl konuşacaktı ki?

"Chan'a götürüyorum seni. Jisung, kendine gel artık!"

Jisung hala gözünün önünden gitmeyen adamın parçalanmış kafasının görüntüsüyle cebelleşirken Minho kocaman gülümsemesiyle ona döndü ve soğuk yanağını okşadı.

"Bam diye geberttin piçi! Uçtu kafası gördün değil mi?!"

Minho aşırı heyecanlı bir şekilde konuşurken gaza yüklendi.

Jisung Minho'nun durmadan kulağının dibinde ölen adamdan konuşup durmasını engelleyemezken tek yapabildiği kilitlenmiş çenesinin ardında yutacakmış gibi hissettiği diline sahip çıkmaktı.

Minho sürekli Jisung'u öven şeyler söylemeye devam ederken iyice bayılacağını düşünen Jisung gittikleri yolu bile göremezken Minho'nun onu sarsacak kadar sert dönüşüyle engebeli bir araziye girmişler, pencereyi açarak içine derin nefesler çekmeye çalışan Jisung uzakta bir evi görür gibi olduğunda Minho'ya dönmüştü.

"Geldik!"

Jisung gözünün önünde büyümeye devam eden evin girişinde bekleyen Chan'ı ve ondan uzakta arabasına yaslanmış bir halde duran Changbin'i gördüğü an ağlayacağını düşünmüş olsa da Minho'nun ani freni onu kendine getirmişti.

"Jisung?!"

Minho arabadan hızla inerek koşar adımlarla onlara yaklaşan Chan'ın önüne geçip Jisung'un kapısını açmak istese de Jisung ikisinden de hızlı davranarak arabadan inmiş, güç bulduğuna şaşırdığı bacaklarıyla hızla eve doğru koşmaya başlamıştı.

Sanki iki çocuk kovalamaca oynuyormuş gibi eğlendiği her halinden belli olan Minho peşinde taktığı Chan ve Changbin'le birlikte hızla içeri girip merdivenleri çıkan Jisung'u takip etmeye başladığında Chan panik halde ne olduğunu sorup duruyordu.

"Birini vurdu benim bebeğim!"

Jisung tenini bir asit gibi yaktığını hissettiğini kan lekelerinin saçlarına bulaşmış iğrenç kokunun etkisinden bir an önce kurtulmak istediğinden kapı kapı gezerek sonunda bir banyo bularak kendini içeri atmıştı.

Bir astım hastasının kuvvetli bir atakla karşı karşıya kalışı gibi sesli nefesler alırken küvetin musluğunu sonuna kadar açmış, avucuna doldurduğu suları peş peşe suratına vuruyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kirpi ikilemi // minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin