mafya kurgusu yazmak beni gersede ve biraz cringe gelsede bunu yapacağım amk
cringe şeylere insanlar bayılıyor ve bu ficinde tutacağını umuyorum
aslında minbin ve changlix arasında kaldım ama mafya minho editi tüm fikirlerimi değiştirdi.
neyse ,bu ficde herşey görebilirsiniz.Buna kendinizi hazırlayın
ve kimse minho seme olamaz,changbin ukemi diye sormasın.Bal gibide olur
İnsanların yatak hayatını sorgulamak kimseye düşmedi.minho o kaslarla tüm üyeler için seme olur
Ve changbin'in kas yapısı sadece üst vücudunda ,bacakları incecik ve çok güzelyan ship: chaerlia başka yan ship düşünmüyorum .
Minific kızlar ⚠️
#####Changbin:
Eve dönüş yolunda kollarımdan tutulmasıyla siyah bir arabaya zorla bindirilmiş,bir saat içerisinde babamın binlerce borcu olduğu adamın ofisine getirilmiştim.Ofise girdiğimiz anda iki adam beni tekli koltuğa oturtmuş"sakın yerinden kalkma" diyerek uyarmıştılar.
Onları istemsizce onaylamış,odadan çıkmalarıyla bacağımı stresten titreterek etrafta gözlerimi gezdirmiştim.Odanın bu kadar renksiz ve boş olması biraz daha sıkılmama neden olurken ,kapının aniden açılmasıyla irkilmiştim.Sırtımda bir ürperti hissetsemde arkama dönmemiş,dümdüz önüme odaklanmıştım.
"Yine görüştük changbin" demiş önümdeki masasına yerleşmişti babamın borçlu olduğu mafya Lee Minho
Sessiz kaldığımda sırıtmış,öne doğru eğilerek yüzümü incelemişti.Yüzümü incelemesini bitirmesiyle yutkunmuş,onun gibi bende gözlerine bakmıştım.Gözlerindeki sert bakış tüylerimi diken diken ederken ,geriye doğru sırtını yaslamış,bacaklarını üst üste atmıştı.
"Ve verdiğim zamanda babanın borcunu yine ödemedin"
"İşten atıldığım için ödeyemedim " dediğimde sadece düz bir ifadeyle yüzüme bakmıştı.
"Ne olduğu beni ilgilendirmez,ben zamanında paramı isterim"
Sesindeki sertlik korkmamı sağlarken ,dirseğinin birini masaya yaslamıştı."Biraz daha zaman verseniz olur mu?" diye çekinerek sorduğumda ,başını iki yana sallamıştı.
"Hayır ,tüm şansın bitti " beline yerleştirdiği silahı çıkardığında korkuyla yutkunmuş,titreyen göz bebeklerimle yüzüne bakmıştım.
Düz yüz ifadesiyle silahı masaya bırakmış,masaya biraz daha yaklaşmıştı.İlk üç düğmesini açık bıraktığı gömleği bakışlarımın boynuma kaymasına neden olurken ,kendimi toplayarak yeniden gözlerine bakmıştım.Şimdi onu süzmenin ne yeri,nede sırasıydı.
"Ama sana son bir şartım var.Ya bu silahla kendini vuracaksın," silahı gözleriyle işare etdiğinde bende silaha bakmıştım.Hayır bunu yapamazdım.Özellikle babam için hayatımı mahvedemezdim.
Vücudumu süzmüş,yeniden karanlık gözlerini gözlerime çıkarmıştı.
"Yada benim olarak ,altıma yatacaksın"Son dediği şeyle tüm vücudum kasılmış,tüylerim diken diken olmuştu.Dediği şeyi algılamam bir kaç saniye çekmiş,eğdiğim başımı kaldırarak yeniden ona bakmıştım.
"Ben-"
"Kabul edersen tüm borçlarını tek celsede sileceğim ,etmezsen hem öleceksin hemde evine haciz göndereceğim"
Hiç bir çıkış yolum kalmadığı ve kardeşlerimide dışarıda bırakmamak için hiç istemesemde şartını kabul etmiştim.Haciz işlemini başlatırsa hepimiz dışarıda kalırdık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia's wife:minbin
Fanfictionminho evli olmasına rağmen ona borcu olan adamın oğlunu istiyordu. Uke: changbin seme : minho minbin etiketinde : 🥇