10.

89 15 0
                                    


Changbin bir kaç gün sonra minho'nun adamlarıyla dikişlerini açtırmak için hastaneye gitmiş ,minho onunla gelmek istediğinde onu reddetmişti.Minho buna kızsada changbin'i kendisinden soğutmamak için birşey dememiş,adamlarına çok dikkatli olmalarını söylemiş,en yakın adamı olan jisung'un omzunu sıkmıştı.
Jisung ona güvenli bir şekilde gidip geleceklerini söylemiş,arabanın ön kapısını açarak sürücü koltuğuna geçmişti.

Changbin'in dikişleri açıldıktan sonra kolundaki yara iyileşene kadar üstüne pansuman yapması gerektiği söylenmiş,doktor koluna mikrop kaptırmaması gerektiğini birkez daha tekrar etmişti.

Changbin doktora teşekkür ederek odadan çıktığında etrafı gözetleyen ikili hemen ona dönmüş,birlikte hastane çıkışına doğru ilerlemiştiler.Arabaya bindikleri an jisung minho'ya eve döndüklerine dair haber vermiş,arabayı çalıştırmıştı.Yol boyunca changbin'in durgun olması hyunjin ve jisung'un dikkatini çekmiş,yinede ona belli etmemiştiler.

Büyük eve vardıklarında jisung arabayı bahçeye parketmiş,hyunjin hızla arabadan inerek changbin için kapını açmıştı.
"Teşekkür ederim"

Hyunjin başıyla changbin'e selam vermiş ,geri çekilmişti.Changbin eve doğru adımlarken,kapının önünde onu saatlerdir bekleyen sarı saçlı adamla ,Felix'le karşılaşmıştı.Kaşları felix'i görmesiyle çatılırken,felix sırıtarak changbin'e yaklaşmıştı.

"Sonunda geldin,seni beklerken ağaç oldum " demişti

"Burda ne işin var senin?" changbin sinirle konuştuğunda ,felix gülerek kafasını geriye atmıştı.

"Korkma sana zarar vermeye gelmedim"

"Veremezsin zaten"

Hyunjin belindeki silahı çıkararak changbin'i korumak için felix'e doğrultduğunda ,felix sırıtmaya devam etmişti.

"Ne için buradasın Felix?" diye sormuştu changbin sakinliğini koruyarak,açıkcası felix onu korkutmuyordu.

"Minho hakta bilmek isteyeceğin şeyler var" demişti felix ,hyunjin'in doğrultduğu silahtan gözlerini çekerek

"Ne gibi şeyler?"

"Evde konuşalım bence ,bu adamlar duymasın" felix gözleriyle hyunjin ve jisung'u işaret ettiğinde ,changbin onlara bakmış,gitmelerini emretmişti.

Jisung bundan emin olmasada emri yerine getirmiş,hyunjin'le birlikte ikilinin yanından uzaklaşmıştılar.

"Konuş hadi" demişti changbin adamların uzaklaşmasıyla

"Minho yani biricik kocan abimle silah kaçakcılığı yaptı "

"Bunu zaten biliyorum"

"Şu sıralar bırakmış gibi dursada kocacığın hala buna devam ediyor.Madde ve narkotik satarak genç çocukları zehirliyor  ve senin onun iyi biri olduğunu düşündüğünü biliyorum"

"Sana neden inanayım"

"Geçen gün apar topar evden çıktı dimi ,işte o gün gümrükte narkotik taşıyan araçları tutuklanmıştı ve aceleyle oda depoya gitti"

Changbin felix'in dediklerinin tam uyuşmasıyla yutkunmuş,omzuna konulan elle bakışlarını felix'in yüzüne çıkarmıştı.
"Kurtar kendini Changbin ,evet sana aşık olabilir ama zorla güzellik olmaz"

Changbin sessiz kaldığında ,felix onun omzunu sıkmış,changbin'den uzaklaşarak bahçeden çıkmak için hızlı adımlar atmaya başlamıştı.Planı istediği gibi işlemeye başlamıştı ve bunu başardığı için içten içe kendini harika hissediyordu.

mafia's wife:minbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin