Changbin:
Oturduğum pencerenin önündeki koltuktan kalkarken, ne zaman aktığını bilmediğim göz yaşlarımı elimin tersiyle silmiş,burnumu çekerek banyoya adımlamıştım.Banyoya girdiğimde gözüm aynada ki görüntüme çarpmış,çökmüş ve karalmış göz altlarımı farketdiğimde minho'nun yokluğunun acısını birkez daha hissetmiştim.Ellerimi yıkayarak azda olsa kendime gelmek için yüzüme su çarpmış,minho'nun yanına gitmeden önce üstümü değiştirerek ,çökmüş göz altlarımı makyajla kapatmıştım.
Minho 2 ay önce bilmediğimiz biri tarafından ihbar olunmuş,çok geçmeden yakalanarak hapise atılmıştı.Onun hapse girmesiyle tüm hayatım alt üst olmuş,minho olmadan bu evde yaşamak günler geçdikce zorlaşmaya başlamıştı.
Aylar sonra minho'nu göreceğim için azda olsa mutlu olmuş,hediye ettiği kolye ve yüzüğüde takmayı ihmal etmemiştim .Odadan çıkmadan önce sevdiği parfümümü sıkmayıda unutmamış,odadan çıkarak beni aşağıda bekleyen hyunjin ve jisung ikilisinin yanına inmiştim .
"Nasılsınız efendim?" diye sormuştu jisung günlerdir odadan çıkmadığım için endişelenmiş olmalıydı.
"İyi olmaya çalışıyorum" diye onu cevapladığımda başını yavaşca sallamış,gitmemiz gerektiğini demişti.
Onlar önden yürüyerek evden çıktıklarında bende onları takip etmiş,arabanın arka koltuğuna oturmuştum.Hyunjin arka kapını örterek öne geçmiş,jisung'un arabanı çalıştırmasıyla yola çıkmıştık .Yol boyunca kimse konuşmamış,ben ise minho'ya kavuşmak için yolun hemen bitmesini istemiştim .Sonunda vardığımızda ikili içeri giremediği için beni dışarıda beklemiş,ben ise üstüm arandıktan sonra polis memurunu takip etmiştim.
Birlikte tutukluların aileleriyle görüştüğü odaya geldiğimizde ,kapını açarken sadece 15 dakikamız olduğunu söylemiş,kapını açarak içeri girmemi sağlamıştı.Kslbim sanki ağzımda atarken ,adım seslerimle minho'da ayaklanmış,bana doğru gelmeye başlamıştı.
Koşarak boynuna sarıldığımda ,kollarını sıkıca belime sarmış,boynumu derince koklayarak öpmüştü.
"Seni çok özledim Minho" diyerek burnumu çektiğimde ,bir daha boynuma dudaklarını değdirmiş,geriye çekilerek yüzümü avuçları arasına almıştı.
"Bende seni çok özledim güzelim" diyerek burnumu öpmüş,yanaklarımdaki göz yaşlarını baş parmaklarıyla toplayarak silmişti.Ardından dudaklarıma pembe dudaklarını bastırmış,hasret kalan dudaklarımızı kavuşturmuştu.Bir kaç dakika hiç durmadan ,nefeslerimiz bir birine karışarak öpüşmüş,ardından minho'nun üst dudağımı tavşan dişleriyle ısırmasıyla öpüşmeyi bitirmiştik.
Alnını alnıma yaslayarak soluklanmış,elleri yine belimi bulurken kokumu içine derince çekmişti.Onun beni özlediği kadar ,bende onun herşeyini özlemiştim.Minho'nun yokluğu ona daha çok bağlanmama sebep olmuştu.
"Yeniden birlikte olacak mıyız minho?"
"Elbette güzelim ,burdan çıktığım an tüm kirli hayatımı ardımda koyarak seninle güzel bir hayata yeni bir sayfa açacağım"
Dediği şeyle gülümsemiş,en kısa zamanda tüm dediklerinin gerçekleşmesi için içimden dua etmiştim.
"Burdan çıkman için en iyi avukatlarla konuştum ,ne olursa olsun burada kalmana izin vermeyeceğim"
Beni onaylamış,yüzüme üzüntüyle bakmıştı.Acaba burdan çıkacağına inanmıyor muydu?
"Kilo vermişsin güzelim ,benim için üzüldüğünü biliyorum ama lütfen kendine iyi bak"
Dudaklarımı suçlulukla büzdüğümde kıkırdamış,dudaklarımı yavaşca öperek geri çekilmişti.
"Yemek yiyeceğine ve kendine iyi bakacağına söz ver bakalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mafia's wife:minbin
Fiksi Penggemarminho evli olmasına rağmen ona borcu olan adamın oğlunu istiyordu. Uke: changbin seme : minho minbin etiketinde : 🥇