— Пам'ятайте, що він може нас чути, тому ви маєте вдавати, що все в порядку. Гаразд? — востаннє прошепотів він, прикриваючи рукою полум'я свічок від мерехтіння.
Цей день нарешті настав. Йонджун відчував, що це було занадто рано і занадто пізно водночас.
Його останній день з Бомґю.
Був березень, і з цієї особливої нагоди він попросив Техьона та Хюнінкая приїхати в гості до Бомґю, щоб вони змогли разом відсвяткувати його день народження. Ці двоє хлопців були далеко не такі близькі до Бомгю, як він, але також були єдиними, крім Йонджуна, хто міг вважатися його друзями.
— Гаразд, — в унісон відповіли двоє інших, кивнувши. Поруч з ними Субін трохи усміхнувся, перш ніж відчинив двері кімнати.
На його обличчі, наче маска, одразу ж явилася яскрава усмішка — хоча він знав, що молодший цього не побачить. Зрештою, за всі ці роки це стало для нього чимось природним, тож це був не такий вже й тяжкий подвиг. Що він не приховував, так це те, що посмішка була більше для того, щоб обдурити самого себе, ніж Бомґю.
Техьон і Хюнінкай, що йшли слідом за ним, сприйняли це як сигнал до того, щоб почати співати дуже гучну, несинхронну версію "З днем народження". А Субін тихо підспівував разом з ними. Вони всі аплодували, коли Йонджун обійшов навколо ліжка, щоб перейти на бік Бомґю. В думках він намагався уявити вираз здивування і блаженства, який затьмарив би обличчя молодшого, якби той міг це виразити. Він уявив, як загорілися б очі молодшого, як порожевіли б його щоки, як тієї вітряної осінньої ночі під кленом. Від цієї думки йому полегшало.
— З днем народження тебе! — вони завершили це ще одним раундом нерівномірних оплесків. На витягнуту тацю з їжею Йонджун поклав торт зі смаком матчі — він не забув взяти його улюблений.
Що ж, не схоже було на те, що Бомґю зможе його скуштувати чи побачити, власне кажучи, але це все ж створювало своєрідну атмосферу.
Страх почав занурюватися в глибини його шлунку, коли він дивився на Бомґю. Це буде останній день, коли він зможе сидіти поруч з ним; останній раз, коли він побачить його лежачим на цьому ліжку.
Останній раз, як він його бачить взагалі.
Як егоїстично це не було б, Йонджун просто хотів заморозити цей момент у своїй голові; зафіксувати образ єдиного хлопчика, на якого він коли-небудь дивився перед собою і, можливо, єдиного, на кого він коли-небудь дивитиметься. До кінця вічності.
ВИ ЧИТАЄТЕ
under the sky in room 553 i discovered you and i
ФанфикОригінал: https://archiveofourown.org/works/27625526 - Ти чула коли-небудь про традицію орігамі-сердець в лікарні? Беручи серце, дитя схвильовано оглянуло його, радісно киваючи: - Так! Моя мама сказала, що, коли хтось покидає лікарню, щоб потрапит...