Частина друга.

3 1 0
                                    

— Хьоне, глянь сюди!

Йонджун саме спускався з дерева, затиснувши між зубами кінець випадкової травинки, коли обернувся подивитись.

— Бомґю, що ти робиш?

— Ходи скоріше, а то вітер здує! Дивись! — все ще захоплено вигукував молодший, що звучало надто збуджено, щойно він присів навпочіпки посеред поля, у захисті обхопивши щось руками.

Йонджун ледь чутно засміявся, стрибнувши вниз і підійшовши. Серед поля з високою травою Бомґю загадково виглядав ще меншим.

— Що це? — запитав він, присідаючи почіпки біля нього.

Хлопчик, про якого йде мова, з радісною посмішкою розвів руками, показуючи предмет, який він ретельно прикривав від пообіднього весняного вітерця.

Це були дві ідеальні кульбабки — білі, як сніг, круглі, ніби накреслені циркулем, без жодної пушинки не на своєму місці

Бомґю помітив, що Йонджун теж дивиться на них з благоговінням, і хіхікнув, обережно зриваючи квітки і простягаючи їх.

— Тримай! А ти знав, що коли бачиш кульбабу, то перед тим, як здути її, можна загадати бажання, і воно обов'язково здійсниться?

Йонджун вигнув брову. Бомґю не був схожий на людину, яка цікавиться такими речами.

— Справді? Ти це вигадуєш? — Йонджун замислився, дивлячись на молодшого запитальним, наполовину дражливим поглядом.

— Ні! Дядько сказав мені одного разу. Швидко, швидко, заплющ очі і загадай його. Зробімо це разом. — Бомґю розмахував вільною рукою, ледве стримуючи хвилювання. З посмішкою на обличчі він заплющив очі — так сильно, що на них почали з'являтися зморшки. Навіть якщо Йонджун вважав це зворушливим, він не дав би йому цього зрозуміти. Він лише секунду дивився на Бомґю, ніжно посміхаючись, перш ніж теж заплющив очі.

Те, чого він бажав, він скоріше забере з собою в могилу, ніж зізнається вголос.

Я бажаю завжди проводити завтрашній день разом з тобою, до кінця вічності.

Коли він знову розплющив їх, очі Бомґю вже не були заплющені. Ці очі оленяти тепер дивилися на нього з нетерпінням, ніби чекали, коли він завершить загадування свого бажання, щоб вони могли здути їх разом.

Йонджун трохи посміхнувся, кивнувши головою, що було зеленим світлом, на яке так чекав Бомґю. Посмішка останнього стала набагато яскравішою, перш ніж вони обидва одночасно дмухнули на свої кульбабки.

under the sky in room 553 i discovered you and iWhere stories live. Discover now