Частина перша.

4 1 0
                                    

Крихітна рука, стиснута на самому краї куртки медбрата, змусила Субіна зупинитися на його шляху.

Наступив ще один спокійний недільний ранок в кафетерії лікарні, як завжди, без особливих подій. Чоловік тримав закладку в одній руці повертаючись назад після завершення перевірки у дворі. Усередині було небагато пацієнтів, за винятком кількох дітей, які закінчували свій сніданок, та кількох старших людей, які потребували допомоги.

Відчувши поштовх, Субін негайно повернувся зустрівшись поглядом з власником руки. Вона належала маленькій дівчинці — молода, досить бліда, з тендітною постаттю. Субін зробив собі уявну замітку запитати її ім'я, щоб потім перекинутися парою слів з її дієтологом.

Вона мала темне, мов ніч, волосся, шовковисте, як чорний нефрит. Її очі були широкими і круглими, вони дивилися прямо на нього — майже тривожно великими у порівнянні з рештою її крихітних рис. Її фігура була одягнена в білу сукню, що виглядала на ній трохи дивно. Але знову ж таки, це була лікарняна сорочка.

У вільній руці дитина тримала іграшкову качку, владно притиснувши її до грудей. Її кулачок був якось дивно стиснутий, і лише тоді Субін усвідомив, що крізь щілину між її пальцями помітно ще щось.

— Привіт, — він подарував їй теплу усмішку, швидко присідаючи, щоб зустрітися з дитиною на рівні її очей. У відповідь він теж був нагороджений сором'язливою осмішкою. — Чим я можу тобі допомогти?

— Пане медбрате. — покірно пробурмотіла дівчинка, широко розплющивши очі, в яких з'явився натяк на цікавість. Вони були ясні, як день, наче ті обсидіанові кулі блимали на нього. Субін поморщився. — Я... я щось знайшла.

— Справді? Хочеш показати мені? — хмикнув Субін, дивлячись на стиснутий кулак дівчини і чекаючи, коли він розтиснеться. І так воно і сталося.

Однак те, що лежало в долоні дівчини, змусило його вираз обличчя змінитися.

Всередині її маленької долоні було затиснуте паперове сердечко. Охайно складене, але з потертими краями. Для нього це не було чимось незвичним, але з якоїсь причини, нутро підказувало йому, що Субін дуже добре знає, звідки взялося саме це серце.

— О? Де ти це знайшла? — Він намагався втримати посмішку на обличчі, простягаючи свою долоню, щоб потримати дитячу.

under the sky in room 553 i discovered you and iWhere stories live. Discover now