Ще одним доленосним березневим вечором Йонджун був на межі того, щоб перестати тягнути Бомґю за їхні сплетені руки.
— Хьоне, я не хочу туди йти! Мама нас сваритиме, якщо дізнається! — скиглив молодший, тремтячи нижньою губою. Він намагався вкопатися п'ятами ніг у трав'янисту землю поля, але це не давало жодного результату. Йонджун завжди був сильнішим за нього.
— Тоді ми просто повинні зробити так, щоб вона цього не зробила, так? — відповів Йонджун, і на його обличчі з'явилася нахабна посмішка.
Молодший відповів лише незадоволеним стогоном, але більше не чинив опору. Коли вони нарешті зупинилися, то опинилися віч-на-віч з велетенським колесом огляду — тим самим, що на іншому боці парку, який став для них другою домівкою. Бомґю майже очікував, що крива посмішка на обличчі Йонджуна стане ще ширшою, коли він заштовхає його у вже відчинену кабінку. Але старший хлопець лише подивився на нього, заспокійливо стиснувши їхні переплетені руки.
— Бомґю боїться?
Ось знову — його улюблений дитячий лепіт, і Бомґю злегка збентежила стурбована інтонація в його голосі. Закусивши нижню губу, він спробував підняти погляд на верхівку колеса огляду і уявив їх там. Не варто й казати, що по його тілу пробіг шок.
Але Йонджун був поруч, і щойно відчув страх Бомґю, як міцніше притиснув його до себе.
— Не бійся, хьон тут.
Так і було. Його хьон тут — і йому не було чого боятися.
Вирішивши це, Бомґю протяжно видихнув, від чого в нього піднялися груди; акт хоробрості, який був потрібен йому більше, ніж хлопчикові, що стояв поруч із ним.
— Бомґю не боїться. — Хитра посмішка знову з'явилася на обличчі Йонджуна. Бомґю хотів сказати собі, що він ненавидить її, але не був упевнений, наскільки сам у це вірить.
— Добре.
І з цим вони піднялися на колесо огляду.
Але наступної миті Бомґю опинився приклеєним до старшого — його прояв хоробрості кілька хвилин тому вже давно забули, бо він вчепився в ліву руку Йонджуна цілком і повністю. Йому було байдуже, що зараз він схожий на коалу, або що від майбутніх дражнилок останнього його вуха будуть горіти багрянцем.
Поміж задиханням і нестримним сміхом Йонджун нарешті спромігся скласти зв'язне речення:
ВИ ЧИТАЄТЕ
under the sky in room 553 i discovered you and i
Hayran KurguОригінал: https://archiveofourown.org/works/27625526 - Ти чула коли-небудь про традицію орігамі-сердець в лікарні? Беручи серце, дитя схвильовано оглянуло його, радісно киваючи: - Так! Моя мама сказала, що, коли хтось покидає лікарню, щоб потрапит...