— І це все?
— Так, це все. — відповів Субін, злегка погладжуючи дитину по голівці. Вона згорнулася калачиком, притулившись до нього, притиснувши плюшеву качку до своїх крихітних грудей. Її оченята трохи заплющилися від його нудної довгої розповіді, і сам Субін був здивований, що дівчинка змогла всидіти до кінця.
— А що було далі, пане медбрате? Що сталося зі старшим хлопчиком? — запитало дитя, знову піднявши на нього свої широкі, допитливі очі, перед якими Субіну було важко встояти.
Для дитини її віку було досить дивно насолоджуватися такою сумною історією. Хіба звичайні діти не люблять казки із щасливим кінцем?
— Старший хлопчик з усіх сил намагався жити своїм життям без молодшого, — продовжив він, ніжно стискаючи дівчинку за щоки, на що вона відповіла захопленим хихотінням. — Але іноді навіть це було важко.
— Пане медбрате, я не розумію. — перебила вона, насупивши брови, наче щойно прийшла до неприємного усвідомлення. — Хіба історії зазвичай не мають щасливого кінця? Чому ця така сумна? Вони закохані, але чому вони не можуть жити довго і щасливо, як принцеси в моїх книжках?
Субін посміхнувся. Ось вона, дитяча невинність.
— То лише казки, крихітко. А це, однак, була реальність. — потім він зробив паузу, не впевнений, чи варто закінчувати речення. За мить він вирішив продовжити. — Реальність не завжди щаслива. Коли ти виростеш, ти це зрозумієш.
— Я знаю, пане медбрате. Коли я падаю в саду і забиваю коліна, вони дуже болять і це не робить мене щасливою. — вона відповіла, надувши губи, відкинувшись на подушку. Субін міг лише засміятися.
— Справді? Я подбаю про те, щоб замінити підлогу в саду на пінопластові килимки, щоб ти більше зроду не поранилася. — його слова були зустрінуті схвильованим вигуком.
— Але розкажіть мені, розкажіть. Що було далі? — посмішка Субіна злегка здригнулася, але стала вдвічі ширшою, перш ніж дівчинка встигла це помітити.
— Те, що сталося згодом, було реальністю.
ВИ ЧИТАЄТЕ
under the sky in room 553 i discovered you and i
FanfictionОригінал: https://archiveofourown.org/works/27625526 - Ти чула коли-небудь про традицію орігамі-сердець в лікарні? Беручи серце, дитя схвильовано оглянуло його, радісно киваючи: - Так! Моя мама сказала, що, коли хтось покидає лікарню, щоб потрапит...