Частина дванадцята.

2 1 0
                                    

— Я не можу піти сьогодні, Субіне. Вибач.

Ще одне порожнє виправдання, коли він відтягнув телефон від вуха і поклав слухавку. Йонджун зітхнув про себе, перш ніж притулитися спиною до дерева, знайшов перше ім'я в контактах і натиснув на кнопку виклику.

Один гудок. Другий. Потім три. Йонджун розлютився. Він зненавидів звукові сигнали, і це надміру дратувало його. Проте він навіть не очікував, що це припиниться найближчим часом.

"Номер, до якого ви намагаєтесь зателефонувати, зараз недоступний, будь ласка, спробуйте зателефонувати пізніше."

Автоматичний голос відправив його прямо на голосову пошту. Втім, Йонджуна це не хвилювало. Бо це було саме те, заради чого він дзвонив.

— Ґю, це знову я. У мене сьогодні був просто жахливий день. — він зітхнув, піднісши трубку ближче до рота. Це стало для нього рутиною — відвідувати парк і залишати Бомґю голосове повідомлення на номер телефону наприкінці кожного дня.

Це був ще один важкий рік для Йонджуна. Він закінчив школу і шукав можливості розпочати кар'єру вчителя танців. Він давно мріяв відсвяткувати свій випускний із Бомгю; молодший, що стоїть поруч із ним на сцені, одягнений у таку ж мантію, у ідентичній випускній шапочці, дивиться на нього з найгордішою усмішкою у світі.

Коли його не було, Йонджун відчував, що він був на сцені один, хоча поруч були сотні інших людей. Почуття самотності в переповненому залі було, мабуть, другим найгіршим відчуттям, з яким він коли-небудь стикався. Лише Техьон, Хюнінкай та Субін були там, щоб відсвяткувати це разом з ним. Тоді він сказав собі, що цього достатньо.

Відтоді, як Бомґю пішов, Субін намагався проводити з ним якомога більше часу. Одного разу вони зустрілися за межами лікарні і Йонджун був змушений усвідомити, наскільки нормальним виглядав юнак без свого медичного халата. Самотніми ночами, коли тиша власної спальні змушувала його задихатися, Субін був поруч, щоб заспокоїти його нерівне дихання. У дні, коли фірмова посмішка Йонджуна не потрапляла тому на очі, Субін був першим, хто простягав йому руку. Коли він відповідав на смс довше, ніж зазвичай, Субін майже завжди телефонував йому рівно через півтори години. Кожного разу він був точним, як годинник. Цей раз не став винятком.

От тільки Йонджун знову збрехав. Сьогодні був один з таких днів, але, як не дивно, Йонджун не міг знайти в собі сили, щоб знову підробити посмішку перед Субіном. Він знав, що хлопець ніколи не скаже йому цього в обличчя, але в глибині душі розумів, як багато клопоту заподіював.

under the sky in room 553 i discovered you and iWhere stories live. Discover now