"L-lütfen siz yapmayın"

11 4 3
                                    

"LAN OLUM GELELİ YARIM SAAT OLMADI EVE NAPTINIZ YAAA!!"

Ev şuan berbat haldeydi. Düşündüğünüz gibi çoktan Felix'ler gelmişti ama sadece evi dağıtmışlardı. Çok büyük bir hata yapmıştım onları eve çağırarak. Seungmin bağırdı.

"YA JİSUNG ABARTMA 32 DAKİKA OLMUŞ İŞTE?!"

"ÇOK BÜYÜK BİR SAYIYMIŞ GERİZEKALI"

"TAMAM YETER HADİ MASAYA GEÇİNDE KONUŞALIM!!"

Felix'in kalın sesi ile hepimiz korkmuş ve salondaki masaya toplaşmıştık. Jeongin söze atladı.

"Jisung sen bir şey anlatacaktın hani?"

"Hee evet ama onu boşverinde o ses nerden çıktı mk"

"Götümden Jisung oldu mu?"

Harbi salak bunlar.

"Pfff neyse devam et Jis"

"Bakın şimdi ahh nasıl anlatayım bilemedim."

"Merak etme Jisung bizden sır çıkmaz artık sen nereye biz oraya biz nereye sen oraya? Oke?"

Changbin ağzı dolu bir şekilde mutfaktan çıkarken ağzım açık bir şekilde kafa sallamıştım dediğine.

"CHANGBİN HER ŞEYİ YEDİM DEME BANA!"

"Ee şey-"

"Afiyet olsun"

"Adamsın beee!!"

Gülerek yanıma hoplaya zıplaya gelip yanıma oturdu.

"Ee devam et"

Seungmin'in rahatlatıcı sesini duyduğumda derin nefes aldım bugünde ne kadar fazla derin nefes aldım mk herkes sessizleşince anlatmaya başladım

"Benim bir ailem yok.. Onları tanımıyorum bile, yetimhanede büyüdüm ve ortaokulda çıktım işte.. Lisede zorbalık görmeye başladım"

Gözlerim doluyordu.

"Her şeyim ile dalga geçtiler hatta s-sürtük bile diyolardı. Ben bunu hak edecek ne yapmıştım ki, benle hep dalga geçtiler lütfen siz geçmeyin!!"

Sonra sesim alçalmaya ve titremeye başlamıştı çünkü hüngür hüngür ağlıyordum.

"T-tek arkadaşım bile o-olmadı..."

Hepsi ağzı açık bir şekilde benden gözlerini alıp şaşkınca birbirine bakmaya başlamışlardı. Ben ise hala bebek gibi ağlıyordum.

Üzerinde fazladan ağırlık hissedince bana sarıldıklarını anlamıştım.

"L-lütfen -hıçkırık- siz yapmayın"

Daha çok ağlamaya başladığımda hıçkırıklarımda artmıştı. Hiç birşey diyememişlerdi ne diye bilirlerdi ki zaten?

"Jisung'um öyle deme biz yanında olacağız neden senle dalga geçelim ki?"

"Evet, Jisung merak etme seni çok seviyoruz"

"Jis'im çok özür dileriz bilmiyorduk daha dikkat edeceğiz senin yanında olmaya çalışacağız üzülme lütfen"

"Lan o sana zorbalık yapan kimse ağzını yüzünü kıracağım bak şu kaslara! Ha gördün mü ebesini sikicem onun!"

Changbin konuşunca hafiften kıkırdadım ağlamam dinmişti.

"Hepinize çok teşekkür ederim iyi ki varsınız"

"Teşekküre hiç gerek yok bir teşekkür için yanında değiliz senin"

Yavaştan gülümsemeye başlamıştım onlar.. Hayatta verdiğim en iyi kararlarımdan biriydi. Onlara direkten bağlanmıştım iyi ki varlar.

"İyi ki varsınız"

"Sende iyi ki varsın Jisung"

Artık morallerinizi bozmamak adına eğlenceli bir şekilde konuşmuştum.

"Ayh boşverin hadi bugün bende kalın"

Bu söylediğim en saçma fikirdi çarşaf felan yoktu ama umrumda değildi.

"E nasıl yatcaz"

"Sıkışa tepişe"

"YA BEN O CHANGBİN İLE UYUMAM! AYI O"

"AYNEN JEONGİN, ABART!"

( ... ) 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Öğretmen - MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin