tabu

11.4K 18 0
                                    

Arkadaşlar bu seride bana göre çok güzel zevkli sulandırıcı

Tabu (1)


Odanın içine gün ışığı henüz dolmuş, sarı perdelerden süzülen ışık odayı sonbahardaki ağaçların rengini anımsatan sarımtrak bir renge bürümüştü. Açık pencereden içeri dolan rüzgar tülü oynatıyor, sehpanın, kitaplığın, halının üzerinde geziniyordu.

Bu yaz sabahının diğer sabahlardan hiçbir farkı yoktu. Ama benim için aynı şeyi söylemek pek mümkün değildi yıllık iznime çıkmıştım. Babam arazi işleri için memlekete gitmişti. Bunu fırsat bilen annem, akrabaların yanından gelip geçici bir süre tekrar bizim evde kalmaya başlamıştı. Babamla ayrılmışlar, ayrı yaşıyorlardı.

Bu da benim için birbirinin aynı geçen günlere bir farklılık katmış, monoton hayatımı biraz olsun hareketli kılmıştı. İşte böyle hisler içinde güzel bir yaz günü dinlenmiş bir zihinle uyanmıştım.

Gözlerimi ovuşturdum, şöyle bir gerindim. Odadan çıkıp salona geçtim. Yine tüm gece sıcaktan terlemiş, sırılsıklam olmuştum. Şortumu elleyince sıkılmış bir ifade ile yüzümü buruşturdum annem henüz kalkmamıştı yeni bir şort almak için kaldığı yatak odasına girdim.

Annem uyuyordu. Hava sıcak olduğundan üzerindeki ince pikeyi atmıştı. Şortu alıp döndüğümde yatağa doğru şöyle bir baktım. Annemin geceliği sağ bacağından neredeyse kalçasına kadar sıyrılmıştı.

Hafif yan vaziyette yüzü koyun yatıyordu. Sağ bacağını hafif karnına doğru çekmişti. Sıyrılan gecelikten dolgun, beyaz baldırı meydana çıkmıştı. Etli ve biçimliydi, hiçbir pürüz yoktu.

Doğal olarak bakmaktan rahatsız olmuştum. İçimi bir sıkıntı kapladı. Ama nedense kendimi alamadım ve göz ucuyla tekrar baktım. Sanki başka biri annemi böyle açık saçık bir pozisyonda görebilecekmiş gibi bu geceliği düzeltme ihtiyacı hissettim. Sanırım birazda kendimden utanmıştım.

Elimle geceliğin kenarından tuttum, aşağı doğru çekerken eteklik kalçasına o kadar yakındı ki hafifçe havalandı. O anda annemin küçük yuvarlak ve sıkı kalçalarını gördüm.

Yuvarlak bir karpuzu andıran götü kavisli ve biçimliydi, içine kırmızı dantelli string bir külot giymişti. Bu yüzden tüm hatlarını görmüştüm.

İki yuvarlağın arasında kaybolan külodun, bacak arasına doğru belirginleşen kısmındaki ortası yarık kabarıklığın annemin kadınlığının kabarık dudakları olduğu rahatlıkla anlaşılıyordu. Kenarlarından uzun süredir kesmediği anlaşılan kıllar taşmıştı.

Tüm bu anlattıklarım birkaç saniye içinde oldu. Öyle büyük bir rahatsızlık hissettim ki geceliğin etekliğini hızla çektim. Annem o anda. Sırt üstü döndü. Gözlerini bile açmadan,

– Oğlum…?

– Üzerin açılmış da anne, onu örttüm.

– Hımmm sağol canımın içi… Ben de kalkacağım az sonra…

Odadan çıktığımda o ana kadar hiçbir hareketlenme olmamasına rağmen hemen ereksiyon oldum. Moralim bozulmuş, yaptığım hiç hoşuma gitmemişti.

Salona geçip gazeteyi okumaya başladım. Aradan ne kadar süre geçti bilmiyorum. Annemin mutfaktaki gürültüsüyle irkildim. Çayı ocağa koymuştu. Kafasını uzatıp,

- Günaydın oğlum… dedi, banyoya geçti.

Bir süre sonra mutfaktan seslenerek kahvaltının hazır olduğunu söyledi. Banyoya girip ellerimi yıkamaya başladım. Elimi yüzümü kuruladıktan sonra yeşil çamaşır sepetinin içinde annemin kırmızı külodu gözüme ilişti. Demek çıkarmıştı. Ellerimi yıkayıp çıktım.

+18 SEKS HİKAYELERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin