tabu5

9.5K 15 0
                                    

Tabu (5)


*Öncesi*

Annemin ne dersem diyeyim anlamazlıktan geleceğini anlamıştım. Sesimi çıkarmadım. Yarım saat kadar sonra program bitti eve döndük.

Evde annem üzerini değişmek için odaya girdi. Su almak için odasının önünden geçerken kapısını ardına kadar açık bıraktığını gördüm. Sırtı dönüktü.

Altında pantolonu vardı üstünü ise çıkartmıştı. Siyah sütyeninin sırt lastiğini ve pürüzsüz sırtını görünce kapının önünde hareketsiz kaldım. Annem yüzünü hiç bu tarafa dönmüyordu. Sırtı kapıya dönük soyunuyordu.

Ve eminim ki bunu bilerek yapıyordu. Pantolonunu yavaş hareketlerle indirdi. Bir kez daha iri kavunu andıran kalçalarını ve o iki topacın arasında kaybolup giden külodunu gördüm.

Annem iç çamaşırlarıyla hemen önümdeydi. Dantelli siyah sütyen yine dantelli kırmızı küloduyla karşımda duruyordu. O yüzünü bana dönmeden kendimi odama zor attım. Duvara yaslanıp sayıkladım,

“Offf sik işte orospuyu… Fahişe, fahişe, fahişe!!!! İstiyor işte orospu… Yanına git sik!!! Domalt gir götüne oooff!!!

Biraz sakinleşince içeri geçtim. Dolaptan sabah aldığımız buz gibi beyaz şarabı çıkarttım. Yanına armut, elma, muz, ve üzümden oluşan bir meyve tabağı hazırlamıştım.

Romantik bir müzik açtım. Işıkları söndürüp mum ve tütsü yaktım. Odanın içi iyice loşlaşmıştı, mum alevinden çıkan ışık esen hafif rüzgarla dalgalanırken, tütsünün egzotik kokusu odaya yayılıyordu.

Annem odaya girdi. Elini yüzünü yıkamış, üstüne beyaz uzun geceliğini giymişti. İçinde sütyen olmadığı yuvarlak memelerinin serbestliğinden ve hafifçe çıkık olan göğüs uçlarından anlaşılıyordu.

Kanepeye oturdu. Bacak bacak üstüne atınca yırtmacı sıyrılıp baldırlarının üst tarafı meydana çıktı. Vücudunu geriye doğru atmıştı. Bir kadeh ona, bir kadeh de kendime doldurdum.

- Ortam güzel olmuş ama, bu kadar içki fazla değil mi? derken bir yandan da elimden kadehi kaparcasına alıyordu.

Bir süre sessizce oturup içkilerimizi yudumladık. Odaya yayılan romantik aşk nağmelerini dinledik. Sonra ortamın, müzik ve alkolün etkisiyle ayağa kalkıp anneme elimi uzattım,

- Benimle dans eder misiniz hanımefendi? diye sordum.

Gülümseyerek uzattığım elimi tutup kalktı. Beline sarılıp dönmeye başladım yavaşça… Önce biraz tedirgin, ürkek hareketlerle dans etmeye başladık. Sonra biraz daha yaklaştık. Biraz daha…

O ellerini boynuma dolamıştı, benim bir elim sırtında diğer elim ise belindeydi. Bir süre sonra vücutlarımız birbirine kenetlendi. Annem başını göğsüme yasladı. Ellerimi vücudunda gezdirmeye başladım.

– Oğlum…

– Efendim?

– Aletin yine kalktı. Sertliğini hissediyorum, batıyor.

Başını kaldırıp gözlerimin içine baktı. Pırıl pırıl parlıyordu gözleri… Heyecandan ölecek gibiydim o anda…

– Bana da mı ?

– Evet anne… Özellikle sana…

Başını iki yana sallayıp parmak uçlarını dudaklarıma götürdü.

– Olmaz… Hayır… Olamaz…

Biraz daha yaklaşmaya çalıştım. Ama beni itti. Başımı öne eğdim, suratımı astım. Elimi anlıma götürüp, saçımı düzelttim. Amacım kendime acındırmaktı. Odama geçtim. Emindim ki annemin yüreği parçalanmıştı.

+18 SEKS HİKAYELERİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin