Ayşe ve daha kim bilir kimler olucak ohhhj
Dedemin Kiracısı Kuduruk Çıktı! (5)Webcammen met de geilste amateurs thuis!
Dedemin Kiracısı Kuduruk Çıktı! (5) (Serdar 20 Y., Ankara)
Deliksiz bir şekilde uyumuştum. Uyandığımda Zübeyde abla yanımda yoktu. Mutfaktan tabak bardak sesleri geliyordu. Telefonumun saatine baktım, 10:30 olmuştu. Ayrıca bir de mesaj gelmişti Ayşe'den, "13:00'de merkezde heykelin önünde buluşalım!" diyordu. "Tamam!" yazıp yolladım. O sırada Zübeyde abla geldi. "Ben de seni uyandırmaya gelmiştim!" dedi. "Gel de uyandır o halde!" deyip yatağa çektim. Dudaklarına yumulup bir süre öptüm. Kendini kaçırarak, "Hadi duşunu al gel aşkım, kahvaltı hazır, açlıktan midem kazınıyor!" dedi ve mutfağa gitti.
Duşumu aldım, giyinip mutfağa gittim. Sohbet ederek kahvaltımızı yapmaya başladık. Kendime ait bir arabam yoktu, buraya gelince dedemin arabasını kullanıyordum. Zübeyde abla da bunu biliyordu ve durduk yere, "Aşkım bugün Ankara'ya gidip, sana bir araba alalım, kendi arabana binersin!" dedi. Bir anda böyle bir şeyle gelince hem şaşırmıştım, hem de kendimi parayla tutulmuş gibi hissettim. Erkeklik gururuma dokunmuştu. "Araba falan almana gerek yok, zaten tatile götürüyorsun beni, o yeter bana!" dedim. O da, "Hani senin paran benim param yoktu, bunu mu sorun yapıyorsun şimdi?" dedi. "Bana birşey almanı istemiyorum! Ayrıca bana emrivaki yapma sakın!" dedim sertçe.
Konuşmadan kahvaltımızı yapıyorduk. Biliyordum, beni düşündüğü için böyle bir şeyi teklif etmişti. Biraz sert çıktığımı fark ettim, "Bak aşkım, ben seninle paran için birlikte olmuyorum. Sen bana o arabayı alırsan, seninle para için birlikte oluyormuşum gibi hissederim kendimi!" dedim. "Ben senin param için yanımda olmadığını zaten anlıyorum. Bunu bana hissettiriyorsun. Kocamdan sonra ilk erkeğimsin. Kocamdan görmediğimi görüyorum sende. Bana ait ne varsa ikimizindir. Bir araba almak istemişim çok mu?" diyerek ağlamaya başladı. Yanına oturup sarıldım. Gözyaşlarını silip, "O zaman yarın gidelim alalım!" dedim. Çocuk gibi sevindi bu lafıma. Garip bir duruma düşmüştüm. Ama bundan zarar gelmez diye kendi kendime telkin ediyordum. Hatta, alacağım arabayı bile düşünmeye başlamıştım.
Kahvaltıdan sonra birlikte toparladık ortalığı. Keyif çayı içip, biraz sohbet ettikten sonra, "Ben gidiyorum hayatım!" dedim. "Tamam erkeğim, iyi bak kendine!" diyerek öpüp uğurladı beni.
Ayşe ile buluşmamıza daha yarım saat vardı. Salih'in dükkana uğradım. Beni görünce epey sevindi. Ayaküstü biraz muhabbet ettikten sonra ayrıldım yanından. Ayşe, dediği yere geldiğimde beni bekliyordu. Arabayla yanında durunca hemen bindi arabaya. Yakından bakınca çok daha güzel bir kızdı Ayşe. Heyecanlı olduğu belliydi. Güleç yüzüyle, "Merhaba!" dedi. "Merhaba melek yüzlü kız!" dedim. Ayşey'i tavlamak kolay olmuştu, o yüzden gayet rahattım. Sohbet ederek yola koyulduk. Gölete geldiğimizde karşı tarafta bir araba daha vardı, ama uzakta kaldığı için sorun teşkil etmiyordu. Arabayı uygun bir yere çekip kontağı kapadım ve Ayşe'ye döndüm. Ürkütmek istemediğim için yavaş ve emin adımlarla ilerleyecektim. Dün uzaktan gördüğüm göğüsler karşımdaydı. Mavi bir tişört vardı üzerinde. Altında dizinin hizasında rengarenk bol bir etek vardı. Yüzünde hafif bir makyaj vardı, kalın dudaklarına da simli bir parlatıcı sürmüştü.
"Ee, anlat bakalım, kimsin nesin, inmisin cinmisin, tanıyalım biraz seni!" dedim. Hafif bozuk Türkçesiyle İsveç'te yaşadığını, orda liseyi bitirdikden sonra gazeteci olarak bir yerde çalıştığını, 2 kız kardeş olduklarını anlattı. Ben de kendimi anlattım biraz. Bir süre sessiz kalınca lafa girdim, "Bu anlattıkların melek olan kısımdı sanırım, içindeki şeytandan da bahsetsene!" dedim gülerek. "Anlatamam ki, görmen gerek!" dedi biraz utanarak biraz da sinsice. "Göster o halde!" dedim ona biraz daha yakınlaşarak. Bu konuşmalardan onun da niyetinin farklı olduğunu anladım. Ama yine de ilk hamle ondan gelmeliydi. Fazla gecikmeden bana doğru yaklaşıp yavaşca dudaklarımdan öpmeye başladı. Ürkekçe öpüyordu. Ben de yavaşca oynattım dudaklarımı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 SEKS HİKAYELERİ
Historia Cortasohbetci4 hesabım kapanmıştır Instagram: moldress11 Snapchat: moldress11