Tabu (6)
Bölümleri anlık okuyarak attigimdan yavaş atiyorum
*Öncesi*
Bir insan annesiyle yattığında, bundan sonraki seks yaşamının tek düze geçeceğini, her seferinde annesinin üzerine çıkıp on beş dakikada işi bitireceğini, sonra da dönüp uyuyacağını sanıyor.
Ben de öyle sanmıştım. Ama yıllardır erkeksiz yaşamış, cinselliğe aç kalmış annemin buna hiç de niyeti olmadığını kısa zamanda öğrenecektim. Bana döndü,
– Amım çok kıllı değil mi?
– Ah, annecim… Ne kadar terbiyesizsin, biliyor musun? Ama evet anne, orman gibi olmuş amcığın… Kaç aydır dokunmuyorsun?
– Çok üşeniyorum. Zaten bakacak kimsem de olmadı ki… Peki bana yardım eder misin?
– Kesmeye mi? Tabi neden olmasın…
Annem klozete oturup bacaklarını iki yana doğru genişçe açtı. Traş köpüğüyle kıllarını iyice köpürttüm. Tüm kılların üstü bembeyaz köpük olmuştu. Annem traş bıçağını yaklaştırdığım sırada gülerek,
- Amımı kesme sakın… dedi.
Yukarıdan aşağı doğru tek hamlede indirdim. Yukarıdan aşağı bir jilet boyu kadar alan tertemiz olmuştu. Kıllar çok uzun olduğu için bıçağı sık sık yıkıyordum. Ben kestikçe annemin amı gün gibi ortaya çıkıyordu.
Annemin amı nasıl? Annemin amı bir kere genişti, dudakları hafif sarkmış, yaprak gibi kıvrılmıştı. Klitorisi iri ve biçimliydi.
Annemin kasıklarına kadar başımı sokmuş, çok önemli bir iş yapmanın sorumluluğu ve itinayla ince detayları da traşlıyordum. Annemin amı hoş bir ter kokusuyla birlikte sabun kokuyordu.
Bir süre sonra işim bitmişti. Ilık su döküp duruladım, yıkadım. Ama o kadar süre onun amcığıyla uğraştıktan sonra benim sikim de dikilmişti. Annem burnuna dayanmış taş gibi aletimi görünce eline alıp biraz okşadı. Ayaktaydım. Parmaklarının teması yetmiyormuş gibi birden sikimi ağzına soktu.
- Oohh annee…” diyebildim.
Köküne kadar yalıyordu. Annemi ağzından sikeceğimi hiç ummamıştım, beklemiyordum bunu… Annemse aşağılara inmiş, taşaklarımı sıvazlamakla meşguldü. Sonra taşaklarımı da yalamaya başladı. Dizlerim zevkten titriyordu.
Daha sonra aşağıdan yukarıya diliyle okşaya okşaya çıktı, sikimin kafasını hafifçe ısırıp, vakumlamaya başladı. Çok dayanamayıp ağzına boşalmaya başladım. Belimde ne varsa boşaltıyordum inleye inleye…
Boşaldıktan sonra hafif yumuşayan, yine de kalınlığını muhafaza eden sikimi ağzından çıkarttı. Tıpkı porno filmlerde olduğu gibi dilini çıkartıp bana gösterdi. Dilinin üzeri ağzı döl doluydu. Suratını ekşitip hepsini yuttu.
Aradan neredeyse bir ay geçmişti. O bir ay boyunca annemle yalnızca telefonda görüşmüştük. O günden ve sabahında yaşadıklarımızdan hiç konuşmamış, bu konuyu hiç açmamıştık.
Annem sabah telefon etti ve öğlen işyerimde olacağını söyledi. Öğle yemek saati geldiğinde annem de odamın kapısında göründü. İkimiz beraber yemek yedik. Daha sonra kahvelerimizi alıp odama geçtik.
Annemin altında klasik kesim keten kahve rengi bir etek, üzerinde yine keten, biraz daha açık kahve bir gömlek vardı.
- Neler yapıyorsun bakalım?” dedi.
- Ne olsun anne… Bildiğin gibi işte… İşler güçler… Sana hasretim bir tek” diye cevap verdim.
- Özledin mi beni ?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 SEKS HİKAYELERİ
Short Storysohbetci4 hesabım kapanmıştır Instagram: moldress11 Snapchat: moldress11