bölüm-9

12 2 0
                                    

"peyda benimle sevgili olurmusun" dediğinde gözlerimin içi parlamıştı.

Beni düşünmüştü fikrimi tekrar sormak istemişti.

"Seninle bir ömür boyu herşeye varım sevgilim " dediğimde bora direk dudaklarıma yapıştı.

Dolgun dudakları benim dudaklarımı kavramıştı. Yavaş ama bir o kadar da sert öpüyordu. Ona ayak uydurmak zordu.

Öpüşmemizin sesi evin içini yankılanıyordu. Elleri kalçamı kavrayıp okşamaya başladı.

Dudaklarım onun dudaklarının arasında nerdeyse kaybolmuştu.

Kapının çalmasıyla direk boradan ayrıldım. Ama o izin vermeyip ensemden tutup tekrar kendine çekip dudaklarımı öptü.

Onu zor bela kendimden ayırdım.

"Sikicem böyle işi bırak çalar çalar gider" tekrar yaklaşacaken kucağından kalktım.

"Bora ayıp sus " diyip kapıya doğru gittim.

"Bu saate kim geldi amına koyayım saat gece yarısı nerdeyse" sinirle konuşması komigime gitmişti.

Kapının deliğinden kim olduğuna baktım Aytaç gelmişti bu saate neye gelmişti.

Bu hiç iyi olmadı bora Barut gibi zaten.

"Kim gelmiş " dediğinde dudağımı ısırdım.

Kapıyı açmam ile Aytaçın bana sarılması bir olmuştu.

Ben dona kalmış bir şekilde dururken içeriden yükselen sesle "lan!" Diyip beni hızla çekerek Aytaça yumruk atmıştı.

Herşey bir anda gerçekleşti. Aytaç burnunu tutarken bir yumruk daha attı.

"Sen kimsin lan benim sevgilime sarılıyorsun piç!" Diyerek vurunca onu geri çekmeye çalıştım.

"AY BORA DUR!" diye bağırdım en son. Bora sinirle bana döndü.

"Bu herifin gece yarısı senin evinde benim gözümün önünde sana sarılma cesaretini nerden buluyor peyda!" Bora o kadar yüksek sesle bağırdığı için karşı apartmanda eniştesi ve ablası Ayşenur abla çıktı.

"Ben nerden bilebilirim bora çekil hem öldüreceksin" diyip kolunu tutup çektim.

"Çocuklar ne oluyor akşam akşam" diye sordu ablası. Kocası anlamsızca bakarken Ayşenur abla anlamaya çalışıyordu.

Aytaç ise yerde boranın yumruğuna dayanamamış olmaliki bayılmıştı.

Çok büyük suçluluk duyuyordum.

"İçeri girin!" Diye gene bağırdı.

"Bora sesini kıs ben senin ablanım" dedi tersce Bakarak.

"Bora eğer birazdaha bağırıp ablana kızmaya devam edersen aytaçı bayıldığı halde yumruklamaya devam edersen beni unut" içeri girip kapıyı hızla kapatım.

Aklımda bu yoktu ama onu durdurmanın yolu buydu zaten yeterince şey yaşamıştım ben.

"Sikeyim böyle işi" diyerek küfür etti.

"Kız haklı " Ayşenur ablanın sesini duydum.

"Başlama abla sende " diyip kapıyı çaldı.

"Yawrum aç kapıyı bak bişe yapmayacağım" dedi rica eder tonda.

"Hadi bora yatacağım git evine" dedim.

ÇETEDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin