bölüm-10

17 2 1
                                    

Borayi öyle görünce canımdan can gitmişti resmen. Hastaneye nasıl geldik farkında bile değildim.

Herşey saniyesinde olmuştu resmen.

Şimdide borayi normal odaya alıp uyutuyorlardı. Sandalyede oturmuş düşüncelere dalmıştım.

"Hepsi senin yüzünden!" Bağıran kıza baktım. Boranın kardeşi canandı.

"Sus canan yeri değil" çatalı çıkan seste annesi nurgüldü.

"Ne susacağım anne bu kadın hayatımıza girdiğinden beri herşey alt üst oldu!" Diye aynı sesle bağırdı.

Derin nefes aldım. Etrafa bakınca boranın arkadaşları ailesinden bir kaç kişi bize bakıyordu.

"Canan abim böyle yaptığını görürse çok kızacak kendine gel!" Diye bağıran muratı yani kardeşiydi.

"Canan bora benim herşeyim böyle bişey neden benim yüzümden olsun" dediğimde alayla güldü.

"Senin ailen en başından fakiriz diye istemedi bora abimi! Onu bırakmıştın neden geri döndünde hayatımızı bozuyorsun defolup gidip evlenseydin" dedi bağırdı.

"Yeter!" Boranın en yakın arkadaşı sağ kolu ardaydı.

"Ne yaptığını sanıyorsunuz siz adam içeride hasta hasta yatıyor siz gelmiş burda kavga ediyorsunuz" sinirle konuştu.

"Hepiniz boranın peydayi ne kadar çok sevdiğini biliyorsunuz buna rağmen böyle yapıyorsun canan peyda bile isteye asla içerideki adamın canını yakmaz kavga çıkaran varsa gitsin Burdan" dedi arda.

Herkes suspus olmuştu. Göz yaşlarımı sildim. Benimde canım yanıyordu.

"Peyda" bekleme yerine gelen Ayça ile herkes ona döndü.

"Efendim" dedim.

"Baş hekim seni çağırıyor" dediğinde neden çağırdığını merak ettim.

"Geliyorum" dediğimde ardaya döndü bakışlarım. O zaten direkmen ayçaya bakıyordu.

Ayça herkese kısa bir bakış atıp tekrardan gitti.

Arda arkasindan bakarken kaşlarımı çattım.

"Arda bora uyanırsa beni ararmısınız hemen geleceğim ama ne olur ne olmaz" dediğimde bana döndü.

"Tamam yenge" dediğinde uzaklaştım ordan.

Baş hekimin odasına doğru gidince kapısında durdum. Başımda keskin ağrılar vardı zaten umarım kötü bişe yoktu.

Kapıyı iki kez tıklatım gel sesini duyunca içeri girdim.

Baş hekim Mehmet bey orta yaşlarda evli bir adamdı.

"Beni çağırmışsiniz" dediğimde dosyadan başını kaldirip bana döndü.

"Evet peyda geç otur" dediğinde kafamı hayır anlamında salladım.

"Oturmak için vaktim yok" dediğimde gözlüğünü çıkarıp bana baktı.

"Geçen hafta kan vermiştin hatırlıyor musun" dediğinde tahlilim ile ilgili olduğunu anladım.

"Bunu nasıl derim bilmiyoru-" sözünü hızla kestim "mehmet hocam ne varsa direk söyleyin" dedim titrek çıkan sesimle. Biseyler olduğunu anladım.

"Beyninde tümör tespit ettik" dediğinde beynimde yankı yaptı.

Beyninde tümör tespit ettik

ÇETEDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin