bölüm-8

30 4 1
                                    

AÇIKLAMA

RAHATSIZ OLAN VARSA ŞİMDİDEN OKUMAYIN.

ARKADAŞLAR BİLİYORUM OLAYLAR HIZLI GELİŞİYOR.

BÖLÜMLERİ UZUN YAZDIĞIM İÇİN SİZE HIZLI GELEBİLİR.

AMA BENCE GAYET YERİNDE GİDİYOR.

DİĞER BÖLÜMLERİ BEKLEYİNN..

       (Bora peyda)







Hatalardan kaçmak mi yoksa üzerine mi gitmek.

Kaçırılmıştım. Ellerim ve gözüm kapalı halde bir araçtaydim.

"Kimsiniz siz pişman olacaksanız!" Diye bağırsamda umursamadilar.

Ağlayacaktım nerdeyse herşey yoluna girmişken kaçırılmıştım. Ne yapacaktım ben lanet olsun.

Bir süre sonra araç durdu. Adamlar beni zorla arabadan indirdi.

"YA BIRAKIN BENİ BIRAKIN SİZİ ÖLDÜRECEĞİM" diyip ellerinden kurtulmaya çalıştım. Ama bu hayvanlar bırakmıyordu.

"İMDATT KİMSE YOKMU BIRAK" Diyip kolumu çekmeye çalıştım.

"Bir sus be bir sus" dedi adam.

"Göstereceğim size susu bırakın hemen beni" çabalarım boşaydı resmen.

Sandalyeye oturturup ellerimi ve ayaklarımı zorla bağladılar. Ağlamak istiyorum borayı istiyorum ben ya.

Gözümün açılması ile gözlerimi kırpıştırdım.

Karşıda gördüğüm kişi ile şaşkınlıkla kalakaldım. Bu kadarını yapmış olamazdı dimi.

"Anne" dedim ağlamakli sesim ile. Annemiydi o.

"Sana beni karşına alma demiştim sen beni dinlemedin o ne üdugu belirsiz çocukla sevgili oldun" dedi.

Dişlerimi sıktım sinirle.

"Ne istiyorsun benden ne hayatımın içine ettiğin yetmedimi Zeliha kaya" adıyla seslenmistim.

Anne demeye dilim varmıyordu artık.

"Şimdide Zeliha olduk ha" dedi.

"Senden nefret ediyorum bir insan annesinden nefret eder mi ha " dolu gözlerim ile baktım.

Gözlerimi kapatıp açtım. Sakin ol peyda sakin ol.

"Peyda artık o mahalleye gitmeyeceksin ister zorla ister seve seve" dediğinde kalbime ağrı girdi.

Yıllar önce yaptığını yapıyordu. Boradan uzak durmami istiyordu ayrılmamı. Annem niye böyle yapıyor.

"Bu sefer yapmayacağım bu sefer sana kanmyacagim" dedim içimdeki öfkeyi iliklerime kadar hissetim.

ÇETEDEKİ AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin