Palma mare care îi mângâia spatele gol era rece și îi încrețea pielea din cauza senzației delicioase pe care i-o oferea. Atunci când a coborât mai jos, urmându-i cu degetele curbura taliei, până jos la şolduri pentru a-i cuprinde în cele din urmă una din fesele goale, Lily nu și-a putut reține un geamăt. Senzația delicioasă, încă nouă pentru ea, era una la care nu dorea să renunțe niciodată. În momentul în care palma s-a retras ea a mormăit nemulțumită și a început să se miște în căutarea ei. Își dorea înapoi acea atingere care îi dăduse peste cap toate simţurile.
-Ești foarte greu de trezit, dar din fericire pentru mine compensezi la cât ești de ușor de stârnit.
Lily a deschis brusc ochii și s-a trezit privind un piept gol. Un piept gol minunat despre care ar fi putut să spună multe, dacă ar fi fost să fie sinceră. Ridicându-și privirea spre fața bărbatului care stătea tolănit peste cearceafuri lângă ea, tot ceea ce se întâmplase în ultimele câteva ore îi trecu prin fața ochilor și o trezi de tot. Făcuse dragoste cu el.
Făcuse dragoste de trei ori cu acel vampir literalmente rece și nu regreta deloc. Ba chiar dorea să o facă iar și iar și iar. Simțea acea căldură între coapse doar când se gândea la felul cum îl simțise în ea. Tare și dur. Nu fusese aproape deloc blând cu ea, dar nici ea nu își dorise să fie blând, chiar dacă fusese prima dată pentru ea.
-Dacă nu încetezi să mă privești în felul ăsta vom pierde avionul și dacă nu ajungem acasă la tine până la miezul nopții s-ar putea ca mâine să ne trezim cu părinții tăi aici.
Gândindu-se că doar vocea lui i-ar fi putut provoca un orgasm Lily s-a întors pe spate și s-a întins gemând într-un fel în care știa că Dimitri nu putea să-i reziste. Deși nu-i convenea că sufletul ei pereche era un vampir, nu avea de gând să-l respingă sau să-l scoată din viața ei, oricât de mult și-ar fi dorit să îi mai taie din ego-ul imens pe care îl avea.
-De fapt dacă mă gândesc mai bine, la naiba cu avionul. Putem pleca și mâine sau chiar săptămâna viitoare.
Lily a început să râdă, dar când îi simți pielea rece și goală peste pielea ei încinsă, râsul îi muri pe buze. Corpul îi luat foc iar inima începu să-i bată mai repede anticipând plăcerea care urma. Până la el nu mai fusese niciodată atât de conştientă de prezenţa unui bărbat, de trupul puternic şi de forţa cu care el ar fi putut să o zdrobească. Pur și simplu nu se putea sătura de el. Sărutul pe care el i l-a dat o făcu să-și piardă complet rațiunea. Buzele lui erau drogul ei iar felul în care o gusta și o devora o făcea să vrea să-și ia zborul. Bărbatul ei era un maestru al plăcerii. Și-a împletit degetele în părul lui frumos şi aspru, trăgându-l mai aproape dorind să-i simtă greutatea corpului. Când l-a adus acolo unde voia și-a încrucișat picioarele pe după el pentru a-l facă să se miște mai repede. Cu toate acestea el părea imun la încercările ei, fiind prea ocupat să-i devoreze gura și să-i mângâie corpul, lăsând dâre de foc peste tot pe unde trecea cu mâinile. Era pur și simplu chinuitor felul în care el o atâța fără a-i oferi totuși ceea ce ea își dorea.
-Te rog!
-Da iubito, spune ce vrei.
-Pe tine te vreau.
-Mă ai deja.
-Te vreau... în mine...
-Așa?
Intră în ea complet și o făcu să geamă de plăcere apoi începu să se miște în ritmul alert şi dur pe care ea începuse deja să îl cunoască. Îl simțea atât de bine și atât de adânc în ea încât avea impresia că va rămâne acolo mereu. Toate terminațiile ei nervoase au început să pulseze iar când el a început să-i mângâie şi să-i sărute sânii fermi și-a dat drumul - nemairezistând dulcii torturi - urmată îndeaproape de el.
CITEȘTI
Pasiune
VampirosLilyth, fiica unor fiinţe supranaturale din neamul vârcolacilor ar face orice pentru a nu se mai simţi inferioară familiei sale, chiar şi să apeleze la ajutorul magiei negre fără să ţină cont de preţul care va trebui să-l plătească. Dimitri, vampiru...