13. 사랑해요🤍

102 3 48
                                    

(3. Ağız anlatım)

Chan : son kez diyorum çık dışarı!!

Seungmin : Chris sen kafayı mı yedin müdür gelecek git buradan!

Chan : sen aşağı inene kadar hiçbir yere gitmiyorum Seungmin. İnmezsen Yurtta ki herkesi öldürürüm karar senin!

Yurtta ki tüm oğlanlar merakla pencereye çıkmış ikilinin arasında ki bağırışları dinliyordu. Seungmin 5. Kattan git buradan diye bağırırken Chan'ın kararlılığı, siniri, Seungmin'e olan bağlılığı ve tehditleri oğlanlarda hem panik hem şaşkınlık hemde hayranlık yaratmıştı.

Seungmin, Chan'ı engelledikten sonra Chan küplere binmişti. Sinirle yetimhanenin önüne gelmişti onu engellemeye çalışan güvenliğe ne olduğunu sormamalısınız çünkü küçük bir çocuğun babasının öldüğünü ve Changbin tarafından cesedinin bir yere gömüldüğünü öğrenmek sizleri üzecektir.

Chan'ın sabrı taşmak üzereydi sevdiğinin onu bırakması yüzüne bir yumruk gibi çakılmıştı. Yetimhane'nin önünde duruyor ve yüksek sesle 5. Katın penceresinde ki Seungmin'i tehdit ediyordu.

Seungmin korkmaya başlamıştı.

Jisung : lan siktir git burdan!

Felix : polisi çağırırım git buradan! Nerede bu güvenlik içeriye girmenize nasıl müsaade etti sizin?!

Chan : sizinle bir derdim yok! Seungmin eğer aşağı inmezsen ben gelip seni indirmesini bilirim. Ama içeride bir kişi bile sağ kalmaz!!

Seungmin artık köşeye sıkışmış gibi hissediyordu kaçacak bir yeri kalmamıştı Chan'ın neler yapabileceğini biliyordu.

Seungmin : lanet herif bekle geliyorum daha fazla bağırmayı kes!

Jisung ve Felix hayretle baktı arkadaşına çıkmayı nasıl kabul ederdi üstelik Chan bu kadar gözü dönmüşken.

Felix : ciddi değilsin dimi?

Jisung : bu da sorumu aptal tabi ki çıkma-

Seungmin : ciddiyim. Ben dönene kadar sakın dışarı çıkmayın.

Jisung : Seungmin saçmalama görmüyor musun adamın sinirini ya sana zarar verirse?

Seungmin : o bana zarar vermez Jisung. Ben dönene kadar çıkmayın.

Seungmin kendinden emindi Chan'ın kendisini ne kadar sevdiğini biliyordu. Chan onu tüm dünyadan korumaya çalışan biriydi ona zarar vermesi imkansızdı.
Chan sinirli olabilirdi belki, sinirlenince yapmayacağı şey yoktu belki de ama konu Seungmin olursa işte o zaman tüm kontrolü sağlayabilirdi. Seungmin' e asla zarar vermezdi belki ama Seungmin için herkese zarar verebilirdi.

Seungmin hızla pencereyi kapattı,  yangın merdivenlerinden hızla aşağı inmeye başladı, koşar adımlarla iniyordu kalbi çok hızlı atıyordu merdivenleri hızla bitirdi koşar adımlarla Chan'a yaklaştı.
Chan sevdiğini görünce zaferle gülümsedi.

Seungmin : sen delirdin mi! Gecenin bu saatinde tüm yurdu ayağa kaldırdın!

Chan : evet deliyim! Sen delirttin beni sevgilim.

Seungmin : ne halt yemeye geldin!

Chan : onu gittiğimiz yerde konuşuruz benimle geliyorsun.

Chan, Seungmin'in kolundan tuttuğu gibi arabaya sürüklemeye başladı. Seungmin ne kadar uğraşsa da Chan'ın tutuşundan kurtulamıyordu.

Seungmin : ben senin sevgilin falan değilim! Bırak beni kolum acıyor! Chris ayrıldık biz kabullen bunu!!!

"Son cümle".  Chan'ın duymaya bile katlanamadığı son cümle "Chris ayrıldık biz kabullen bunu"  bu tüm vücudunda ki sinir hücrelerini harekete geçiren son cümleydi. Tetiğe çoktan basılmıştı. Ok yaydan çıkmıştı bir kere.

Kırılmaz Bağ    ~MİNSUNG~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin