(Lee Know)
Dün geceden beri hiç uyumadım. Babamın bana verdiği emirleri yerine getirmem gerekmişti onun kuklasıydım ne isterse yapmak zorundaydım böylesine bir yaratığa itaat etmek çok acınası bir durum..
Eve yeni gelmiştim ellerim ve kıyafetlerim kan içindeydi evet normalde işimi temiz yaparım ama bu kez biraz daha eğlenmiştim hangi katil bir kurbanının kanını içer ki? Ahh böyle şeyler tam benlik.Chan : sonunda geldin. Bu halin ne böyle
Lee Know : biraz eğlendim önemli bişey değil çok yorgunum uyuyacağım.
Hyunjin : maalesef uyuyamazsın bebeğim unutma sen bir sahte okul müdürüsün.
Bunu duyunca sinirim bozuldu. gece boyunca uyumamış, babamın aptal işleriyle uğraşmıştım şimdi ise yine babamın aptal bir inat uğruna peşine düştüğü okula mı gidecektim ahh bu gerçekten iğrenç bir durum babamın sikik düşmanlarıyla uğraşmayı tercih ederdim, hadi amaaa adam öldürmek elbette ki daha eğlenceli.
Lee Know : dün geceden beri adam öldürüyorum çok yorgunum siz gidin.
Changbin : Minho bey babanın bizi öldürmesini istemiyorsan gideceksin o lanet okula, aksi takdirde bir daha benim gibi kaslı bir arkadaşın olmayacak.
Hyunjin : o okul lanet değil sarışın çıtır var orda.
Changbin : lan Hyunjin bi tane ayarladı bile kendine, ben hâlâ bulamadım.
Chan : dün şu esmer çocuğun yanına gidecektin gitmedin mi?
Changbin : gittim ama Minho' nun ki beni kovdu ne sinirli bir çocuk o öyle
Lee Know : 'Minho' nun ki' derken! ne saçmalıyorsun.
Hyunjin : şu Jisung varya ondan bahsediyor.
Lee Know : aptal aptal konuşmayın okulda sıradan bir velet işte onunla ne işim olur benim!
Chan : tamam bişey demediler sakin ol.
Onların söylediği şeylere sinirlenmiştim, okulda kimsesiz bir veletle ne işim olabilirdi benim, tamam güzel ve çekiciydi ama bu umrumda değildi ben bir mafyaydım ve hayatımda duygu olamazdı benim için tek aşk silahtı, ve beni tatmin eden tek şey yalvaran gözlerdi.
Changbin : ahh tamam madem aranızda bişey yok çocuğu kaptım. sinirli falan ama fena bişey, çok güzel.
Hyunjin : diğer arkadaşlarının aksine sinirli ve inatçı duruyor işin biraz zor görünüyor.
Chan : lan sen şunda ki karizmaya bak ben o çocuğun yerinde olsam hemen veririm. Şu kaslara bak.!
Lee Know : hayır o inatçı değil sadece çok utangaç.
(3. Ağız anlatım)
Jisung için söylediği şey çok kısık çıkmıştı ağzından, diğer arkadaşlarının duymadığını fark edince rahatladı Minho evet haklıydı Jisung'un sert görüntüsünün altında utangaç bir çocuk yatıyordu. Minho bunu onu sıkıştırdığı zaman fark etmişti. Aslında amacı yalnızca oyun oynamaktı ama onu beğendiğinin farkında değildi. Kokusunu sevmişti, ona küçük bir çocuğu andırmıştı. Ve bunların yanı sıra aklında çok soru işareti vardı, mesela 'neden ailesi yoktu? Ölmüşler miydi yoksa terk mi edilmişti?' , 'neden insanlardan uzak duruyordu?' , ' neden zorba bir çocuktu' ve ' neden onun Changbin'le birlikte olmasını istemiyordu?'
evet doğru duydunuz onun Changbin'le sevgili olma ihtimali Minho'ya rahatsızlık vermişti ama neden? bu çocuk umrunda değildi. ahh tamam belki de Changbin'in ona zarar vermesini istemedi sonuçta kimsesiz bir çocuktu ve herhangi bir zarar görürse toparlanamazdı.
Minho bunları düşünürken arkadaşlarının sohbetlerinin tek kelimesini duymamıştı ama sonradan Chan'ın sesi onu normal hayata dönmeye zorladı;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kırılmaz Bağ ~MİNSUNG~
Teen FictionOkula müdür kılığında gelen, mafya Lee Minho Okulun zorba ve serserisi Han jisung