✮⋆˙
Regulus'un bacağının kırılmasından yaklaşık iki hafta geçmişti ve Madam Pomfrey'in sayesinde Regulus'un bacağı artık yeni gibiydi ve eskisi Evelyn'le derslerine devam edebiliyordu.
İkiside sınıf birincileri olduğundan hep sınıfın en yüksek notlarını alıyorlardı.Böyle giderse -SBD'leri ne kadar kötü geçerse geçsin- iyi bir not alabilirdiler.
Bunun yanında Evelyn hala Sirius'tan hoşlanıyordu.Regulus bunun farkındaydı elbette fakat Evelyn konusunu hiç açmadığı işin o da bilmemezlikten geliyordu.
Evelyn, Regulus ve Sirius'un arasının kötü olduğunun farkındaydı.Bir tarafta en iyi arkadaşı ve diğer tarafta hoşlandığı çocuk vardı, üstelik ikisi kardeşlerdi ve Evelyn zaten bozuk olan aralarını iyice bozmak istemiyordu.
Şu an ise ikisi birlikte kütüphanede-her zaman ki gibi-ders çalışıyorlardı.
"Şükürler olsun bu da bitti."dedi Regulus kitabını kapatarak."Alt tarafı iki gün bacağım kırıktı.Nasıl bu kadar ödev birikti?"
"Hiç sorma."dedi Evelyn."Neyse ki bacağın şu an daha iyi."
"Fazla olumlu düşünüyorsun."
"Sen de fazla olumsuz düşünüyorsun."
Regulus iç çekti."Sadece sana göre daha gerçekçi düşünüyorum."dedi Regulus.
"Ama çok depresifsin, kabul et."
"Etmem için bir sebep yok ki."
"Barty ve Evan'a sor."dedi Evelyn."Onlar da benim gibi düşünüyorlar."
"Onlara ne zamandan beri ilk isimleriyle sesleniyorsun?"
"Ne oldu, kıskandın mı yoksa?"dedi Evelyn gülerek."Şaka yapıyorum.Sen hastane kanadındayken arkadaş gibi olduk."
"Küçük Potter şu sıralar Slytherinliler ile çok yakınlaştı."dedi Regulus gülerek.
"Arcturus!"Evelyn Regulus'a sinirlenmiş gibi yaparken-veya gerçekten sinirlendiğinde-ona böyle seslenirdi.
"Tamam tamam, sustum."dedi Regulus gülerek."Haklıyım ama."
Bunu demesiyle Evelyn masadaki en hafif kitabı ona doğru attı ve Regulus kitabı tuttu."Ayıp oluyor!"
"Ayıp olan neymiş?"
Regulus ve Evelyn yanlarına oturan James'i görünce ona döndüler.
"Hiç,"dedi Regulus."Ben gideyim Evelyn, Barty ve Evan beni bekliyordur."diyerek kalktı ve gitti.
"Ne yaptım ki şimdi?"
"Senden çekiniyor işte."dedi Evelyn.
"İstemeden bacağını kırdığım için mi?"dedi James."Aramızı düzelttiğimi düşünmüştüm."
"O yüzden değil,"dedi Evelyn."Sirius yüzünden."
"Doğru."dedi James."Sirius da birkaç gündür daha soğuk davranıyor."
"Keşke eskisi gibi olsalardı."dedi Evelyn."O zaman arada kalmamış olurduk."
"Ne dedin sen?"
"Arada kalmamış olurduk dedim."
"Ondan önce dediğin?"
"Keşke eskisi gibi olsalardı dedim."dedi Evelyn.
"Buldum!"dedi James bağırarak ayağa kalkınca kütüphanedekile ona susmasını işaret etti ve oturup daha kısık bir sesle devam etti."Onların arasını düzelteceğiz!"
"Sirius ve Reg'in mi?"dedi Evelyn."Nasıl olacak ki?"
"Ne zamandan beri ona takma adla sesleniyorsun?"dedi James hafiften kaşlarını çatarak.
"Onu boş ver şimdi!"dedi Evelyn."Sen bana planı anlat."
"Önce Remus ve Peter'ı bulalım."dedi James."Neredelerdir ki?Harita onlar da kaldı."
"En iyi arkadaşlarının nerede olduğunu bile senden daha iyi biliyorum."dedi Evelyn ayağa kalkarken çantasını alırken."Mutfaktadırlardır, haydi gidelim."
✮⋆˙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✮⋆˙ 𝐿𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝑀𝓎 𝐿𝒾𝒻𝑒 ✮⋆˙ Regulus Black
Romantik✮⋆˙ 𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 ✮⋆˙ ✮⋆˙ Evelyn Potter bir Gryffindor'du. Regulus Black ise bir Slytherin'di. Aşık olmaları için hiç bir i...