✮⋆˙
Evelyn her sabahki gibi üstünü değiştirip erkenden kahvaltıya inmişti.O gün Hogwarts'ın ilk günüydü ve kendini Regulus'u geçmek için tüm yaz hazırlamıştı.
"Sirius'u böyle üzemez."diye düşündü Evelyn, bu yüzden tüm yaz SBD konularına çalışmış ve Regulus'tan yüksek puan alacağına yemin etmişti.
"Günaydın Eve."dedi Remus Evelyn'nin arkasından Büyük Salon'a inerken.
"Günaydın Remus, diğerleri nerede?"diye sordu Evelyn.
"Onlar bugün derslere geç kaşacakmış."dedi Remus."Ben açlıktan dayanamadım geldim tabi."
Evelyn gözlerini devirdi."İlk haftadan ceza alacaklar yani?Hiç şaşırmadım."
"Ben de."dedi Remus gülerek."Gel birlikte oturalım."
"Olur."dedi Evelyn ve Remus'un karşısına oturdu.
"Sirius nasıl?"diye sordu Evelyn.
"İyi gibi, Hogwarts'a döndüğü için çok mutlu."dedi Remus.
"İyi o zaman."dedi Evelyn"Onun için endişeleniyorum, bütün yaz onu zar zor güldürdük."
"Anlıyorum,"dedi Remus."Evelyn, sen Sirius'tan hoşlanıyor musun?"
"Ne?"dedi Evelyn afallayarak."Yok canım!O benim ağabeyim gibi."
"Emin misin?"diye sordu Remus, deli gibi kızaran Evelyn kafasını salladı.
"Neden bu kadar kızarıyorsun o zaman?"
"Tamam tamam, evet ondan biraz hoşlanıyorum."dedi Evelyn."Ama bunu kimseye söyleyemezsin!Özellikle de James ve Sirius'a."
"Merak etme, sırrın bende güvende."dedi Remus güven verici bir gülümsemeyle."İsterseniz aranızı yapmaya çalışabilirim."
"Gerçekten mi?"diye sordu Evelyn.
"Tabi,"dedi Remus."James'e çaktırmam."
"Çok teşekkür ederim!"dedi Evelyn, kalkıp hemen Remus'a sarıldı."James'in yaptığı en iyi seçim senin le arkadaş olmaktı."
"Tamam, rica ederim."dedi Remus daha sonra Lily yanlarına geldi.
"Günaydın."dedi Lily."Nasılsın Evelyn."
"İyiyim, sen nasılsın?"
"Ben de iyiyim."dedi Lily.James, Lily'den hoşlandığı için Evelyn'in Lily'le yakın olması için tembihlemişti.
"Derse birlikte gidelim mi Remus?"diye sordu Lily.
"Olur,"dedi Remus."İlk ders ne?"
"İksir."dedi Lily."Neyseki Ravneclaw'la."dedi Lily.Geçen sene Snape ve Lily ona "bulanık" dediği için hala konuşmuyorlardı ve Lily olabildiğince Slytherin'lerden uzak duruyordu.
"Sizin dersiniz ne Evelyn?"diye sordu Remus.
"Bizimki Biçim Değiştirme."dedi Evelyn.
"Sana McGonagall ile iyi şanslar o zaman."dedi Remus kalkıp çantasını alırken.
"Sonra görüşürüz"dedi Lily ve ikisi beraber zindanlara doğru yürümeye başladılar.
Evelyn de bir süre sonra çantasını alıp sınıfına doğru yürümeye başladı içeri girdiğinde normalde oturduğu yere giderken sıraların üstünde isim etiketleri olduğunu gördü.
Bir süre sonra diğer öğrencilerde geldi ve etiketleri görmeleriyle kafaları iyice karıştı daha sonra McGonagall'ın gelmesiyle hepsi sustu.
"Evet görüyorum ki hepiniz etiketleri görmüşsünüz."dedi McGonagall"Şimdilike hepiniz kendi etiketlerinizin olduğu sıraya oturun açıklamayı yapacağım."demesiyle herkes yerine oturdu.
Evelyn yerine oturduktan sonra yanına oturan Regulus Black ile iyice sinirleri bozuldu.
"Evet çocuklar.Biliyorsunuz ki bu sene hepiniz SBD yani Sıradan Büyücülük Sınavına gireceksiniz."dedi McGonagall."Normalde puanlarınız sadece sınav üzerinden hesaplanıyor fakat bu sene profesörleriniz ile farklı bir yöntem uygulamaya karar verdik."dedi McGonagall."Bu sene hepiniz bir çalışma arkadaşı olacak ve her dersten her ay için birlikte yapmanız için size bir ödev verilecek.SBD puanlarınızın yarısını bu projeler belirleyecek bu yüzden şu an yanınızda oturan arkadaşınız sizin yıl boyunca çalışma arkadaşınız olacak.Gryffindor'lar Slytherin'ler ile ve Hufflepuff'lar ise Ravenclaw'larla çalışacak."diye bitirdi McGonagall ve dersi anlatmaya başladı.
Evelyn ise yıl boyunca Regulus Black ile nasıl "çalışma arkadaşı"olacağını düşünüyordu.Arkadaş olmayı bırak onlar birlikte çalışamazlardı.Üstelik Sirius'u bu kadar üzmüşken.Hem ağabeyi ve diğerleri duysalar ne derlerdi?Dersten sonra McGonagall işe konuşmalıydı.
McGonagall dersi bitirdikten sonra bu ayki ödevlerini tahtaya yazıp dışarı çıktı ve Evelyn de arkasından koştu.O sırada arkasından bağıran Regulus'u duyamadı.
"Profesör!"dedi Evelyn.
"Potter?"dedi Mcgonagall durup ona baktı."Bir sorum mu var?"
"Çalışma arkadaşımı değiştiremez miyiz?"diye sordu."Lütfen Profesör, Black ile çalışmak istemiyorum."
"Dinle Potter, Mr. Black ile sizi bilerek seçtik.İkiniz de binalarınızda yılınıza göre en iyilerisiniz.Eğer başkasıyla seçseydik, ortalamanız düşerdi.İkinizde çok parlak çocuklarsınız, eminim zamanla arkadaş olmasanız bile anlaşabilirsiniz."
"Ama Profesör-"diye başladı Evelyn ama McGonagall onu durdurdu.
"İsterseniz sınıfa geri dönün, Mr. Black sizi bekliyordu."
"Peki Profesör."dedi Evelyn ve sınıfa girdiğinde bir tek Regulus'un kaldığını gördü.
"Sonunda."dedi Regulus.
"Profesör ile konuşuyordum."
"Her neyse."dedi Regulus."Ödev olarak kitabın ilk sayfasındaki konuyla ilgili bir makale yazacakmışız.En fazla yarım saatimizi alır zaten."
"Haklısın."dedi Evelyn."İstersen ben tek yaparım ve-"
"McGonagall anlar."dedi Regulus, yarın kütüphanede buluşur diğer derslerin lrojeleriyle birlikte yaparız."dedi Regulus.
"Uygun olduğumu nereden biliyorsun?Belki başka bir işim var?"
"Başka bir işin yok ve beniz gıcık etmek için söylüyorsun."dedi Regulus."Ama olmuyorum."
Evelyn gözlerini devirdi."İyi o zaman.Yarın bitiririz."demesiyle Regulus sınıftan çıktı.
✮⋆˙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✮⋆˙ 𝐿𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝑀𝓎 𝐿𝒾𝒻𝑒 ✮⋆˙ Regulus Black
Romantizm✮⋆˙ 𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 ✮⋆˙ ✮⋆˙ Evelyn Potter bir Gryffindor'du. Regulus Black ise bir Slytherin'di. Aşık olmaları için hiç bir i...