11. Bölüm ✮⋆˙ Hastane Kanadında Bir Gün

87 13 2
                                    

✮⋆˙

Madam Pomfrey'in ısrarlarıyla Regulus kırık bacağıyla pazar gününü hastane kanadında geçirmek zorunda kalmıştı ve sıkıntıdan patlamak üzereydi.Neden mi?Hastane kanadında yapılabilecek tek şey oturmak olduğu için tabiki.

Regulus-her zaman hastane kanadına düştüğünde yaptığı gibi- yatağında uzanıyordu.Kahvaltı yeni bitmişti o yüzden Barty ve Evan'ın ziyaretine geleceğini umuyordu.

Kapının açılmasıyla Regulus yatağında dikleşti ve içeri giren Barty ve Evan'a gülümsedi.

"Günaydın tek bacak!"dedi Even yanına oturarak."Nasıl oldun?"

"Daha iyi."dedi Regulus."Ama çok sıkılıyorum."

"Pek şaşırmadım,"dedi Barty."Pomfrey insanların sıkılmasını sağlamakta usta."

"Potter seni sorup duruyor"dedi Evan sırıtarak.

"Hangisi?"dedi Regulus kaşlarını kaldırarak.

"Küçük olan tabiki!"dedi Barty."Yoksa büyük olanın mı sormasını tercih ederdin?"

"Yok, kalsın."dedi Regulus iki çocuk gülerken."Ne sordu?"

"Nasıl olduğunu falan."dedi Barty."Ağabeyi yüzünden gelmeye utanıyor sanırım."

"Neden ki?"dedi Regulus.

"Ağabeyi seni neredeyse öldürüyordu!"dedi Evan."Benim ağabeyim seni beredeyse öldürse ben de yanına gelemezdim."

"Hayır gelirdin."dedi Regulus."Senden kurtulmam imkansız."demesiyle güldüler.

"Kızı sana kahvaltı getirmesi için ikna ettik."dedi Barty."Yoksa bütün gün peşimizi bırakmayacak."

"İyi yapmışsınız."dedi Regulus.

"Bir sorun daha var:"dedi Evan.

"Yine ne oldu?"

"Rowle de sana ziyarete gelecekmiş."dedi Barty.

"Dinlendiğin için Madam Pomfrey'in izin vermeyeceğini söyledik ama yine de gelecektir."dedi Evan.

"Gelsin, Madam onu kovar her türlü."dedi Regulus.

"Kız sana takmış kafayı."dedi Evan."Geçmiş olsun."

"Yazın ailesiyle ziyarete gelmişlerdi.Annemle çok iyi anlaştılar."dedi Regulus."Umarım bizi nişanlamak gibi bir niyetleri yoktur."

"Yoksa Potter çok üzülür değil mi?"dedi Barty.

"Siz gitmiyor musunuz artık?"dedi Regulus."Bak, Madam Pomfrey'i çağırırım."

Evan ve Barty kıkırdayarak kalktılar ve öğleden sonra yine geleceklerini söyleyerek çıkmalarının üstünden iki dakika geçmemişti ki bu sefer de Evelyn geldi.

"Günaydın."dedi Evelyn."Nasıl oldun?Sana tost getirdim."

"Teşekkürler, ve iyiyim."dedi Regulus."Otursana."

Evelyn tabağı yatağın yanındaki masaya bırakıp sandalyeye oturdu.

"Sana okuman için kitap getirdim."dedi Evelyn kitabı verirken."Burası çok sıkıcı, biliyorum."

"Teşekkürler."dedi Regulus sonra kitaba bakarak adını okudu.

"Dönüşüm mü?"dedi Regulus.

"Bir muggle klasiği, ince zaten, bügün bitirirsin."

"Teşekkürler."dedi Regulus kitabı kenara koyarak.

"James bugün seni ziyaret etmek istiyor."dedi Evelyn."Özür dilemek istedi ama ben önce sana sorayım dedim.İstemiyorsan gelmesin."

✮⋆˙ 𝐿𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝑀𝓎 𝐿𝒾𝒻𝑒  ✮⋆˙ Regulus BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin