7. Bölüm ✮⋆˙ Gıcık Çocuk

73 20 1
                                    

✮⋆˙

"Ne yapıyorsun kapıda?"

Evelyn o cumartesi günü Regulus'la anlaştıkları saatten yaklaşık on dakika önce kütüphanede yer kapmak için gelmişti fakat nereye baksa her masa dolu olduğundan Regulus'u kapıda beklemeye karar vermişti.

"Boş masa bulamadım."diye cevapladı Evelyn."Normalde burası bu kadar kalabalık olmazki."

"Bne sanırım nedenini biliyorum."demesiyle Evelyn ona döndü ve Regulus devam etti."Geçen Barty ve Emily'i konuşurken duydum.İkiside çalışma arkadaşlarıyla ödevi son haftaya bırakacaklardı.Sanırım son haftaya bırakan tek onlar değilmiş."

"Biz ne yapacağız peki?"dedi Evelyn."Hala kehanet ve aritmansiyi bitirmedik."

"Başka bir yere gitsek daha iyi olur."dedi Regulus çıkarken.

Evelyn Regulus'u takip ederken."Nereye gideceğiz?"diye sordu.

"Büyük salona gidebiliriz"

"Ama Filch her cumartesi orayı temizler, bizi içeri alması imkansız."

"Bahçe olur mu?"diye sordu Regulus."Oturacak yer yok biliyorum ama başka bir yere gidemeyiz"

"Orada donarız."dedi Evelyn."Burada kış erken geliyor."

"Hafta içi yapamayız, bir sonraki hafta maç bar diye her gün çalışıyoruz"

Evelyn oflayarak duvara yaslandı ve ağır gelen çantasını yere bıraktı.Ne yapacaklarını düşünürken Hogsmeade'e giden iki öğrenciyi göremesiyle Regulus'a döndü.

"Hogsmeade'e gidelim.Tüm beşinci sınıflar kütüphanede, istemediğimiz kadar yer vardır."

"Benimle randevuya çıkmaya çalışıyorsan hayatta olmaz."

"Çok meraklıyım ya!"dedi Evelyn."Ya gideriz ya da ödevleri sen yaparsın."

"Tamam tamam gidelim."dedi Regulus:"Fakat biri bizi görür ve yanlış anlarsa hiç iyi olmaz, haberin olsun."

"Aman be korktum."dedi Evelyn gözlerini devirerek, çantasını aldı ve kapıya doğru yürümeye başladı.

"Beni de bekle!"

✮⋆˙

"Nereye gideceğiz peki?Şu saçma çay dükkanına gitmeyiz umarım."

"Asla,"dedi Evelyn."Oradan nefret ediyorum."

"Hiç gittin mi?"diye sordu Regulus."Yoksa ağabeyim mi götürdü?"

Evelyn güldü."Hayır, Sirius oradan nefret eder.Geçen sene odamızdakilerden birinin randevusu vardı, biz de kızlar olarak onları izlemeye gitmiştik."

"Anladım."diye mırıldandı Regulus.

"Sen hiç gittin mi?"

"Geçen hafta Emily götürdü."dedi Regulus.

"Dedim ben size sevgilisiniz diye."dedi Evelyn."O kızın nesini beğendiysen."

"Sevgili değiliz, her şeyi anlıyorsun bunu da mı anlasan acaba?"

"Olmaz canım, işime gelmedi."dedi Evelyn."Üç Süpürge'ye gidiyoruz bu arada."

Üç Süpürge'ye geldiklerinde Evelyn'in ısrarları üzere cam kenarında bir masaya oturup kitaplarını açtılar.

"Gidip kaymak birası da alsana."dedi Evelyn."Buraya kadar gelmişiz, içmeyelim mi?"

"Sen başla ben gidip alırım."dedi Regulus kalkarken.

Bir süre sonra elinde kaymak biralarıyla gelip birini Evelyn'e uzatınca kızın ona parayı uzattığını gördü.

"Ben ödedim artık, sonra sen ısmarlarsın."dedi Regulus.

"Peki."dedi Evelyn gülümseyerek.

Belki de Regulus Black ağabeyinin dediği gibi gıcık bir çocuk değildi.

✮⋆˙

✮⋆˙ 𝐿𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝑀𝓎 𝐿𝒾𝒻𝑒  ✮⋆˙ Regulus BlackHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin