✮⋆˙
Çarşamba günü Evelyn her zamanki gibi kalktı, üstünü giyindi.Kahvaltıda Sirius'un yanına oturdu, James ile tartıştılar ve ilk dersi olan Biçim Değiştirme'ye gitti.
Sınıfa girdiğinde yerine oturacakken sıranın önünde durdu.
Çalışma arkadaşı olduklarından dolayı Regulus ile oturması gerekiyordu ama kendi yeri, yani Regulus'un yanında Emily Rowle oturuyordu.
"Günaydın."dedi Evelyn."Rowle orası benim yerim."
"Bugünlük ben burada otursam olur mu?"dedi Rowle sahte bir gülümsemeyle.
"Ben de orada oturmaktan memnun değilim ama-"diye başlamıştı Evelyn fakat onu dinlemek yerine Regulus'la ilgilenen Rowle'yi görünce sustu.
"Dediğim gibi Potter, Regulus benimle oturmak istiyor, değil mi Regulus?"
"Aslında,"dedi Regulus."Emily, Potter haklı.Dersten sonra konuşuruz."
Rowle Regulus'un dediklerini duyduktan sonra bozularak yerinden kalkıp kendi yerine doğru oturdu.Evelyn de boşalan yerine oturdu.
"Niye onu savunmadın ki?"diye sordu Evelyn."Ondan hoşlandığını söylemiştin."
"Hayır, sen kafanda kurmuştun."dedi Regulus."Seni savundum çünkü kalkmasa ona saldırcakmışsın gibi hissettim."
"Ben hiç mi önemli değilim?"dedi Evelyn bozularak.
"Ben senin için önemli miyim?"diye sordu Regulus,Evelyn kafasını salladı.
"Sen de benim için önemli değilsin o zaman."dedi Regulus.
"Çok meraklıydım zaten."dedi Evelyn."Onu boşver de, derslerden sonra yine buluşuyor muyuz?Bu hafta bitirelim ödevleri."
"Bugün olmaz."dedi Regulus."İşim var."
"Rowle ile mi buluşucaksın?Ben diyorum sana, akademik alanda kötü etkiliyor beni."
"Boş boş konuşuyorsun."dedi Regulus."evet, onunla buluşacağım, sen de sevgili ağabeyimle buluşursun artık."
"O zaman yarın buluşalım."dedi Evelyn.
"Yarın antrenmanım var."
"Doğru,"dedi Evelyn."Cuma?"
"Bu hafta o gün de antrenmanım var."dedi Regulus."Geçen hafta çalışamadığımız için bu hafta cuma da çalışacağız."
"Çalışın zaten, yoksa Gryffindor'u geçemezsiniz."dedi Evelyn.
Regulus gözlerini devirdi:"Cumartesi olur mu?"
"Olmak zorunda."dedi Evelyn."Sevgilin be antremanlarına söyle, derslerimi olumsuz etkiliyorlar."
"Cumartesi kütüphanede buluşalım o zaman."dedi Regulus.
✮⋆˙
"Ne demek cumartesi bizimle takılmıyorsun çünkü Black ile ders çalışacaksın?"dedi James sinirle.
"James biraz sakinleşsen mi acaba?"
"Sakinleşmem Aylak, sakinleşmem!"dedi James."O gıcık çocuğa söyle, başka bir gün çalışın."
"İkimizin de uygun olduğu başka bir gün yok."dedi Evelyn.
"Bence fazla abartıyorsun."dedi Sirius."15 yıl boyunca onunla yaşadım, öldürmez kimseyi."
"Ondan hoşlanmıyorum."dedi James.
"Ben bayılıyorum sanki."dedi Evelyn."Sanki randevuya çıkacakmışız gibi davranıyorsun.Birkaç saat ders çalışacağız, sonra onunla bir hafta boyunca çalışmayacağım."
"İyi o zaman."dedi James, diğerlerine döndü."Siz Cumartesi birlikte takılırsınız, ben Lily ile Hogsmeade'e gideceğim."
"Siz de bu aralar çok yakınlaştınız."dedi Remus gülerek.
"Sadece,"dedi James."armadaş olmayı deniyoruz.Belki böyle daha iyi olur."
"Sen James Potter mısın yoksa başkası yerine mi geçti?"dedi Sirius gülerek.
"Olamaz mı?"dedi James."Arkadaşken düzgünce konuşabiliyoruz, böyle daha iyi."demesiyle Lily yanlarına geldi.
"Remus, kütüphaneye gidiyor muyuz?"dedi Lily.
"Evet, çantamı alayım."dedi Remus çantasını alırken.
"Ben de gelebilir miyim?Birkaç ödevin var zaten gidecektim."
"Olur."dedi Lily ve üçü beraber ortak salondan çıkıp kütüphaneye yürüdüler.
"Biz de baş başa kaldık."dedi Sirius James'in yanına oturarak.
"Arkadaş olmamız daha iyi olabilir ama hala Lily'i seviyorum, şansını başkasında kullan Pati."
✮⋆˙
Kendi yazdığım karakterlere(Emily Rowle) gıcık olmak 🤝 Ben
Normalde bu bölüm dün gelecekti ama dün atmayı unutmuşum o yüzden bu sabah attım🥲
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✮⋆˙ 𝐿𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝑀𝓎 𝐿𝒾𝒻𝑒 ✮⋆˙ Regulus Black
Romance✮⋆˙ 𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 ✮⋆˙ ✮⋆˙ Evelyn Potter bir Gryffindor'du. Regulus Black ise bir Slytherin'di. Aşık olmaları için hiç bir i...