✮⋆˙
"Son kurabiyeyi ben istiyorum!"
"Hayır!Ben yaptım, ben yiyeceğim!"
"Çocuklar tamam biraz sakin olun!"
Potter evinde iki kardeş annelerinin uyarılarını takmadan sadece bir kurabiye için tartışmaya devam ediyorlardı.
"Anne, kurabiyelerin hepsini ben yaptım,hem James benden fazla yedi!"
"İkiniz de yemiyorsunuz."dedi anneleri kurabiyeyi alıp dolaba koyarken."Zaten saat geç oldu.Bu saatte bir şey yemeyin."
"Ama haksızlık bu!"diye devam etti James ama annesi onu durdurdu.
"İkiniz de yatağınıza gidiyorsunuz şimdi."dedi ve mutfaktan çıktı.
Evelyn ve James de annelerini takip ederken kapının çalmasıyla durdular.
"Bu saatte kim gelir ki?"diye sordu Evelyn.
"Bilmem, ben yatmaya gidiyorum.Sen bakarsın."dedi James ve yukarı çıktı.Evelyn de kapıya doğru gidip açtı fakat gördükleri karşısında donup kaldı.
"Sirius?"dedi hemen."Burada ne yapıyorsun sen?"
"İçeri gelebilir miyim?"diye sordu.
"Tabi gel."dedi Evelyn Sirius'u içeri alıp kapıyı kapatırken."James!Hemen buraya gel!"
"Of ne oldu-Pati?Ne oldu sana?"James hemen merdivenlerden arkadaşının yanına koştu.
"Evi terkettim."dedi Sirius yutkunurken.Evelyn onu hemen koltuğa oturttu ve James'le yanına oturdular.
"Nasıl yani?"dedi James.
"Oraya bir daha dönmeyeceğim.Annem bu sefer sadece bana değil size de hakaret etti.Çok büyük bir kavga ettik."dedi Sirius gözlerinden yaşlar akıyordu."Regulus benimle gelmedi."
"Ama neden?"diye sordu Evelyn."Ona da kötü davrandıklarını sanıyordum."
"Öyle zaten!"dedi Sirius."Benimle gelmesini söylediğimde ölüm yiyen olmakla ilgili bir şeyler geveledi."diye devam etti.
"Dostum, çok üzgünüm."dedi James arkadaşının omzuna kolunu attı."Evelyn, annemlere haber ver, Sirius bundan böyle burada kalacak."
"James buna gerek yok."dedi Sirius."Yarın Alphard amcama gideceğim.Burası yakın diye ilk size geldim."
"Ben burada kalacaksın dedim Sirius."dedi James."Eve, hadi annemlere haber ver."
Evelyn kalkıp merdivenlere doğru yöneldi.Regulus'un ölüm yiyen olmak istemesi çok şaşırtıcı değildi.Ama Sirius'u bu halde görmek onu çok üzmüştü.Sirius onun ağabeyi gibiydi.James ile neredeyse ikizlerdi zaten, ağabeyi gibi davranması normaldi fakat yinede onu böyle görmek onu çok üzüyordu.
Regulus yılının en zeki Slytherin'lerindendi.Derslerde çok başarılıydı özellikle iksirde.Aynı zamanda Quidditch takımında olması da onun profesörler tarafından daha çok sevilmesine neden oluyordu.
Evelyn Hogwarts'a başladığından beri Regulus'un en büyük rakibiydi.Belki sosyal olarak çok iyi değildi fakat okulun çoğu tarafından seviliyordu.Aynı zamanda Potter kardeşlerinin "iyi huylu" olanı olması onun daha çok sevilmesine neden oluyordu.Derslerde de Regulus kadar iyiydi.
Ama yine de Evelyn Regulus'tan hoşlanmazdı ve Sirius'u böyle üzmesi ondan nefret etmesine sebep olmuştu.
✮⋆˙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✮⋆˙ 𝐿𝑜𝓋𝑒 𝑜𝒻 𝑀𝓎 𝐿𝒾𝒻𝑒 ✮⋆˙ Regulus Black
Romance✮⋆˙ 𝚈𝚘𝚞 𝚏𝚊𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚞𝚗𝚎𝚡𝚙𝚎𝚌𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚒𝚖𝚎 ✮⋆˙ ✮⋆˙ Evelyn Potter bir Gryffindor'du. Regulus Black ise bir Slytherin'di. Aşık olmaları için hiç bir i...