مقدمه

25 3 4
                                    

من اومدم دوباره با یه فیک جدید !

این فیکشن امگاورسه و توش مرد و زن باردار میشن !

چند تا نکته هست که باید بهتون بگم !

آلفا : آلفاها هیکلی تر از امگا ها هستند و همشون مردن یعنی زن آلفا وجود نداره !!!
رایحه ی تلخ و تند و تیزی دارند .

امگا: امگاها اکثرا زن هستند ولی امگای مرد هم وجود داره که تعدادشون کمه و البته این امگای مرد بودن یه جور ننگ محسوب میشه!!!
رایحه ی شیرین و ملایمی دارن .
هیکلشون ظریفه !
امگای مرد هم می تونه باردار شه!

بتا: هم زن و هم مرد می تونند باشن و رایحه ی خاصی ندارن .

توی فیک هر کدوم جایگاه و ارزش یکسان دارند و فقط امگای مرده که مورد ظلم واقع میشه ، حتی گذشته های خیلی دور اون بچه ها رو می کشتند .

توی دوازده سالگی جنسیت ثانویه مشخص میشه !!!!

پس امگاها غالبن زنن ولی مرد هم وجود داره
الفا ها فقط مردن ! بتا می تونه هر دو باشه!
جایگاه اجتماعی و ارزششون یکیه فقط اونی که ننگه امگای مرده .

جفت حقیقی: در جفت حقیقی الفا می تونه حتی از طریق رایحه هم امگا رو مارک کنه ! توی جفت حقیقی الفا و امگا می تونند حتی قبل از اینکه هم رو ببینند ، احساسات شدیدشون رو حس کنند مثلا با خوشحالی شدید امگا ، الفا هم ناگهانی حس سرخوشی و نشاط داشته باشه !
هر انسانی می تونه جفت حقیقیش رو پس بزنه و با کس دیگه ای باشه ! و این به هیچکدوم اسیب نمیزنه !

مارک رو هم که می دونید !
هیت فقط دو سه روزه
رات هم بستگی به هیت امگا داره !

رات و هیت یه دوره ای هست که توش میل جنسی الفا و امگا زیاد میشه و توی اون دوره بارداری احتمالش خیلی زیاد تر از وقت های دیگست .

در اخر بازم برای معرفی داستان شعر نوشتم چون خیلی دوستشون دارم !
باور کنید انقدر شعر غمگین پیدا کردم که خوراک فیک blind هست ولی حیف تموم شد .

تو کامنتا استقبال کردید منم جو گرفت گفتم بنویسم !!! مرسی که می خونید !

حاجی من انقدر خودمو کشتم تا بتونم یه عکس با هانبوک کره ای از مینهو و سونگمین بسازم ولی خدا شاهده اصلا درست در نیومد منم دیگه نتوانستم !!!

ولی هانبوک های مردانشون از اونایی هست که موهاشون باز می مونه توش مثل سریال بی وققه البته میدونم اون چینیه !!!

Shameful LoveWhere stories live. Discover now