acı

463 44 49
                                    

DARARARAR KİM GELMİSSSS
DUPDURUSU GELMİSSSS🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️🧚🏻‍♀️

Okuldan yeni geldim (18:29)😪😪
VE HEMEN BÖLÜM YAZMAYA UÇTUM

Hiç okul gibi hissetmedim amk sanki Yaz kursu bune aw

HAZİRRRRRRRRRRMİYİZ
⚠️(trajik bölüm uyarısı)⚠️

°°°

Jungkook'tan

Kim Taehyung..

Namı değer bay kim. Her ne kadar görüşmememiz gerektiğini söylemiş olsamda aramızın bozulmasını hiçbir zaman istememiştim.

Ve ilk defa tanrıdan istediğim birşey gerçekleşmişti. Bana mesaj atmıştı.
Mesaj attığında terslemek zorunda kalmış olsam bile bu kadar kolay kabullenmemesi hoşuma gitmişti.

Yinede hala bana yazması iyi birşey değildi ki zaten kendisi de bunu ~nedenini bilmese bile~ kabul etmiş hatta gerekirse numarasını silmemi bile söylemişti.

Gülümsememi engelleyemeden ekrana bakarken duyduğum kapı çarpma sesiyle yerimde sıçradım.

"Jungkook!!"

Duyduğum ses tüm vücudumun gerilmesine neden olurken ne yazdığına bile bakmadan Taehyung'a yazmamasını söyleyerek aceleyle telefonu kapatıp komodine bıraktım.

Onu endişelendireceğimi tahmin ettiğim için bildirimleri de kapatmıştım.

Sertçe açılan odamın kapısı yutkunmama neden olurken, ayakta, telefonu koyduğum komodinin önünde duruyordum.

Şüpheci gözleri üzerimde gezinirken savsak birkaç adım attı bana doğru. Vücudum korkuyla kasılırken istemsizce geriledim.

Önümde durunca sinirle yüzüme bakıyordu ve iğrenerek?

"Demek bana yalan söyledin ha!?"

Birden bağırırken elindeki içki şişesini karşıdaki duvara fırlattı. Şişe patlayıp cam parçaları parkeye düşerken korkuyla sıçradım yerimde.

"N-ne yalanı"

İğrenç gülümsemesi yüzüne yayılırken bir eli saçımı kavradı sertçe. Acıyla bağırırken gülümsemesi genişledi.

"Sen beni aptal mı sandın! Ha aptal mı sandın!?"

Tam birşey söyleyeceğim sırada gelen sesle arkamda duran komodine dönmüştü. Şaşkınlıkla elleri gevşerken bende o tarafa baktım

Siktir

Telefon

Sessizde bırakmama rağmen titreşim açık olduğu için ahşap komodinin üzerinde titrerken ses çıkarıyordu

Çatık kaşlarıyla o tarafa doğru ilerleyip telefonu eline aldı. Ekrana bakarken iğrenç gülümsemesi tekrar yüzüne yerleşirken ekranı bana çevirdi

Bay kim

İri iri açılan gözlerimle ekrana bakarken o telefonu geri kendine döndürdü.

"Kim bu? Para için altına girdiğin kişilerden birimi?"

Alayla gülerken midem katılmıştı.
Asla böyle birşey yapmamıştım. yapmazdım. Ama o bunu sürekli yapıyormuşum gibi konuşuyordu

raspberry cake •|• TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin