NEDEN YORUM YAPMİYOSUNUZ 😭😭
Neyse asklarim fark ettim ki sona yakın ama uzağız sizce fic nasıl gidiyor görüşlerinizi alalım pls😺 😽
°°°
Taehyung'tan
Üç gün
Jungkook'a izin vermemin üzerinden üç gün geçmişti. Bu üç gündür yüz yüze görüşmesek bile çokça mesajlaşmıştık. Ve ben ona karşı bariz bir ilgim olduğuna emin olmuştum
Ondan hoşlanıyordum. Çok hoşlanıyordum. Canının yanması canımı yakıyordu, Üzüldüğünde ben daha çok üzülüyordum, Mutlu olduğunda ise daha da mutlu oluyordum.
Her mesaj attığında ise yüzümde istemsiz bir gülüş oluşuyordu. Bundan şikayetçi değildim asla. İçimden bir ses onun da böyle hissettiğini söylüyordu fakat bunu ona soracak ne gücüm vardı ne de cesaretim..
Herşey güzel giderken birden aklıma o gün olanlar geliyordu. O anlarda Hissettiğim en derin şey ise çaresizlik oluyordu.
Ona yardım edemediğim için çaresizdim
Bildiğimi söyleyemediğim için çaresizdim
Yanında olamadığım için çaresizdim
En kötüsü ise bu konuyu her açmaya çalıştığımda tetiklenip konuyu değiştirmesiydi. Fark etmediğimi düşünse bile emojilerin arkasına saklamaya çalıştığı kırgınlık ve korkusunu en derinden hissediyordum.
Ona yansıtmamaya çalışsam da bazen pot kırıp düzeltmek için garip davrandığımın farkındaydım. Neyse ki bunu çok sorgulamıyordu çünkü kendisi de benim öğrenmiş olabilme ihtimalimden korkuyordu.
Ona sarılmak istiyordum..
Sımsıkı sarılıp herşeyin geçeceğini söylemek istiyordum..
Her bir yarasını okşamak,
kusurlarıyla bile kusursuz olduğunu söylemek istiyordum..Göz yaşlarını yumuşakça silip yanında olduğumu bilmesini istiyordum..
Yumuşak kiraz dudaklarını öpüp sevdiğimi söylemek istiyordum...
Arabayı park ederken derin bir nefes aldım düşüncelerimden kurtulmak adına. El frenini çektikten sonra bir elimle saçlarımı karıştırdım. Biraz düzelttikten sonra arabadan indim.
Önce karşıdaki eczaneye uğradım. Uyku problemim olduğu için çoğu gece uyuyamayıp ilaç içiyordum ama ilaçlarım bitmişti o yüzden önce birkaç kutu uyku ilacı ve ne olur ne olmaz diye ağrı kesici aldım.
Eczaneden çıkıp karşıdaki markete yürüdüm. Saat öğleni geçmişti ve Hafif çiseleyen yağmurla soluk ama ferah bir hava vardı.
Yağmur hafif yağsa bile ıslanmaya sebep oluyordu bu yüzden adımlarımı hızlandırıp markete girdim.
Klasik ev alışverişi ve birkaç atıştırmalık almak için gelmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
raspberry cake •|• TAEKOOK
Fanfic"Hâlâ küçük bir pasta için neden bu kadar üzüldüğünü anlamış değilim pastacı çocuk " ~Yarı texting ~Yarı düzyazı ~taekook