En son koşarak evden çıkmıştım benle birlikte gelen arkadaşlarımın yardımları çok oldu beni teselli ettiler bi güzel hatta Efe yi söylemem gerekmez heralde 'kız boş ver sana kız mı yok' demişti evet ve ardından kendi kendine gülmüştü yani bir insana bu şaka yapılmazdı kii. Şimdi odamda olanları düşünüyordum 'ben nereye düşmüştüm' diye düşündüm 'evde beni istemeyen bir sürü insan var' bu düşünceler aklımdan çıkmıyordu. Saat geç olduğu için uyumam lazımdı yarın Arasın doğum günüydü ve onu oyalama işini Bartu ya vermiştim tabi çok söylendi ama en sonunda kabul etmişti kesinlikle onu boğmakla tehdit etmemiştim. Sabah yine çalan alarmla uyanmıştım ve hemen banyo yapıp üstüme Aras'la aldığımız kıyafetlerden beyaz şortlu ve mavi tişörtlü takımı giydim.
Aşağıda sadece Selma teyze vardı hemen yanına gidip arkasından kucakladım "günaydınn" dedim cıvıl cıvıl sesle "günaydın deli kız" dedi Selma teyzede benim gibi neşeli sesle "tezyem ben çıkıyorum Arasa hediye almam gerek bu gün doğum günü gelince de pasta yapcam kendi ellerimle" dedim Selma teyzede gülerek tamam dedi bende evden çıktım. AVM ye gelmiştim ve arasa hediye arıyordum en sonunda bir mağazaya girmiştim ve orda gözüme çok güzel şeyler batmıştı
Bunu ona çok isteyerek almıştım ama bir hediyeyle olmazdı şimdi daha özel bir hediye gerekiyordu.
İkimizin fotoğraflarını koydurtmuştum buna ve kendim küçük küçük notlar yazmıştım. Son olarak bir tane buket yapmak istedim ama çiçek buketi değil daha farklı bir buket istiyordum.