Talán egy órája is sétálunk már, amikor megérzem, hogy újra rezeg a táskám és társul hozzá a régi csengőhang. Kikapom a telefont és elolvasom az üzenetet, ami érkezett, de nem repdesek az örömtől.
-Baj van?- Kérdezi Hana, miközben az arcomat fürkészi.
-Hát nem tudom...Végülis... Az áll benne, hogy maradjunk ahol vagyunk, értünk küldenek egy kocsit, mert hatalmas vihar van készülőbe.
Talán negyed órát várunk, amikor megáll mellettünk a 7 személyes kocsi, ahova betessékelnek. Az első pár akit észre veszek Charles és Dalia a következő pedig Sabrina és a párja. Hana és Dalia azonnal beszélgetni kezdenek, így nem is kérdés, hogy a párom helyett, Charles mellett foglalok helyet.
Fáradt vagyok, éhes vagyok és szomjas, szóval egyébként nincs kedvem a bájcsevejhez de egy pillanat alatt elfelejtem a gondjaimat, amikor a monacoi önteni kezdi magából a kérdéseit.
-Szerinted Miss meddig bírja, itt mögöttünk? Kár, hogy ez nem olyan, mint a tippmix. Én tuti tennék rá, hogy az első kieső ő lesz.- Nekidönti az üvegnek a fejét és úgy nevet rám.- A következő Massimo papi. Tesó, én úgy gondoltam, hogy ez egy belevaló faszi. De láttad te a fejét, amikor a gyakorlatokat csinálta? Mint egy nő, akinek épp letörött a körme.
-Az első nap még nem gondoltam volna, hogy azt mondom, hogy a mi párjainknak több esélye van, mint ennek a kettőnek.- Bólogatok, miközben az előttem ülőket figyelem.- Hana egész jó, mármint sosem néztem volna ki, hogy azt az 50 kitörést megingás nélkül megcsinálja.
-Dalia se semmi.- Charles hangjában feltűnik valami, ami miatt egyből felé fordulok.- Nagyon ügyes volt, nem mellesleg jó társaság, szóval egy percig nem unatkozom mellette. De azért még mindig örülhet, hogy ilyen társasága van, mint én. Megfogta velem az isten lábát.
-Megmutattad már a hasadat?- Megforgatom a szemeimet, és már a nézéséből azonnal tudom a választ.- Te hülye gyerek... Neked bejön a csaj.
-Dehoooogy. Miről beszélsz? Amúgy is a barnákat preferálom, te is tudod. Ő meg szőke.-Próbálja menteni a helyzetet, de nekem nem tud hazudni. Ismerem ezt a nézést.
-Igen, az lehet, hogy szőke. De láttad, hogy milyen mellei voltak abba a topba, ami rajta volt a gyakorlatos feladatnál?- Annyira utálom magam, amiért ennyire élvezem, hogy ismerem, mint a rossz pénzt.
-Ugye?-Egyből rávágja, én pedig nevetve rámutatok az ujjammal.-AA nem úgy értettem, Max.
Legyintek egyet és bár elkezd rólam meg Hana-ról magyarázni, de azonnal abbahagyja, amint a kocsi befordul egy földes útra és megáll egy pajta szerűség előtt. Mindannyian kiszállunk a kocsiból, hogy a többi páros mellé sétálhassunk. Jimmy arcán látszik, hogy tűkön ül, alig várja, hogy kezdhesse a szívatást.
-Üdvözöllek titeket Ban Palay-ban. Meseszép, nem de?-Körbemutat a tájon és megtapsolja saját magát.- Hana és Max. Az első kérdésem nektek szól. Beszéljétek át kérlek, hogy a védettség mellett szeretnétek-e játszani és érmét gyűjteni, vagy inkább a pihenést választjátok.
YOU ARE READING
Ázsia meglepetésekkel (Max Verstappen ff)
RomanceEgy TV műsor indul a nemzetközi csatornákon, melynek a lényege az, hogy a benne szereplő emberek feszegessék a határaikat. Tíz civil ember húzhatja ki az üveggömbből a nevet, aki majd később a párja lesz a kalandos út során. Azonban egészen a kivála...