♡ 6. bölüm ♡

22 6 5
                                    

Uyarı: bu bölümde ortadüzeyde  cinsellik var. Rahatsız olacaksanız cinsellik  sahnesini anlamanızı tavsiye ederim.



Gözlerim yavaşça aralanırken, camdan içeri giren güneş ışığı gözlerimi yakıyordu. Ellerimle, yüzüme gölge yapıp, güneşin gözlerimi yakmasını engellemeye çalışırken. Dün gece yaşananların aklıma gelmesiyle, yataktan hızla doğruldum.
Etrafıma baktım, burası hyunjin'in odasıydı. Onun yatağında uyuyordum.

Ben buraya nasıl tekrar gelmiştim?
Dün en son yeonjun'un evinden çıkıp,
Asansöre binmiştim sonrasında ne olduğunu hatırlamıyordum. Nasıl oluyorda her seferinde bu adamın yatağında uyanıyordum.

Yataktan çıkacakken, üstümün değiştirildiğini fark ettim.
Siyah elbisem, Yatağın başındaki koltukta, katlanmış bir şekilde duruyordu. Üstümde oldukça bol, beyaz bir tshirt, Altımda ise sadece iç
çamaşırım vardı.

Yorganı üstümden çekip yataktan çıkınca, üstümdeki tshirt elbise gibi duruyordu. Yavaş adımlarla odanın  kapısına doğru yürüdüm. Kapıyı açıp  odadan çıkınca, hyunjin'i aramaya başladım. "Hyunjin" Salon ve mutfak birleşik, küçük ama oldukça modern bir evdi. Ama hyunjin yoktu.

Banyoda olabilir diye, banyoya da bakıp ona birkaç kez seslendim. Ama evde yoktu. Salondaki tekli koltuğa oturup, her nerdeyse gelmesini bekledim.
Dün gece yaşadıklarım, kabus gibiydi. Sevgilim ve en yakın arkadaşım beni aldatıyordu. Ben ise  Sarhoşken nasıl oldu bilmiyorum ama  yeonjun'un, en yakın arkadaşıyla yatmıştım. Ve o geceden beri kendimden nefret edip, ölmek istemiştim. Yeonjun'un beni haketmediğini, benden nefret etmesi gerektiğini düşünüyordum. O geceden beri uyuyamıyor, yemek yiyemiyordum

Ama yeonjun Beni ayakta uyutup, en yakın arkadaşımla bir olup, beni aldatırken, en ufak acı veya pişmanlık
Hissetmiyordu. Ondan nefret ediyordum.
Gözümden yine yaşlar geliyordu. Tekrar onun için ağlıyordum. Şu birkaç günde yaşadıklarım beni çok yormuştu.
Dün tek gecede, fazlasıyla şey yaşamıştım. Sürekli Ağlamaktan halsiz hissediyordum.

Üstümdeki tshirt ile gözyaşlarımı silerken, kapının açılıp kapanma sesini duydum. Hyunjin salona girince hemen  ayağa kalktım.
"Uyanmışsın" Elindeki poşetleri mutfak tezgahının üzerine bırakıp, yanıma geldi. "Ben neden burdayım" diye sordum. Çünkü dün gece buraya geldiğimi hatırlamıyordum.

" dün gece kötü görünüyordun. Bende arkandan geldim."
Şaşkınlıkla, ona bakıyordum.
"Dün peşimden geldiysen, ne olduğunu biliyormusun?"
Eğer peşimden geldiyse yeonjun ile yunjin'i de görmüşmüydü?

"Evet. Dün gece eve dikkatli git diye , seni takip ettim. Ama sen yeonjun'un evine gittin. Her şeyi itiraf edeceğini düşündüm. Bende o sırada  arabada bekliyordum."
Arabada beklediyse hiçbirşeyden haberi yok demektir. "Sonra nooldu"
"Sonraa, biraz bekledikten sonra, dayanamayıp Bende geliyordum ki asansörde seni uyurken buldum."

Bu kadarmıydı, daha hiç birşeyden haberi yok. "Sanırım yeonjun daha birşey bilmiyor. Sabah beni aradı" yeonjun'un adını bile duymak beni sinirlendiriyordu artık.
Arkama döndüğümde, balkonu fark ettim.

Balkona çıkıp, Derin bir nefes alıp verdim. Ellerimle korkulukları tutarken
Yine ağlamamaya çalışıyordum.
İlk uyandığımda hava güneşliydi, ama şimdi oldukça soğuktu. Güneş bulutların arkasına saklanmış gökyüzü kararmıştı. Sanırım yağmur yağıcaktı.

"Dün gece ne oldu?"
Hyunjin de balkona gelmişti.
Dün gece olanlar gerçek gibi değildi.
Kahkaha atmaya başladım. " Dün gece ne mi oldu?" Delirmiş gibiydim. Kahkaha atmaya devam ediyordum.

TASTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin