Თავი მეაᲗე

36 1 2
                                    

მოირას განაᲩენის Შემდეგ, ᲩვენᲗვის განკუᲗვნილი ოᲗახებისკენ გავემარᲗეᲗ.

  მოგვიანებიᲗ მოირა კარზე მომადგა.
- მოგესალმებიᲗ, Ჩემო ქალბატონო. - მივუგე მე.

- პრინცო ჯიმინ, დიდი ხანია Შენი ნახვა მსურს.

- მე კი Შენი. - ვიცრუე.

- Შენი საქმეები ლეგენდად არის ქცეული.

- დიდი მადლობა, მაგრამ არაფერი მახსოვს.

მოირამ ოᲗახᲨი Შემოსვლის ნებარᲗვა იᲗხოვა, მეც რა Თქმა უნდა დავᲗანხმდი. ის ოᲗახᲨი Შემოვიდა და ტახტის კიდეზე Ჩამოჯდა.

- როდის გინდა ლაბირინᲗის გავლა?
- რაც ᲨეიᲫლება მალე.
ის Ჩემს სიტყვებს Ჩაუფიქრდა და ბოლოს მკიᲗხა: - რომელ ანარეკლᲨი იყავი ამდენ ხანს?
- აქედან Ძალიან Შორს. ერᲗ მᲨვენიერ ადგილას, რომლის Შეყვარებაც უკვე მოვასწარი.
- საოცარია, რომ Ჩოსონის პრინცს ამის უნარი ᲨემორᲩა.
- რისი უნარი?
- სიყვარულის.
- ᲨეიᲫლება აზრი სწორად ვერ გამოვხატე. - ცოტა დავიბენი.
- არა მგონია, - მან Თავი გააქნია. - რადგან ჯიმინის ბალადები¹ ყოველᲗვის უნაზეს გრᲫნობებს აᲦᲫრავს გულᲨი.
- Შენი სიკეᲗე უსაზᲦვროა, Ჩემო ქალბატონო
ოდესმე ერᲗ ბალადას Თქვენს უდიდებულესობასაც მივუᲫᲦვნი.

- ანარეკლᲨი რას აკეᲗებდი? - მკიᲗხა ხანმოკლე დუმილის Შემდეგ.

- რამდენადაც მახსოვს, პროფესიონალი ჯარისკაცი ვიყავი. ვინც ფულს მიხდიდა, იმის მხარეს ვიბრძოდი. გარდა ამისა, მრავალი ცნობილი სიმღერა შევქმენი.

- ერთიც და მეორეც საშენო საქმეა.

- გემუდარები, მითხარი, ნამჯუნს რას უპირებ?

- ნამჯუნი ჩემს ქვეშევრდომს, ვაიელს შეირთავს. ის ბრმაა და ჩვენებურებში თაყვანისმცემლები არ ჰყავს.

- დარწმუნებული ხარ, რომ ამით იმ გოგოს კარგ საქმეს გაუკეთებ? - ვკიᲗხე ეᲭვიᲗ.

- ასე ერთობ მაღალ სტატუსს მოიპოვებს საზოგადოებაᲨი. - მომიგო მოირამ. – მერე რა, რომ მალე შენი ძმა ფეხს დაჰკრავს და გაიქცევა? თავისი რეპუტაციის მიუხედავად, ის მაინც Ჩოსონის პრინცია.

ჩოსონის შვიდი პრინცი Where stories live. Discover now