Ο Μουράτ τώρα με τον αδερφό του τον Μωάμεθ, προπονούνται στην αυλή, για να είναι προετοιμασμενοι για την εκστρατεία, θέλουν να πάνε μαζί με τον πατέρα τους . Όμως, οι δύο Πρίγκιπες θα αρχίσουν να τσακώνοντε για το ποιος θα είναι ο πιο γενναίος στην μάχη, αλλά και ποιος θα αναλάβει τον Θρόνο, όταν πεθανει ο πατέρας τους .
Μουράτ : όταν πάμε στην μάχη αδελφέ μου ,θα τους τσακισω τους χριστιανούς. Θα είμαι ο πιο γενναίος από όλους τους άντρες μας .
Μωάμεθ: ακόμα και από τον πατέρα;
Μουράτ: Μετά τον πατέρα θα είμαι εγώ
Μωάμεθ: Εγώ που θα είμαι;
Μουράτ: για εσένα δεν ξέρω.
Μωάμεθ: υπονοείς κάτι Μουράτ;
Μουράτ: Ότι δεν είσαι τόσο καλός, όπως είμαι εγώ .
Μωάμεθ: Είμαστε στο ίδιο επίπεδο Μουράτ
Μουράτ: Δεν το νομίζω, έτσι και αλλιώς εγώ θα γίνω ο νέος Σουλτάνος, και εσύ θα μείνεις ένας απλός Πρίγκιπας.
Μωάμεθ: γιατί θα γίνεις εσύ ο νέος Σουλτάνος, όταν πεθανει ο πατέρας;.
Μουράτ: γιατί εγώ είμαι ο μεγαλύτερος και ο πιο ικανός,για αυτό θα γίνω εγώ ο νέος Σουλτάνος και όχι εσύ Μωάμεθ.
Μωάμεθ: Θα τον διεκδικήσω τον θρόνο, να είσαι σίγουρος.
Μουράτ: Δεν θα τον πάρεις ποτέ, είμαι καλύτερος σου στα πάντα
Μωάμεθ: αι στο διαολο Μουράτ
Μουράτ: Τι είπες;
Μωάμεθ: Αυτό που άκουσες αδελφέ μου
Μουράτ: παρτο πίσω τώρα
Μωάμεθ: Όχι
Μουράτ: παρτο πίσω είπα
Μωάμεθ: γιατί τι θα μου κάνεις;
Μουράτ: Τώρα θα δεις
Ο Μουράτ ορμηξε στον Μωάμεθ και τον έριξε κάτω. Ανέβηκε από πάνω του και άρχισε να του χώνει μπουνιές στο πρόσωπο. Ο Μωάμεθ κάποια στιγμή ξέφυγε και σηκώθηκε όρθιος, όπως και ο Μουράτ και άρχισαν να πλακώνονται στο ξύλο.
Μουράτ: Θα σε τσακισω μικρέ
Μωάμεθ: στα όνειρα σου Μουράτ
Συνέχιζαν να πλακώνονται στο ξύλο, όμως τότε ο Ιμπραήμ που περνούσε από εκεί, τους είδε και έτρεξε κοντά τους και τους χώρισε, μπήκε στην μέση δηλαδή.
Ιμπραήμ: γιατί τσακωνοσαστε Πρίγκιπες μου ;. Τον πατέρα σας ,τον Σουλτάνο σας ήθελα να πω δεν τον σκέφτεστε;.
Μουράτ: Αυτός το ξεκίνησε, με ζηλεύει.
Μωάμεθ: ψέματα λέει, εκείνος το ξεκίνησε, είναι εγωιστής και αλαζόνας
Μουράτ: Εσύ είσαι ζηλιάρης μικρέ, μπάσταρδε
Μωάμεθ: εσύ είσαι μπάσταρδος,αλαζόνα.
Ιμπραήμ: φταίτε και οι δύο . Θα σας πάω στον Σουλτάνο σας και θα δώσετε εξηγήσεις σε εκείνον.
Μουράτ: Ναι πάμε στον μπαμπά
Μωάμεθ: ας πάμε, το μέρος μου θα πάει
Μουράτ: Όχι, το δικό μου μέρος θα πάρει
Ιμπραήμ: Πάμε στον πατέρα σας και θα δείτε τι θα σας πει και τι θα σας κάνει.
Μουράτ: Καλά
Μωάμεθ: Καλά
Ιμπραήμ: Ωραία.
YOU ARE READING
Η Ιστορία του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου
Historical FictionΗ Ιστορία ενός από τους Καλύτερους Σουλτάνους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου.