Ο Ιμπραήμ Αγάς ειναι περήφανος για τον Ορχάν. Έχουν μεγαλώσει μαζί από παιδιά και πιστεύει ότι ο φίλος του θα γίνει ο καλύτερος Σουλτάνος της Αυτοκρατορίας.
Ο Ορχάν με τον Ιμπραήμ πήγαν στο νέο δωμάτιο του έτσι ώστε να γνωρίσει τους νέους του Σωματοφύλακες.
Ιμπραήμ: ησυχία ο Σουλτάνος Ορχάν Χαν είναι εδώ.
Ο Ζουλφικάρ και ο Μουσταφά υποκλιθηκαν μπροστά του .
Ιμπραήμ: Σουλτάνε μου από εδώ οι δύο Σωματοφύλακες σας ,ο Ζουλφικάρ και ο Μουσταφά.
Ορχάν: τους ξέρω Ιμπραήμ, μεγαλώσαμε όλοι μαζί, όταν ήμασταν παιδιά, εκπαιδευτηκαμε μαζί. Σας εμπιστεύομαι την ζωή μου φίλοι μου .
Ζουλφικάρ: τιμή μας Σουλτάνε μου
Μουσταφά: Σουλτάνε μου θα είμαστε δίπλα σας μέχρι το τέλος
Ορχάν: το ξέρω Μουσταφά, σας ευχαριστώ και τους δύο.
Ορχάν: Ιμπραήμ πες στον Μουράτ Πασά και στον Κενάν Πασά να έρθουν τώρα στο δωμάτιο μου.
Ιμπραήμ: Μάλιστα μεγαλειοτατε
Ορχάν: Και το βράδυ να μου φέρεις την Μιχριμάχ Χατούν
Ιμπραήμ: Μάλιστα
Ορχάν μπήκε μέσα στο δωμάτιο του και μετά από δύο λεπτά ήρθαν και ο Μουράτ Πασάς και ο Κενάν Πασάς.
Κενάν: μας ζήτησες Σουλτάνε μου;
Ορχάν: Ναι, θέλω πλήρη ενημέρωση για τα πάντα
Μουράτ Πασάς: Μάλιστα μεγαλειοτατε. Λοιπόν στα οικονομικά είναι όλα καλά. Τα ταμεία είναι γεμάτα, τα άφησε για εσάς ο πατέρας σας ,ο Βαγιαζήτ ο τρίτος.
Ορχάν: Ωραία, πόσα λεφτά έχουμε δηλαδή;
Μουράτ Πασάς: δέκα εκατομμύρια λίρες Σουλτάνε μου
Ορχάν: υπέροχα. Κενάν Πασά ο στρατός πως είναι;
Κενάν Πασάς: είναι πανέτοιμος για να πολεμήσει στο πλάι σας Σουλτάνε μου
Μουράτ Πασάς: θέλετε να πάτε εκστρατεία Σουλτάνε μου ;
Ορχάν: Ναι, θα πάω. Θα πάρουμε την Σερβία, την Ρουμανία και την Ουγγαρία. Θέλω να ξεκινήσουμε σε δύο εβδομάδες από τώρα, θα είναι όλα έτοιμα;.
Μουράτ: Θα το φροντίσω εγώ προσωπικά Σουλτάνε μου
Κενάν: Θα βοηθήσω και εγώ Σουλτάνε μου
Ορχάν: Ωραία, σας ευχαριστώ πολύ. Πηγαίνετε τώρα και ξεκινήστε τις προετοιμασίες.
Κενάν: Μάλιστα μεγαλειοτατε
Μουράτ Πασάς: Ότι πείτε Σουλτάνε μου και αποχώρησαν
Ο Μουράτ Πασάς είναι πολύ χαρούμενος που ο Ορχάν είναι ένας πολύ καλός Σουλτάνος, προς το παρών. Εκείνος τον εκπαίδευσε και τον έχει σαν γιο του ,οπότε τον πιστεύει πολύ.
Ο Κενάν Πασάς από την άλλη τον Ορχάν τον βλέπει σαν αδελφό του ,τον αγαπάει πολύ αν και δεν το δείχνει, θα κάνει τα πάντα για να είναι ασφαλής ο Σουλτάνος του ,θα είναι για πάντα στο πλευρό του.
VOUS LISEZ
Η Ιστορία του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου
Fiction HistoriqueΗ Ιστορία ενός από τους Καλύτερους Σουλτάνους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου.