Κεφάλαιο 18

8 1 0
                                    

Ο Ορχάν όμως επειδή δεν εμπιστεύεται τους γιούς του ,αποφάσισε να πάει να βρει τις κόρες του .

Ορχάν: πάω να μιλήσω στις κόρες μου

Χαντάν: γιατί Λιοντάρι μου;

Αϊσέ: μα δεν περνάμε τέλεια;

Ατικέ: Δεν θα κάνουν τίποτα κακό

Χιουμασά: δεν θα ξανά τσακωθούν.

Ορχάν: Δεν το ξέρω εγώ αυτό όμως. Ήθελα να πω στις κόρες μου ,να τους προσέχουν και να έχουν τον νου τους .

Χαντάν: γιατί δεν λες στον Μουσταφά ή στον Ζουλφικάρ να πάει να τις φωνάξει;.

Ορχάν : εχεις δίκιο μητέρα. Μουσταφά θα πας να φωνάξεις την Γκιουλμπαχάρ και την Μαχιντεβράν, τις κόρες μου δηλαδή;.

Μουσταφά: Μάλιστα Σουλτάνε μου, να τις φέρω εδώ;.

Ορχάν: Ναι Μουσταφά, θέλω να τους πω κάτι σημαντικό.

Μουσταφά: πάω μεγαλειοτατε

Ο Μουσταφά μπήκε μέσα στο παλάτι και πήγε να βρει τις κόρες του Σουλτάνου. Τις βρήκε να είναι μαζί, σε έναν διάδρομο και κατευθυνονταν στο δωμάτιο του πατέρα τους.

Μουσταφά: Σουλτάνες μου ο πατέρας σας δεν είναι στο δωμάτιο του .

Γκιουλμπαχάρ : Και που είναι;

Μαχιντεβράν: Ναι, που είναι Μουσταφά;

Μουσταφά: είναι στον πίσω κήπο μαζί με την μητέρα του και τις αδελφές του και κάνουν πικνίκ. Μου είπε να έρθω να σας βρω και να σας πάω σε εκείνον, θέλει να σας πει κάτι σημαντικό.

Γκιουλμπαχάρ: είναι καλά ο πατέρας μας ;

Μαχιντεβράν: αν έχει κάτι πρέπει να μας το πεις Μουσταφά.

Μουσταφά : Καλά είναι ο πατέρας σας, είναι υγιέστατος. Για άλλο θέμα θέλει να σας μιλήσει.

Μαχιντεβράν: τι έγινε;.

Μουσταφά: οι Πρίγκιπες πλακωθηκαν στο ξύλο, θέλει να σας μιλήσει για αυτό.

Γκιουλμπαχάρ: είναι απαράδεκτοι οι Πρίγκιπες μας . Θα μας πας στον πατέρα μας ;.

Μουσταφά: για αυτό ήρθα, πάμε Σουλτάνες μου ,μετά από εσάς.

Μαχιντεβράν: Σε ευχαριστούμε Μουσταφά

Γκιουλμπαχάρ: Σε ευχαριστούμε Μουσταφά

Μουσταφά: Δεν κάνει τίποτα Σουλτάνες μου

Η Ιστορία του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου Où les histoires vivent. Découvrez maintenant