Ο Ορχάν μαζί με την οικογένεια του κατέβηκαν κάτω και συνάντησαν τους δύο νέους συμβούλους του ,τον Μουράτ Πασά και τον Κενάν Πασά.
Μουράτ Πασάς: Σουλτάνε μου μην είστε αγχωμένος, θα τα πάτε εξαιρετικά. Εγώ είμαι ο Μουράτ Πασάς, είμαι ο Σύμβουλος σας ,θα είμαι για πάντα στο πλευρό σας .
Ορχάν: Σε ευχαριστώ Μουράτ Πασά. Δεν είμαι αγχωμένος, είμαι έτοιμος για αυτό εδώ και καιρό.
Μουράτ Πασάς: χαίρομαι που το ακούω Σουλτάνε μου
Κενάν Πασάς: Σουλτάνε μου σας εύχομαι να βασιλευσεται για πολλά χρόνια. Εγώ είμαι ο Κενάν Πασάς, είμαι Σύμβουλος σας και θα είμαι για πάντα στο πλευρό σας .
Ορχάν: Σε ευχαριστώ Κενάν Πασά. Ανοίξτε την πύλη.
Μουράτ Πασάς: Μάλιστα μεγαλειοτατε
Η Πύλη άνοιξε, δύο Γενίτσαροι έβαλαν τον θρόνο έξω, ο Ορχάν βγήκε και έκατσε. Όλοι υποκλίθηκαν μπροστά του .
Ορχάν: Εγώ είμαι ο Σουλτάνος Ορχάν. Σας υπόσχομαι ότι θα είμαι δίκαιος, θα κάνω ότι καλύτερο μπορώ και για εσάς αλλά και για τους πολίτες μου . Θα είμαι σκληρός οπότε πρέπει αλλά θέλω πίστη από όλους σας . Υπόσχομαι ότι θα κατακτήσω πολλά ακόμα εδάφη και θα κάνω την Αυτοκρατορία μας ακόμα πιο μεγάλη.
Ισκεντέρ: Ζήτω ο Σουλτάνος Ορχάν, το σπαθί του να φτάνει μέχρι τον Ουρανό .
Ορχάν: σιωπή, δεν τελείωσα . Όποιος από εσάς με προδώσει ή προδώσει την οικογένεια μου ή προσπαθήσει να μου κάνει κακό, θα τον σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια, εντάξει;.
Ισκεντέρ: Ζήτω ο Σουλτάνος Ορχάν, το σπαθί του να φτάνει μέχρι τον Ουρανό.
Ο Ορχάν είναι χαρούμενος που κέρδισε με την μια τον λαό του.
Μουράτ Πασάς: Σουλτάνε μου, πήγαινε μέσα, σε περιμένει ο Ιμπραήμ Αγάς για να σου δείξει το νέο σου χαρέμι.
Ορχάν: Σε ευχαριστώ Μουράτ Πασά ,μετά εσύ και ο Κενάν Πασάς να έρθετε στο δωμάτιο μου ,θέλω πλήρης ενημέρωση για τα πάντα.
Μουράτ Πασάς: Μάλιστα μεγαλειοτατε
Κενάν Πασάς: Εντάξει Σουλτάνε μου.
KAMU SEDANG MEMBACA
Η Ιστορία του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου
Fiksi SejarahΗ Ιστορία ενός από τους Καλύτερους Σουλτάνους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου.