Ο Ιμπραήμ πήγε στο χαρέμι όπου ήταν ο Ζουλφικάρ.
Ιμπραήμ: Μιχριμάχ Χατούν έλα εδώ.
Μιχριμάχ: Τι έγινε Ιμπραήμ Αγά;
Ζουλφικάρ: ο Σουλτάνος σε περιμένει στο δωμάτιο του
Νουρμπανού: πάλι την Μιχριμάχ;
Κιοσέμ: εμάς δεν θα μας καλέσει;
Ζουλφικάρ: κάντε υπομονή Χατούν, όταν θέλει θα σας καλέσει, να ξέρετε την θέση σας
Ιμπραήμ: το καταλάβατε;
Νουρμπανού: Μάλιστα Ιμπραήμ Αγά
Κιοσέμ: Εντάξει
Ιμπραήμ: Μιχριμάχ Χατούν πάμε
Μιχριμάχ: Μάλιστα
Ο Ιμπραήμ και ο Ζουλφικάρ πήγαν την Μιχριμάχ σε ένα δωμάτιο και οι υπηρετιριες άρχισαν να την ετοιμάζουν. Φορεσε ένα κόκκινο φόρεμα και ασημένια σκουλαρίκια και ήταν έτοιμη.
Ιμπραήμ: Τώρα κατάλαβα το πως έκλεψες την καρδιά του Σουλτάνου μας
Ζουλφικάρ: Είσαι πανέμορφη Μιχριμάχ Χατούν, του έκλεψες την καρδιά.
Μιχριμάχ: Αυτό ήθελα, θα τον κάνω πολύ ευτυχισμένο, είμαι ερωτευμένη μαζί του, θα γίνω γυναίκα του μια μέρα και Μητέρα των παιδιών του.
Ιμπραήμ: Πάμε όμως γιατί σε περιμένει
Ζουλφικάρ: Ναι έχεις δίκιο
Ο Ιμπραήμ και ο Ζουλφικάρ την πήραν και την πήγαν στον Ορχάν.
Η Μιχριμάχ μπήκε μέσα στο δωμάτιο και πλησίασε τον Ορχάν.
Ορχάν: Σε περίμενα νέα μου αγαπημένη, είσαι πραγματικά πανέμορφη
Μιχριμάχ: Σε ευχαριστώ πολύ, Μεγαλειοτατε.
Ορχάν: μου έχεις κλέψει την καρδιά.
Μιχριμάχ: Και εσείς την δικιά μου
Ορχάν: σου έχω ένα δώρο
Μιχριμάχ: Τι δώρο;
Ορχάν: ένα κολιέ
Ο Ορχάν πήρε το κολιέ στα χέρια του και το πέρασε στον λαιμό της Μιχριμάχ.
Μιχριμάχ: Τι είναι αυτό;
Ορχάν: είναι ένα κολιέ με την τουλίπα,το σύμβολο της δυναστείας μας . Το φοράνε μόνο μέλη της δυναστείας και εσύ είσαι μέλος της δυναστείας μας ,αφού είμαστε μαζί,σε αγαπάω Μιχριμάχ, είμαι ερωτευμένος μαζί σου .
Μιχριμάχ: Σε ευχαριστώ πολύ Σουλτάνε μου, για αυτό το δώρο και εγώ είμαι ερωτευμένη μαζί σου. Θα σε κάνω πολύ ευτυχισμένο και θα σου χαρίσω πολλά παιδιά.
Ορχάν: ας ξεκινήσουμε τότε
Μιχριμάχ: επιτέλους
Ο Ορχάν έκατσε στο κρεβάτι, η Μιχριμάχ κάθισε πάνω στα πόδια του ,απο την μεριά όμως που να βλέπει το πρόσωπο του και άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα. Η Μιχριμάχ και ο Ορχάν έκαναν έρωτα μέχρι το απόγευμα.
Ορχάν: μια μέρα θα γίνεις γυναίκα μου ,στο υπόσχομαι.
Μιχριμάχ: Εντάξει Σουλτάνε μου
Ορχάν: Και εγώ θα σε κάνω πολύ ευτυχισμένη,στο υπόσχομαι. Θα είμαστε σχεδόν συνέχεια μαζί .
Μιχριμάχ: καταλαβαίνω Σουλτάνε μου ,έχετε και εκστρατείες και εσωτερικά θέματα να λύσετε.
Ορχάν: ακριβώς, προετοιμάζω πολλές νίκες για εμένα. Σε λίγο πρέπει να φύγεις γιατί περιμένω την γυναίκα μου .
Μιχριμάχ: πότε θα σε ξαναδώ;
Ορχάν: Αύριο καρδιά μου ,την άλλη εβδομάδα θα πάω εκστρατεία και θα λείπω πολύ καιρό.
Μιχριμάχ: Εντάξει αγάπη μου
Ορχάν: κοιμήσου λίγο, εγώ είμαι εδώ
Η Μιχριμάχ έκλεισε τα μάτια της και κοιμήθηκε,ενώ ο Ορχάν της έδωσε ενα φιλί στο κούτελο για να νιώσει ασφαλής.
VOUS LISEZ
Η Ιστορία του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου
Fiction HistoriqueΗ Ιστορία ενός από τους Καλύτερους Σουλτάνους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου.