Κεφάλαιο 14

5 1 0
                                    

Ο Ορχάν πήγε στον κήπο και έδωσε εντολή στους υπηρέτες να ετοιμάσουν το πικνίκ για εκείνον και για την οικογένεια του . Μετα από είκοσι λεπτά όλα ήταν έτοιμα και ο Ορχάν κάθισε κάτω και περίμενε την Μητέρα του και τις αδελφές του . Πραγματι εκείνες ήρθαν μετά από πέντε λεπτά και κάθισαν δίπλα από τον Ορχάν.

Αϊσέ : Σουλτάνε μου ήταν υπέροχη η ιδέα σου

Ατικέ: Πραγματι ήθελα και εγώ να περάσω χρόνο μαζί σας

Χιουμασά: αδελφέ μου πως πάνε οι προετοιμασιες για τη  εκστρατεία;

Ορχάν: Δεν ξέρω, τα έχω αφήσει όλα πάνω στον Μουράτ Πασά. Είπα στο  Ζουλφικάρ να μου τον βρει και να το  φέρει σε εμένα.

Χανταν : όλα θα πάνε καλά Λιοντάρι μου

Ορχάν: μακάρι Μητέρα . Εσείς για πείτε μου ,υπάρχει κάποιος που να σας αρέσει;.

Χιουμασά: Ναι υπάρχει

Αϊσέ: υπάρχει ναι

Ορχάν: ποιοι είναι, τους ξέρω;. Είναι μέσα στο παλάτι;.

Χιουμασά: Είμαι ερωτευμένη με τον Ζουλφικάρ

Αϊσέ: Και εγώ με τον Μουσταφά

Ορχάν: σας έχω δει πως τους κοιτάτε. Θα ρωτήσω και τους ίδιους πως νιώθουν, και αν νιώθουν τα ίδια πράγματα, με την ευχή μου .

Χιουμασά: αλήθεια μου λες Σουλτάνε μου ;

Ορχάν: Ναι Χιουμασά μου ,αλήθεια σου λέω

Αϊσέ: σίγουρα;

Ορχάν: σίγουρα

Ατικέ : σας το είπα ότι δεν θα είχε πρόβλημα, θέλει να είμαστε ευτυχισμένες.

Ορχάν: μόνο αυτό θέλω, Βαλιντέ μου δεν θα πεις κάτι;.

Χαντάν : εξαιρετικές επιλογές έκαναν οι κόρες μου ,ο Ζουλφικάρ και ο Μουσταφά είναι καλοί άνθρωποι, φίλοι σου Ορχάν μου και πιστοί σε εμάς και στην δυναστεία μας ,με την ευχή μου .

Ορχάν: σκέφτομαι να κάνω και μια αλλαγή στον νόμο.

Χαντάν: δηλαδή Λιοντάρι μου ;.

Ορχάν: Άμα πεθάνω, θα απαγορεύσω στον διάδοχο μου ,δηλαδή στον γιο μου τον Μουράτ να σκοτώσει τον αδελφό του και το αντίθετο. Φτάνει πια με τον θρήνο και με τους φόνους χωρίς λόγο. Πρέπει να είμαστε δεμένοι.

Χαντάν: συμφωνώ μαζί σου Λιοντάρι μου

Ατικέ: πολύ καλά θα κάνεις Σουλτάνε μου .

Αϊσέ: Όχι άλλο κλάμα και κηδείες

Χιουμασά: ούτε δολοφονίες χωρίς λόγο.

Ορχάν: ακριβώς αυτά σκέφτηκα και εγώ ,και θα αλλάξω τον νόμο.

Τότε ήρθε ο Ζουλφικάρ και ο Μουσταφά μαζί με τον Μουράτ Πασά. Η Χιουμασά και η Αϊσέ μόλις τους είδαν, κοκκίνισαν από έρωτα .

Η Ιστορία του Σουλτάνου Ορχάν του Δεύτερου Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang