Başka bir evrende, en güzel halinle

276 29 25
                                    

İsmail öğrencilerine baktı ve gülümsedi. Hepsi oldukça heyecanlı görünüyordu. Bugün meslekleri tanıtmak ve okulda çocuklar için bir farklılık yaratmak için TSK'dan bir subay gelecekti. Asker abilerinin geleceğini duyan minikler ise oldukça heyecanlıydı.

"Asker abiniz geldiğinde bu çiçeği vereceğiz ve uslu olacağız değil mi çocuklar?"

Barış ise çoktan gelmiş, kapının önünde İsmail öğretmeni ve minikler izliyordu. Çocuklar hep bir ağızdan "Evet öğretmenim" diye bağırdığında Barış kıkırdamadan edememişti.

İsmail ise duyduğu ses ile kapıya dönmüş ve üniformalı genç üsteğmeni görünce tabiri caizse dibi düşmüştü.

Barış ise kendiden emin bir şekilde gülümseyerek içeri girmiş, postallarının sesi yankılanırken miniklerin hayran bakışları ile gülümsemişti.

"Merhaba çocuklar, merhaba İsmail Bey."

İsmail çocuklara selam verdikten sonra ona uzatılan elle birkaç saniye afallasa da gülümseyerek eli tuttu ve sıktı. Sıcacık elleri olan kumral üsteğmenle göz göze geldiğinde ise küçük bir çocuk gibi utandı.

Barış ise bu tatlı tepki karşısında kocaman gülümsemişti. Bugün zor geçecek gibiydi.

***

Çocuklar bahçede koşturuyor, birbirlerine asker selamı veriyor ve oyun oynuyorlardı. İsmail ve Barış üsteğmen ise onları izliyor, sohbet ediyorlardı.

"İşinize saygım büyük hocam, harika bir iş çıkarıyorsunuz."

İsmail Barış'ın söylediği ile şaşkınca ona baktı. Gerçekten böyle mi düşünüyordu bilmiyordu ama bu hoşuna gitmişti.

"Ben de size çok saygı duyuyorum üsteğmenim. Bizlerin güvenliği için kim bilir kaç gece uykusuz kalmışsınızdır.

Barış gülümsedi, kahverengi gözlerin içine baktı ve gülümsedi.

"Bu hayatta uykusuz kalmaya değecek çok güzellik var İsmail Bey."

İsmail şaşkınca adımlarını durdurmak istedi ancak bastığı taşı görmeyerek ayağını burkarak acıyla bağırdı. Utancı bir yana ayağının acısıyla sıkıca yanındaki adama sarıldı.

Barış endişeyle genç öğretmeni tutarken, İsmail istemsizce gergince gülerek kafasını salladı.

"Çok aptalım değil mi ? Üzgünüm."

Barış Üsteğmen gülümsedi, sıkıca tuttu ince beli ve bırakmadı.

"Sizin karşınızda aynı hataları yapmaktan korkmuyor değilim."

***

BAISM ilk istekle başlayalım <3 Umarım seversinizz

Futbol One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin