"Benim"

275 25 32
                                    

"Barış, böyle yapamazsın."

İsmail'in kısık sesle söylediğine Barış olayın siniriyle ne yazık ki yükselmişti.

"Bal gibi de yaparım!"

Kendi sesinin yüksekliğinden o bile rahatsız olunca kapıda ona inanamaz gözlerle bakan sevgilisine ilerledi. Gerçekten ona bağırmak istememişti ama korkmuştu.

Maç esnasında biri İsmail'i ittirince Barış dayanamamış, hızlıca oraya koşmuş ve daha sonra sarı kart yemişti.

İsmail zaten yeterince panik olan biriyken bir de barış'ın onun yüzünden sarı kart yediğini gördüğünde çok üzülmüş ve paniklemişti. En sonunda da hoca ikisini de oyundan almıştı.

"Özür dilerim bitanem, sesimi yükseltmek istemedim."

Barış hemen sevdiceğinin yanına giderek onun ellerini tuttu. Yavaşça kendisine doğru çekerek önce kendi yatağa oturdu, sonra da onu dizlerine oturttu.

"Engel olamadım kendime güzelim, gözüm döndü seni itince. Bi yerin acıdı diye ödüm koptu, ben sana bakmaya kıyamazken-."

İsmail'in elini Barış'ın yanağına koymasıyla Barış sustu. İsmail tatlı bi ifadeyle ona gülümsedi ve yanağındaki sakalları okşamaya başladı.

Yanağındaki elle oldukça yumuşayan Barış gülümsedi, yanağındaki eli tuttu ve avuç içini öptü.

"Biliyorum... ama daha sakin olmalısın."

Barış sevgilisinin sözleri ile ellerine minik öpücükler bırakıp yüzüne geçti. Dudağına bir minicik öpücük daha bıraktığında İsmail dizlerinin üzerine tam oturup bacaklarını iki yana attı ve gülümsedi.

"Fevri olmanı istediğim tek yer burası sevgilim, saha değil."

Barış onun kıvırcık saçlarında gezinen, kucağındaki bedene baktı. İsmail her zaman nasıl bu kadar güzeldi bilmiyordu ama onun dudaklarına kapanmamak onun için çok zordu

Öpücükleri masumluktan uzak, hızlanmaya başladığında Barış sarışın olanın kalçalarına ellerni koydu ve kendini ona bastırmasını sağladı. İkisi de yüksek bir sesle inlediğinde Barış gülümsedi ve öpücüklerine devam etti

"Sana sadece ben dokunmalıyım, sana dokunan o eli kırarım İsmail. Ahh, nasıl bu kadar güzel olabilirsin aklım almıyor."

Öpücüklerinin arasındaki sözleri ile İsmail onun dudaklarına karşı gülümsedi ve kollarını boynuna sararak kendine daha fazla mümkünmüşçesine yaklaştırmaya çalıştı

"Asıl sen bu kadar güzelken sana nasıl dayanabilirim bilmiyorum Barış."

Barış gülümsedi, yavaşça üstündeki bedeni yatırdı ve altına aldı. Ona aşıktı, o onun ilk ve son aşkıydı ve kim ne derse desin ona olan aşkı azalamazdı bile...


***

Umarım seversiniz <3

 zeynepyeterartik 

TalhamdaKeremim_1903


Futbol One ShotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin