Episode :1🔫

105 20 4
                                    

▶️ Peluang untuk hidup sekali lagi🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

▶️ Peluang untuk hidup sekali lagi
🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀🥀

"Jadi kamu anak kepada Mario ?cantik sangat ",kata seorang lelaki yang berusia 50 tahun . memandang penuh minat pada seorang gadis di hadapannya ini.

Nawra tahu lelaki itu bernama Faith Basari , seoarang pengusaha ahli perniagaan yang juga pengedar dadah yang merupakan pelanggan ayahnya mario seorang pemerdagangan manusia.

Bagi Mario, Faith adalah bos besar.

Nawra ialah anak tunggal Mario
dan telah lama berkhidmat  kepada lelaki ini.

Pada usia 18 tahun,Nawra dibawa
masuk ke dalam bilik ini bilik servis
untuk semua pelanggan ayah. ibu
Nawra telah lama meninggal ketika dia masih kecil.

"Saya hanya akan membuat satu permintaan, tolong, jangan sentuh saya," kata Nawra dengan suara yang kedengaran dingin, tiada sedikit pun. takut dalam hati.

Dia sudah memakan hidup yang kejam ini setiap hari.

Kini dia memakai gaun malam yang sangat cantik ,Nawra sangat meluat menggunakannya.

Kini dia sudah biasa melihat betapa keji ayahnya ,lelaki itu menetapkan wanita untuknya di jual, tak sangka akhirnya jadi hamba.

Nawra mengepalkan tangannya dengan geram.

Malam ini adalah titik perubahan semua perkara yang dialami Nawra semasa hidupnya.Meletakkan ayahnya sebagai satu-satunya musuh di dunia ini.

Dalam hati gadis itu dia bersumpah akan membunuh ayahnya.

Faith serta-merta tertawa terbahak bahak Apabila mendengar kata kata nawra tersebut.

Pada masa yang sama ,dia diminta untuk tidak menyentuhnya.

"Jangan sentuh? Astafigurahihazim
Kau salah tanya aku ke sayang, aku sepatutnya tanya kau perlahan-lahan apabila melakukannya, balas faith .

Dan kata-kata lelaki itu kedengaran begitu jijik di telinga Nawra.

Faith mula menghampiri,ke arahnya dengan matanya kelihatan sayu.
Manakala Nawra merenung lurus dan
terus memerhati.

Apabila lelaki itu semakin hampir, Nawra tersenyum senget.

Dengan pergerakan yang sangat laju sehingga Faith tidak dapat membacanya pun, Nawra menghayunkan kakinya dengan kuat dan segera menyepak pada bahagia alat sulit lelaki tua itu.

BUGH!!!!!!!

"Arghhh!!!!!"jerit Faith,sekejap sahaja dia merasainya kesakitan yang amat
luar biasa faith pun segera menunduk dan memegangnya pada bahagian alat sulit nya terasa macam kena' gigit semut gatal je.

Dia tidak perasan apabila Nawra menoleh dan kembali semula
melemparkan sepakan yang sangat kuat di sebelah kiri muka lelaki
Itu.

BUGH !!!!!!!!

MY BEAUTIFUL POLICE Where stories live. Discover now